poniedziałek, 5 grudnia 2011

TAG: Kosmetyczne must have

Uwielbiam czytać tego typu posty! Dlatego bardzo dziękuję za otagowanie Natalii, którą pozdrawiam, a Was zapraszam do odwiedzenia jej bloga.

Zdecydowałam się na przedstawienie moich 5 must have w kategorii makijaż:
Bronzer-mogę nie mieć różu, ale bronzer być musi! Aktualnie używam Estee Lauder Bronze Goddess z delikatnymi złotymi drobinkami-pięknie rozświetla i ożywia twarz. Do konturowania twarzy używam matowych bronzerów.
Tusz do rzęs- gdybym miała wybrac tylko jeden kosmetyk do makijażu to byłby to tusz do rzęs. Teraz używam CoverGirl Lash Blast na zmianę z L’oreal Lash Architect, ale moim numerem jeden jest Maybelline Volum’ Express Turbo Black.
Baza pod cienie do powiek- nie wyobrażam sobie makijażu oka wykonanego cieniami bez bazy.  Oczekuję od niej podbicia kolorów cieni i oczywiście podłużenia trwałości makijażu. Po bazie KOBO zdecydowałam się na zakup Hean, na razie użyłam ją dosłownie dwa razy i jestem zadowolona. Myślę, że wkrótce dokładniej podzielę się wrażeniami na jej temat.
Eyeliner- tak się przyzwyczaiłam do jego widoku na moich powiekach, że kiedy nie mam eyelinera na powiece wydaje mi się że niemal nie mam makijażu. Ulubieniec? Zdecydowanie eyeliner Wibo.
Podkład-nie mam większych problemów z cerą (poza jej wysuszaniem), ale podkład zawsze znajduje się w mojej kosmetyczce . Używam go głownie w celu ujednolicenia cery i ukrycia zaczerwienień. Aktualny ulubieniec to Revlon PhotoReady.

Do zabawy zapraszam wszystkich. Chętnie zobaczę Wasze kosmetyczne must have!

 
Kilka dni temu dostałam paczkę z moim pierwszymi mydełkami Aleppo! Jako wielka fanka naturalnych mydeł nie mogłam się im oprzeć. 
Przede mną testowanie Aleppo 5%:  klasycznego, z czarnuszka i z olejem różanym. 
Na pewno podzielę się wrażeniami!

19 komentarzy:

  1. Moje typy są dokładnie takie same, poza bronzerem :) Tusz do rzęs to numer 1, nie wyjdę z domu bez pomalowanych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne typy ( tylko zamiast bronzera dałabym balsam do ust ) :)
    Pozdrawiam !
    Paula C

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobne typy jak Ty :) Fajnie, że mój tag przyjął się w blogowym światku :)
    Bazę Hean również testuję i już bardzo się polubiłyśmy!

    A i jestem bardzo ciekawa mydełek, Brunetka wiele dobrego o nich mówiła, więc jestem ciekawa Twojej opinii!
    Polubiłam na FB :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pisałam o swoich must have :) niektóre mamy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten eyeliner Wibo juz od tamtych wakacji
    i jeszcze jest, ale uzywam go z 2 razy w tygodniu, to pewnie dlatego ;) Jak dla mnie jest swietny i smiesznie tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie umiem już chyba żyć bez eyelinera, a mydła wyglądają świetne...aż mam na nie ochotę. Niestety mam za duży zapas mydeł, ech.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam całkiem podobne must-have, może poza bronzerem :)

    czekam na recenzję mydeł - też zastanawiam się nad zamówieniem

    OdpowiedzUsuń
  8. moje must have wygląda tak samo
    na wyjazd to sa podstawowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta baza z hean jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób poleca bazę z Hean ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten bronzer wygląda świetnie, chciałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bazę pod cienie Virtual i jestem z niej bardzo zadowolona :) A tą baza Hean po ile kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy bardzo podobne typy :) Jak tylko skończę bazę z Virtuala na pewno zakupię Hean.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój aktualny nr 1 wśród podkładów to także Revlon PhotoReady.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie baza i kreski to tez podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eyeliner w makijażu to obowiązkowy punkt :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog;)
    Dodaje do znajomych:)
    i do obserwowanych licze na to samo:**

    Buzz:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sobie wreszcie sprawić ten osławiony tusz CoverGirl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie bronzer to też podstawa ;) wolę to niż róż, mimo że więcej dziewczyn woli na odwrót ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...