wtorek, 20 grudnia 2011

Wibo French Duo Color 04 - Szaraczek


Kilka tygodni temu pokazałam na blogu czerwień z duetu Wibo Frech Duo Color 04, teraz przyszła pora na drugi kolor czyli na szaraczka.

Moje zdanie na temat jakości lakieru nie zmieniło się od poprzedniego postu dotyczącego koloru czerwonego.
Ale pokrótce:
Lakier jest  dobrej jakości, bez problemu utrzymuje się klika dni na paznokciach.
Nakłada się go łatwo, bez smug.

Bardzo podoba mi się opakowanie lakieru. Tak jak pisałam poprzednio – jest idealne do kosmetyczki! Ostatnio bardzo często wyjeżdżałam, więc ten duet lakierów był idealny na podróż- i pod względem gabarytów i kolorów.
Drugi lakier - szaraczek podobnie jak czerwień bardzo mi się podoba. Duet czerwień plus szary jest w sam raz dla mnie.

Podsumowując: Musze się przyznać, że ten duet lakierów był poważnie przeze mnie eksploatowany odkąd go dostałam. Używałam go od tamtej pory na zmianę – raz szaraczek, raz krwista czerwień (wraz z moim ostatnim ulubieńcem nudziakiem z Golden Rose o którym wkrótce znajdziecie notkę na moim blog). Jestem bardzo zadowolona zarówno z jakości i kolorów tych lakierów.
Szczerze polecam ten duet kolorystyczny. Podkreślam także, że fakt, iż lakier otrzymałam do testów od firmy Wibo bezpłatnie nie ma absolutnie wpływu na moją ocenę kosmetyku. Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.
Dziękuję firmie Wibo za możliwość przetestowania ich produktu!


Od dawna marzył mi się cynamon w laskach związany wstążeczką na choince.

Prosta ozdoba - nie dość, że pięknie wygląda to na dodatek cudownie pachnie!

Niestety, nie mogłam znaleźć w żadnym sklepie odpowiednich lasek cynamonu.
Albo laski były połamane, albo za długie, albo miały astronomiczne ceny.
Dlatego ogromnie ucieszyło mnie znalezienie 12 lasek cynamonu, dokładnie takich jak potrzebowałam w sklepie ekologicznym w cenie 3zł!
Jestem bardzo zadowolona, teraz pozostaje kupienie czerwonej wstążeczki i zawieszenie cynamonu na choince.
Przy okazji wizyty w sklepie ekologicznym zaopatrzyłam się w świetne organiczne przyprawy do potraw w przystępnych cenach, więc nie zawsze jest prawdą to, że sklepy ekologiczne mają astronomiczne ceny. Myślę, że warto zajrzeć od czasu do czasu do takich sklepów. Sama się o tym przekonałam w przypadku cynamonu.

13 komentarzy:

  1. Świetny ten lakier, muszę się za nim rozejrzeć. A cynamon uwielbiam! I rzeczywiście wyszło tanio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie myślałam gdzie możan kupić takie laski wanili :) teraz wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię tylko w tych podwójnych buteleczkach tej nieporadności z jaka się aplikuje lakier. Wolę klasyczne opakowania jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te podwójne lakiery i szczerze mówiąc ich opakowanie zniechęciło mnie do zakupu. Używałam kiedyś podobnie skonstruowanych "cudeniek" i niestety operowanie nimi było bardzo nieporęczne. ;) Jestem zwolenniczką klasycznych, małych buteleczek. :) Ale, kolory tych dwóch lakierów - świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie to duo :)! Szaraczek i czerwień to fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z laskami cynamonu! Lakier bardzo ładny, chociaż nie skusiłam się na żaden z french duo.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te kolory lakieru - szaraczek powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaraczek piękny :)
    Muszę kupić taki cynamon!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozwiazanie z tym podwojnym kolorem lakieru! 2 in 1:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie mogę kupić te lakiery?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...