wtorek, 3 stycznia 2012

Golden Rose 264


Od pewnego czasu popadłam w lakieromaniactwo, mój zbiór lakierowy coraz bardziej się rozrasta.
Ostatnio  szukałam idealnego lakieru w kolorze nude. I znalazłam go wśród lakierów Golden Rose, o których wiele dobrego słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji tego sprawdzić.
Lakier Golden Rose 624 to wymarzony nudziak, bez zbędnych domieszek innych kolorów. Idealny beż - kawa z mlekiem. 

Lakier jest kremowy, bardzo dobrze się go nakłada. Potrzeba dwóch warstw aby dokładnie pokryć paznokcie.
Jestem zachwycona jego trwałością!
Lakier wygląda świetnie na paznokciach przez ok. 5 dni!
Na pewno kupię inne lakiery Golden Rose, świetna jakość w niezłej cenie.
 
W ostatnich dniach w Drogeriach Natura pojawiła się nowa edycja limitowana Essence Crystalliced, czyli kosmetyki do makijażu w śnieżnej stylistyce.
Przy okazji zakupów przyjrzałam się tej limitowance; w szafie było wszystko prócz - co było do przewidzenia- słynnego już rozświetlacza w płynie.
A, i ceny podane na standzie są wyższe niż w rzeczywistości.

Niestety, błyszczyki z tej edycji limitowanej są w kolorach kompletnie nie dla mnie, natomiast cienie pomimo pięknych kolorów w opakowaniu, po przetestowaniu na dłoni jakby je traciły. Być może była to wina światła w drogerii. Wydaję mi się jednak, że niektóre z nich mogłyby się sprawdzić jako rozświetlacze. 
Biały tusz rzęs również do mnie nie przemówił, natomiast troszkę kusiły mnie lakiery, ale w końcu nic nie wzięłam.

Wiem, wiem okropna maruda ze mnie, ale staram się wdrażać w życie kolorówkowy projekt denko więc nieco ostrożniej robię zakupy makijażowe, muszę mieć się na baczności szczególnie przy LE Essence i Catrice, które są niezwykle kuszące.

Skusiłyście się na coś z Crystalliced? Jakie są Wasze wrażenia?

34 komentarze:

  1. Po obejrzeniu i 'pomacaniu' wszystkiego zrezygnowałam z zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny nudziak. Ja z C. wzięłam rozświetlacz i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy takie nudne kolory, lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nude; nie mogę się doczekać u siebie nowej limitki essence.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciężko trafić na ładny nudziak,ale ten to nawet mi się podoba,jak go trafię w sklepie,przyjrzę się mu dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lobię takie odcienie, ładniutki

    OdpowiedzUsuń
  7. także poszukuję idealnego dla mnie nudziaka lakierowego... może też na niego wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny wpada w brzoskwinie;) ohh poluje na rozsweitlacz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten lakier w środku. Trzeba iść i sprawdzić!.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten lakier z golden rose, nie ma bardziej idealnego nudziaka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjątkowo nie lubię tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam :D śliczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  13. też nadal poszukuję czegoś w tym typie do szkoły ;P możesz powiedzieć mi ile był wart ? chyba się skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny lakier - dziś przyglądałam się tej limitce z essence i jedynie do przemyślenia sobie zostawiłamm ze moze skuszę się na któryś z cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam swój ulubiony lakier, coś jak nude, ale na zimę bo trochę ciemniejszy... trwałość też blisko 5 dni, a co lubię w nim najbardziej (oprócz koloru i ceny) to to, że nie odpryskuje, a delikatnie ściera się z końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię paznokcie w kolorze nude, ale do lakierów GR nie potrafię się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier jest rewelacyjny :) Właśnie mi o nim przypomniałaś i przy najbliższym malowaniu paznokci na pewno po niego sięgnę...
    Z Crystalliced na szczęście udało mi się dorwać rozświetlacz, reszta produktów z tej limitki jakoś nie wzbudza we mnie większych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ten lakier,mam podobny ale jaśniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor lakieru świetny!
    W nowej kolekcji Essence niewiele mi się rzeczy podobało, ale kupiłam brokatowy pyłek. Jest bardzo drobny i daje ładny , delikatny efekt na oku:) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladny, uwielbiam lakiery nude :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię nudziaki, ale w tym kolorze coś mi nie gra...

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba mam ten lakier, albo baaardzo bardzo podpobny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię lakiery Golden Rose:)
    nudziak ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To również mój pierwszy i zarazem ulubiony kolor z Golden Rose! Aczkolwiek nie nazwałabym tego lakieru nude'm idealnym, ani nawet nie nazwałabym go beżowym, mój to po prostu piękny brudny róż :) chociaż na Twoich paznokciach faktycznie wychodzi bardziej beżowo...

    OdpowiedzUsuń
  25. hej! jeśli chodzi o kolekcję essence to nie byłam pod wielkim wrażeniem, ale kupilam sobie cień w kremie i naklejki na paznokcie ;) zainteresował mnie też rozświetlacz, ale został jeden i zużyty do połowy, bo sobie klientki zrobiły z niego tester...;/

    OdpowiedzUsuń
  26. te kolory tych lakierów są boskie ,zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...