wtorek, 17 stycznia 2012

Hean Duo Chromatic 602 i cudowności z Lawendowej Farmy

Mój ulubiony kolor lakieru do paznokci to czerwony.

Wiem, wiem trochę to nudne i przewidywalne, ale czerwień to jeden z moich ulubionych kolorów w ogóle.
Ostatnio kompletnie przepadłam dla lakieru Hean Duo Chromatic 602, który mogłyście zobaczyć w jednym z poprzednich postów.
Jest to przepiękna czerwień z mnóstwem malutkich, iskrzących drobinek. Te maleństwa nadają paznokciom niesamowity połysk. 
602 jest nico zbliżony do popularnych lakierów China Glaze Ruby Pumps i Catrice Marilyn & Me.
Jestem nieco zaskoczona niezłą trwałością tego lakieru! Paznokcie wyglądają bardzo dobrze ok. 5 dni! Zwykle drobinkowe lakiery są mniej trwałe niż klasyczne, ale ten nie potwierdza tej reguły.
I muszę przyznać, że lakiery Hean od dawna zachwycają mnie swoją jakością i kolorami w niezłej cenie (5zł).


Jak wiecie, jestem wierną fanką naturalnych mydeł z Lawendowej Farmy, które nie raz gościły na moimi blogu. Są niesamowite - dla mnie niezastąpione.

Moje ostatnie zamówienie z Lawendowej Farmy, którego nie mogłam się doczekać:
Mydło Płatki Nagietka- łagodne mydełko z uroczymi płatkami nagietka
Mydło Kleopatry – nawilżająco-regenerujące mydełko z mlekiem kozim
Mydło Biała Lawenda - nowość w LF, białe mydełko bez dodatków o cudownym zapachu lawendy.
Twardy Balsam Naturalny – kostka niesamowicie pachnącego regenerującego balsamu, który jest połączeniem trzech składników: masła shea, oleju kokosowego, wosku pszczelego. Jestem po pierwszym użyciu i  chyba się polubiliśmy. Nałożony na noc, świetnie poradził sobie z suchymi, podrażnionymi dłońmi i spierzchniętymi ustami. I dodatkowo ślicznie pachnie miodem! Poużywam go chwilę i wrzucę pełna recenzję.

Do zamówienia pani Ewa dorzuciła do zamówienia próbki trzech mydeł:
Mydło z pianką -  nowość na LF
Mydło Miodowy Krem – zawsze chciałam wypróbować to mydełko
Mydło Sekret Mniszka – mniszkowe mydełko o cytrusowym zapachu
A teraz biorę się za wykończanie moich mydlanych zapasów żebym móc dobrać się do ostatnich zakupów z LF.
Tym ostatnim mydełkiem jest Miodowy Rumianek o ślicznym pomarańczowo-cynamonowym zapachu.

39 komentarzy:

  1. och te mydełka to po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier jest bardzo fajny! a mydełka, no ciekawośc zżera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lakier. Musze się w końcu skusić na coś z Lawendowej Farmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto się na coś skusić ;)

      Usuń
  4. lakier się aż iskrzy, przez co nie jest taki zwykły :) o mydełkach po raz pierwszy czytam :) ale skoro działa jak mówisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda-lakier taki do końca zwykły nie jest ;) Dla mojej skóry te mydełka są idealne;)

      Usuń
  5. lakier piękny, trochę delikatniejszy od Ruby, która ma te drobinki chyba większe i gęstsze, ale równie ładny :)

    te mydła kuszą! zwłaszcza mydło Kleopatry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ruby ma więcej drobinek:) Kleopatra jest świetna i przyjemnie pachnie! :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. perfect red color!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te czerwien Hean- jest cudna! Lawendowa Farma kusi oferta i mialam okazje probowac roznosci, warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerwień trafiła do grona moich moich ulubieńców;) Cieszę się że nie tylko ja lubię LF ;)

      Usuń
  9. jak używa się balsamu w kostce? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociera się skórę kostka:) Pod wpływem ciepła skóry kostka się roztapia;)

      Usuń
  10. tez mam twardy balsam z lawendowej farmy - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny-lubię go co raz bardziej;)

      Usuń
  11. Rewelacyny! Uwielbiam drobinkowe czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! A ta szczególnie przypadłą mi do gustu :)

      Usuń
  12. Lakier ma przepiękny kolor! Cudownie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, błyszczeć to on potrafi;)

      Usuń
  13. Balsam naturalny jako serduszko wygląda świetnie. Czerwień - obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam identyczny z Catrice :) piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolorki pomadek i cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się ta paleta cieni ... :)
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten tusz w żółtym opakowaniu. Cudo pogrubią, podkręca i ładnie rozczesuję rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiła mnie ta Lawendowa Farma muszę sprawdzić te produkty bo mnie zaintygowały. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...