niedziela, 1 stycznia 2012

Oszroniona jagoda


Fioletowy, skrzący się iskierkami makijaż oka jest w sam raz na tę porę roku.
Zaczyna się karnawał więc można lśnić ile nam się tylko podoba.

Główną rolę w tym połyskującym makijażu oka grają wymiankowe cienie Virtual Satin Eyeshadow nr.60.
Jest to skrzący się mnóstwem drobinek duet jasnolawendowego i jagodowego cienia. Recenzja wkrótce.

Kosmetyki:
Baza Virtual
Cienie Virtual Satin Eyeshadow 60
Eyeliner Wibo
Tusz L’oreal Lash Architect 4D
Kredka Essence Longlasting Almost Famous
 
Moje ostatnie zakupy, zrobione tuż przed końcem starego roku. 
Cóż, nawet można powiedzieć: zeszłoroczne!
Część rzeczy już wstępnie testowałam, wkrótce recenzje niektórych z nich.

Cień Inglot 407 Pearl – piękny cień brzoskwiniowo-złoty. Chodził za mną od miesięcy. 

Lakier Hean Duo Chromatic 602 w kolorze pięknej czerwieni z malutkimi drobinkami – cudowny odcień!

Liner Catrice z limitowanki Welcome to Las Vegas – czerń ze złotymi drobinkami. Ekstremalnie trwały.

Kredka Inglot na linię wodną w odcieniu beżowym

Zmywacz do paznokci Top Choice Lawendowy – całkiem nieźle zmywa lakier i nie ma jadowitego zapachu

Szampon Timotei Organic Delight Health & Shine – na razie użyłam go tylko raz, zapowiada się nieźle, ale nieco plącze włosy.

14 komentarzy:

  1. mnie również się podoba, a w szczególności nie mogę się napatrzeć na idealną kreskę ;
    lakier z limitowanki też strasznie mi się podobał, mimo, iż za czarnymi lakierami jakoś nie przepadam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Kochana te Twoje makijaże sprawiają,że brak mi słów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny make up, podoba mi się styl Twojej kreski. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, jak zawsze zresztą! :)
    p.s. gdzie kupiłaś ten lawendowy zmywacz??? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochane za te przemiłe komentarze, bardzo mi miło:*

    @sauria80: W drogerii Firlit,kosztował 4,5zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaz delikaty ale jestem jak najbardziej na tak! i ta kreseczka, mrrrr :) moj ulubiony element makijazu :)
    Szesliwego Nowego Roku! oby ten byl duuuzo lepszy :)
    pozdrawiam
    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super duet! Śliczny makijaż :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i kolory w moim guście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, wygląda bardzo zimowo, jak najbardziej na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna, idealna kreska! obserwuję i zapraszam do obserwowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż w pięknym kolorze. Zapraszam do mnie dodaję do obserowanych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...