sobota, 18 lutego 2012

Granat & fiolet


Zawsze wydawało mi się, że ciemne makijaże oczu są kompletnie nie dla mnie.

Stwierdziłam, że po raz kolejny sprawdzę czy rzeczywiście tak jest.

Kosmetyki:

Baza Hean
Cień Inglot 393 Pearl
Cień Inglot 428 Pearl
Cień Inglot 493 Pearl
Cień Lancome The New Black
Tusz CoverGirl Lash Blast
Żelowy eyeliner Catrice
Żelowa kredka Avon Super Shock

… i chyba pozostanę przy moich jaśniejszych, bardziej delikatnych makijażach, które miałam okazje wcześniej pokazywać na blogu. W nich czuję się zdecydowanie lepiej!

A Wy jakie makijaże oczu lubicie najbardziej? 
Mocne kolory czy raczej subtelne?

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :). Chociaż ciężko stwierdzić czy Ci w nim ładnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. Ja lubię sobie mocniej pomalować oczy, ale oczywiście zależy od okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Ewa, no to zaskoczyłaś :) Podobasz mi się w ciemnych wariacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, pięknie ci to wyszło! I pasuje to koloru oka :) Jeśli nie czujesz się dobrze w takim makijażu, to odpuść. Ja niedawno odpuściłam i teraz mi lżej z samymi nude'kami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny przekonuję się, że fiolet jest stworzony dla zielonych oczu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż. Uwielbiam się tak malować. Fiolety są stworzone dla brązowych oczu, ale z twoimi równie pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się strasznie podoba! :D Jest pięknie! Rób takie częściej, naprawdę pięknie wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie.;*
    Ja wolę jasne kolory brązy i beże.<3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! makijaż wygląda magicznie wręcz - zwłaszcza ten mieniący się fiolet... ale to fakt, ja też jakoś lepiej czuję się w delikatnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow makeup genialny!







    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny!

    Ja wolę delikatne cienie i mejkap no mejkap
    Żartowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło! Ja (nie)stety jestem dość mocno uzależniona od kolorowych i mocnych makijaży, choć powoli to przełamuję i maluję się raz mocno, raz naturalnie. Choć większość osób mówi mi, że ładniej mi w delikatniejszych makijażach, jakoś nie mogę się przestawić...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na rozdanie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. śiczny makijaż :)

    ja tam lubię i delikatniejsze i ciemniejsze makijaże - byleby się trzymać bardziej stonowanych odcieni, w pstrokatych papuzich makijażach wyglądam jak klaun jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda super, ja lubie mocno podkreslac oczy a usta zawsze jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny!! na dzień chyba za mocny jak dla mnie ale na wieczór bomba! :)
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny makijaż, pięknie wygląda z Twoją tęczówką :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wydobywa kolor oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze to dobrać taki makijaż, w którym czujemy się sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Cię zarówno w wydaniach naturalnych, jak i w wersji mocniejszej :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zjawiskowo sie prezentujesz!Zdecydowanie lubie mocne, nasycone makijaze a wydanie lzjesze to mocno zaznaczona kreska.
    Czesto tez duzo zalezy od okolicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam fioletowe makijaż oka! tutaj oczy prezentują się bardzo zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...