sobota, 4 lutego 2012

Haul: Alterra


Bardzo lubię kosmetyki Alterra, a najbardziej te przeznaczone do włosów.

Uwielbiam je przede wszystkim za przyjazne składy i całkiem przystępne (jak na te bardziej naturalne kosmetyki) ceny.

Ostatnio  udało się kupić kilka produktów tej firmy w całkiem korzystnych cenach, dlatego ten post jest po części Tagiem Łowczyni – zostałam otagowana przez Natalię, za co bardzo dziękuję!
  Krem dla skóry bardzo wrażliwej – używam go od tygodnia i jestem z niego bardzo zadowolona. Ma świetną konsystencję, jest bezzapachowy. Wchłania się błyskawicznie pozostawiając delikatny film na skórze. Świetnie nawilża i łagodzi. Kupiony w promocyjnej cenie 7,99zł.
Olejki: Papaja & migdały, Brzoza & pomarańcze – kupiłam aż 3 buteleczki ( 2 olejki z papają, 1 z pomarańczą). Używam je głownie do olejowania włosów, ale także do ciała; spisują się świetnie! Włosy są błyszczące, nawilżone, gładkie i sypkie. Wyglądają bardzo zdrowo! Natomiast skóra po użyciu olejków jest wygładzona i odżywiona. Olejek błyskawicznie się  wchłania. Kupione w promocyjnej cenie 11,90zł.
Szampon regenerujący do włosów zniszczonych z figą i olejem makadamia -  nowość wśród kosmetyków Alterra. Pięknie pachnie, cudownie nabłyszcza i nawilża włosy, jak na razie sprawuję się świetnie. Jedyny malutki minus to żelowa konsystencja, trzeba uważać żeby szampon po wylaniu na dłoń nie uciekł.  Cena, niestety niepromocyjna: 8,99zł
Odżywka Granat & Aloes – to już moje kolejne opakowanie tej odżywki. Jest rewelacyjna, świetnie regeneruje zniszczone, szorstkie włosy, ładnie je wygładza i nabłyszcza. Cena: 8,99zł za promocyjne powiększone opakowanie.
 
Dzisiejsze malutkie zakupy z Rossmanna:
Maseczka regenerująca Ziaja – sprawdzę jak spisze się na mojej bardzo suchej, podrażnionej przez te szalone syberyjskie mrozy skórze. Cena 1,49zł
Peeling Isana Biała czekolada & wanilia – polowałam na niego już od kilku tygodni, w końcu się udało! Pachnie pięknie, a o to mi przede wszystkim chodziło. Cena 5,49zł


Jestem ogromną fanką świec zapachowych!
Dlatego podczas ostatniej wizyty w Ikei zaopatrzyłam się w kilka świeczek.
Postanowiłam raczej unikać kupowania pełno wymiarowych świeczek Ikea, dlatego że wosk wypala się nierówno, płomień żłobiąc tunel pozostawia mnóstwo wosku na ściankach. Stwierdziłam, że lepiej kupować te o mniejszej średnicy, może to będzie rozwiązaniem.

Wybrałam zestaw trzech świec zgranych kolorystycznie i zapachowo:
Pachną słodkimi deserami:  Ciastem czekoladowym, Creme Brule, Bułeczką cynamonową. Czyli: czekolada, karmel-wanilia, budyń-cynamon.
Mam nadzieje, że po zapaleniu zapach zyska na intensywności. Cena: 9,99 zł za 3 szt.
Wzięłam także takiego maluszka pachnącego… kremem/balsamem do ciała! Bardzo przyjemny zapach. Cena 2,99zł.

Świece o miłym zapachu są idealne na te syberyjsko mroźne wieczory. Do tego koniecznie gorąca herbata, koc i książka. Byle do wiosny!

42 komentarze:

  1. Też lubię kosmetyki alterry :) Właśnie się zastanawiam, czy lepiej kupić do włosów te olejki czy Vatikę kokosową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy wolą te z Alterry;)

      Usuń
  2. fajne zakupy z ikei :)
    a ja czekam na promocje alterry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Teraz w promocji są żele,peeling i mydełka.

      Usuń
  3. Super zakupy, co do świeczek, polecam uciąć knot, tak aby miał on ledwo co 1 cm, może nawet nie, spróbuj ;) u mnie pomogło i dzięki temu moje świeczki wypalają się całe, wosk nie pozostaje na ściankach, tylko cały się wypala ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! :* tak zrobię! Buziak! :*

      Usuń
  4. Świetny jest ten olejek z papają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy się czaiłam na te olejki z alterry, ale jakoś nie kupiłam, czy mają podobne działanie na skórę jak oliwka hipp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko wersję Bio (?) oliwek Hipp i mogę stwierdzić że na skórze zachowują się baaardzo podobnie ;)

      Usuń
  6. Najbardziej podobają mi się olejki do ciała i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świece z Ikei są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie rzeczy. ;]]
    Świeczki zapewne mają super zapach. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zakupiłam niedawno olej Alterry i jestem ciekawa jego efektów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten szampon Aleterra z granatem i moje włosy były po nim okropne :( wysuszone i strasznie sie puszyły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem miłośniczką świeczek :) a do kosmetyków alterry pomału się przekonuję - na razie mam olejek, który mam zamiar stosować na włosy i szampon, choć trochę nie przypadła mi do gustu na konsystencja - taka "glutowata"

    OdpowiedzUsuń
  12. ja musze sobie kupić ten olejek :) koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super łowy :) Ja ostatnio zakupiłam 2 z tych rzeczy czyli odżywkę Granat&Aloes oraz olejek Migdał&Papaja:) odżywkę dziś użyłam po raz pierwszy - i jak na razie wrażenia baaardzo pozytywne - silikonów nie ma a włoski się błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą odżywkę z Alterry :) Teraz czaję się na jakąś promocję na olejek i muszę się powstrzymywać, żeby nie kupić go w cenie regularnej, a wszyscy tak strasznie kuszą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupy :) sama zamierzam przy najbliższej wizycie w Rossmannie kupić kilka produktów Alterry na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam, że w świecach z IKEI wosk nie topi się do końca. Komplet słodkich zapachów wydaje się bardzo ciekawy, muszę się wybrać do IKEI i kupić.

    A na zimowe wieczory polecam też świece/woski Yankee Candle, zapach jest bardzo intensywny i jest dużo rodzajów do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  17. na olejek to i ja muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ikea i love, alterrę testuje. Fajne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w Rossmanie niestety nie znalazłam tego olejku z Alterry :( ale poszukam w innym mieście, muszę go mieć :D te 3 świeczki też kiedyś kupiłam i pachną cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na razie mam z Alterry tylko olejek i jak wszyscy zostałam jego wierną fanką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, głównie te do włosów - moje włosy świetnie na nie reagują, ale do grona ulubieńców należy też m.in. krem pod oczy z orchideą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten olejek z papają i migdałami, prześwietny, piling z isany także mam ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować:) coś mi się zdaje, że skuszę się na więcej produktów alterry:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. używam tej odżywki z alterry, lubię ją, a pachnie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię ten peeling z isany też go mam..ładnie pachnie,maseczki z ziaji też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam w planach zacząć zabawę z tą firmą już wkrótce :) produkty już przyszykowane :) a ze świeczek z Ikei można potem zrobić szklanki kryzysowe ;) zapachy są cudne, jak miałam w ręku to były taakie ciasteczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świeczki z Ikei uwielbiam , co do Alterry to kupie olejki i zobacze jak na włosach się sprawują.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham wszystkie świeczki z Ikea
    a do rossmana po produkty alterry muszę się koniecznie wybrać

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam niedawno na zakupach i kupiłam podobne produkty jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę kupić te olejki alterry. Jak je nakładasz na włosy i kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Te świeczki z Ikei tak ślicznie pachną ,że chce się je zjeść ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje zakupy są obiektem mojej zazdrości :D :D

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam kosmetyki alterry;) jak skończę szampon z papają i bambusem to zakupię właśnie ten nowy:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajne zakupy z Alterry :) Matko, jak ja dawno nie byłam w Rossmannie...
    Co do świeczek z Ikei... Mam je i niestety nie wypalają się równo :/ Co gorsza, zapachowo cudów też nie ma. Ale też dopiero po fakcie gdzieś usłyszałam poradę, żeby przyciąć knot przed zapaleniem!

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam te świeczuszki, ale lepiej pachniały zanim je zapaliłam :) gdy się palą robi się trochę mdło, ale i tak uwielbiam świeczki :D może sama coś zapostuję o tym, bo mam fioła na punkcie świeczników i świeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  35. planuję zakup odżywki do włosów, i chyba skuszę się na tą z Alterry :) olejek również ląduje na liście zakupów, ale który to już pomyślę po 'wąchaniu' w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...