czwartek, 23 lutego 2012

Ostatni lutowy haul


Czy Wy też tak czasami macie, że gdy skończy się jedna rzecz to kończą się lawinowo niemal wszystkie?
Ja tak miałam w tym miesiącu, stąd kolejny haul – już ostatni mam nadzieje w lutym. 
A wszystko dzięki projektowi denko, który stosuję już od pół roku.

I znowu muszę Was przeprosić za jakość zdjęć-niestety musiałam je robić przy sztucznym świetle.
W Rossmannie kupiłam odżywkę Alterra z morelą. Uwielbiam jej landrynkowy zapach i świetne nawilżająco-wygładzające działanie na moje zmęczone zimą włosy. Odzywki Alterry są rewelacyjne!

Na ostatniej, dolnej półce w Rossmannie wypatrzyłam krem do stóp Ziaja. Cena świetna-3,29zł, więc zaryzykowałam. I nie żałuję!
Mam bardzo wymagające, suche stopy, a ten krem sobie z nimi świetnie radzi. Powinien stać na honorowym miejscu w Rossmannie, a nie na ostatniej, dolnej półce. Użyłam go dopiero 2 razy i już jestem zachwycona. Warto spróbować.
W ostatnim zakupowym poście, pokazywałam mój ostatni zakup-tusz do rzęs Catrice, jednak mojej mamie tak się spodobał że mu go oddałam. W DN kupiłam słynny Essence  Multi Action Mascara, tyle słyszałam o tym tuszu, że aż się boję jak spisze się na moich rzęsach! Na pewno się pochwalę. Cena 9,99zł.

Od dziś w DN jest promocja: przy zakupie dwóch produktów Catrice - gratis przy kasie. Do wyboru były: dwie zielone kredki, jasnoniebieski cień i tusz do oczu wrażliwych. Wybrałam tusz.
Z Catrice kupiłam rozświetlający korektor pod oczy w pędzelku. Mam nadzieję że poradzi sobie z moimi cieniami pod oczami. W ogóle długo nie mogłam się zdecydować na korektor, jakoś nie potrafię sobie wybrać dobrego. Macie może jakieś swoje typy? Cena: 15,99zł
Pozostając w temacie cieni pod oczami, kupiłam również osławione płatki pod oczy z mojej ulubionej maseczkowej firmy Perfecta. Podobno potrafią zdziałać cuda. Zobaczymy. Cena 3,50zł
 Jak wiecie (albo i nie) jestem maniaczką książek.
Uwielbiam czytać i kompletować książki. Zakres ten obejmuje również książki kucharskie; bardzo lubię gotować i piec. Dlatego gdy odkryłam outlet Empik-przepadłam! 
Mnóstwo rewelacyjnych książek,płyt itp w przystępnych cenach. Na początek zdecydowałam się na książkę Gotuj i chudnij. Bardzo lubiłam ten program na TVN Style, a ta książka kusiła mnie od dawna. Dlatego gdy zobaczyłam ją w cenie 19,99 nie zastanawiałam się ani chwili. 
Świetne przepisy, piękne zdjęcia. Nie mogę doczekać się kiedy przetestuję te przepisy!

Na pewno wrócę po więcej książek do empikowego outletu!


Ogromnie dziękuję za przemiłe i liczne komentarze pod ostatnimi postami.
Bardzo przepraszam, że nie na wszystkie odpisuję-niestety ostatnio jestem bardzo zabiegana, ale postaram się poprawić! 

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten krem do stóp z Ziaji- jest boski i jak to produkty Ziaji śmiesznie tani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy dwie-z każdym dniem uwielbiam go co raz bardziej;)

      Usuń
  2. Wow, ale promocja na ta książkę - ja za moją dałam prawie 50 zł :O Druga część jest jeszcze lepsza - ta z różową okładką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, książkę udało mi się upolować w promocyjnej cenie :D To ciekawe co piszesz bo o drugiej części słyszałam same negatywne komentarze bo nie została podobno napisana przez te same autorki?

      Usuń
  3. o fajnie z tym gratisem Catrice, wzięli przyklad z essence;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ucieszył ten gratis;)

      Usuń
  4. Też lubiłam ten program, więc zazdroszczę książki:) Mi się ostatnio nic nie kończy...tylko przybywa. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program był super!:) Ja denkowałam przez jakieś 4 miesiące a teraz mam wysyp hauli bo wszystko nagle mi się zaczyna kończyć;)

      Usuń
  5. muszę wypróbować tę odżywkę Alterry, ta z granatem sprawdzała się świetnie :)) i koniecznie odwiedzę ten outlet, ale to już w przyszłym miesiącu, w tym wszystko przepuściłam na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana świetna jest ta odżywka, a outlet odwiedź koniecznie!:D

      Usuń
  6. ten tusz z catrice mnie zainteresował..

    OdpowiedzUsuń
  7. w przyszłości zamierzam kupić tę odżywkę do włosów. :) tylko muszę skończyć obecne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta odżywka Alterry wygląda dość ciekawie. Gdy będę miała okazję być w Rossmannie to ją kupię :). Ciekawie wymyślili z tym gratisem Catrice, a raczej to odgapili od Essence, ale w sumie to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Empik outlet? Naprawdę takie coś istnieje? Chyba mój portfel wolał o tym nie wiedzieć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe też odkryłam to niedawno:D

      Usuń
  10. Krem Ziaji miałam i całkiem dobrze się spisywał :) Oczywiście osławiony MA z Essence to też jeden z moich hitów. Muszę jeszcze tylko w końcu przetestować odżywkę Alterry :)
    A książka zapowiada się ciekawie, ja w czasie ferii bardzo dużo oglądam TVN Style i wciągnęły mnie po raz kolejny kulinarne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś też kupiłam płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej odżywki jeszcze nie miałam, ale na pewno jeszcze do mnie trafi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tak samo, jak już się coś kończy to wszystko po kolei, fajna ta książka, sama bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie - muszę pomyśleć o jakimś większym wypadzie na miasto i zakupach!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda z tą lawiną kończących się produktów... dlatego też oprócz aktywnego projektu denko mam też aktywną szufladę z zapasami na czarną godzinę, kiedy akurat coś się skończy :) zerknę jutro na krem do stóp, bo tani i może być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupie ten krem do stóp ;)) mój najlepszy korektor pod oczy to skin79 cover bb gold, na ebay za ok 23 zł ;) może zrobię niedługo o nim recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy :). Muszę wypróbować ten krem z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się skusić na tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że ten outlet tylko w Warszawie :( jak zawsze Kraków poszkodowany :P ale może w końcu też otworzą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie nie! Outlet jest też w Krakowie!

      Usuń
  20. swietne zakupy;) czekam na recenzje tuszu;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tusz Essence to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię ten program, także podejrzewam, że książka by mi się spodobała!
    Udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na recenzję, świetne zakupy:)
    jak to outlet? jakiś oddzielny czy jak?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...