środa, 15 lutego 2012

Szybkie zakupy


Przychodzę z mini postem zakupowym!
Niestety, zdjęcia musiałam pstryknąć w świetle sztucznym...:(

Dziś odwiedziłam Rossmanna i Drogerię Naturę.

W Rossmannie skusiłam się na powiększony szampon Alterra z Papają i bambusem 8,99zł i antyperspirant Dove 250 ml w cenie 14,99zł – bardzo lubię ten zapach.
Szampon już kiedyś miałam ale nie pamiętam jak się sprawował na moich włosach, dlatego stwierdziłam, że muszę sobie przypomnieć!

W Drogerii Naturze do koszyka wrzuciłam maseczkę  Koktajlową S.O.S. Perfecta z kwasem hialuronowym i złotem dla cery zmęczonej i niedotlenionej. Uwielbiam maseczki tej firmy dlatego bez zastanowienia dorzuciłam do zakupów tę maseczkę. Ciekawe jak się będzie sprawować.

Jak pewnie wiecie od pewnego czasu w DN pojawiły się nowości Catrice, a że mój tusz powoli się już odmawia mi posłuszeństwa zdecydowałam się na tusz Volume Plus + Curl Mascara. Czyli pogrubienie plus podkręcenie. To mój pierwszy tusz Catrice - nie mogę doczekać się pierwszych testów!
Klika dni temu kupiłam także podkład Rimmel Wake Me Up w odcieniu Soft Beige. Jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona, twarz wygląda bardzo naturalnie i świeżo. I co bardzo ważne paleta odcieni tego podkładu ma świetne kolory, bez problemu znalazłam coś dla siebie. Pełna recenzja  wkrótce.

Ostatnio jestem strasznie zabiegana, przez co niestety cierpi mój blog. Postaram się pojawiać częściej i mam nadzieje że zdarzę nadrobić Wasze blogowe produkcje.

Trzymajcie się ciepło w ten śnieżny wieczór! Ja chcę już wiosnę!

27 komentarzy:

  1. Czekam szczególnie na recenzję podkładu, napisz coś więcej jak znajdziesz chwilkę. Głównie interesuje mnie krycie i trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie szybkie zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na recenzję podkładu. Mam nadzieję, że będzie fajny na wiosnę, głównie ze względu na efekt rozświetlenia. U mnie tez sprawozdanie z ostatnich zakupów, które miały być krótkie a wyszło jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam teraz dezodorant Dove z serri Silk czy jakoś tak i ogólnie pasuje mi, nawet bardzo, zapach też:) Chyba nastepnym razem kupię ten Original:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także zakupiłam ten szampon ;)
    Czekam na recenzję podkładu (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :)
    Jestem ciekawa tego podkładu Wake me up :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zakupów:):)






    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzja podkładu - juz i teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szał na podkład. ;D
    hehe. ;pp
    Czekam na recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śwetne zakupy:)
    kazdy teraz te podklady kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zakupy, ciekawa jestem tego tuszu :)
    a podkład Rimmel'a mam i to w tym samym odcieniu, jest świetny to prawda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też skusiłam się na ten podkład:) już jakieś 2-3 tygodnie go testuję, chyba muszę w końcu coś o nim napisać:)
    Ciekawa jestem jak będzie Ci się sprawdzał ten szampon?

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to podobno bardzo dobry szampon, sama rozważam jego kupno, choć póki co używam hippa (bo bez silikonów i parabenów), ale jestem średnio zadowolona... więc chętnie poczytam jak się alterra sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile zapłaciłaś za podkład? ;) czekam na recenzję tuszu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tego podkładu, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. oo moj ulubiony szampon:) a podkladu jestem bardzo ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chcę już wiosnę, zdecydowanie. :( I również jestem bardzo ciekawa podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdobycze...również ciekawa jestem podkładu,kończy mi się więc muszę sobie już szukać jakiegoś a na ten zerkałam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "Lilianaa blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamierzam sobie kupić w końcu kilka kosmetyków Alterra, bo wszystkie je macie i tak je chwalicie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem tego podkładu!
    zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe jaKIe ma krycie ten podkład, czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  24. To małe czarne to tusz?? czekam na recenzje właśnie tuszu i podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. hej:)
    zastanawiam sie nad zakupem wake me up rimmela lub fit me z maybelline. mogłabys jakos poróbwnac te 2 produkty? które wg Ciebie ma lepsze krycie, dłuzej się trzyma itp? przetestowałam z próbek rimmela, fit me niestety nie mam jak i mogę go zamówić jedynie przez allegro. jednak kusi mnie bardzo :D
    aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam ten dezodorant co Kleopatre i w czasie kiedy zapuszczam włoski do wosku (mają jakieś 3 mm)i robię coś męczącego to nie daje rady ;) Ale w sumie mówiąc prosto nie śmierdzę tylko zaczynam się pocić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...