czwartek, 15 marca 2012

Dzienniak: Popiel & Brzoskwinia


Od jakiegoś czasu lubuję się w połączeniu szarości, brązu i brzoskwini na oku.

Do wykonania takiego makijażu idealnie nadaje się paletka Sleek Au Naturel, w której znajdują się te trzy odcienie, które  świetnie ze sobą współgrają.

Makijaż jest bardzo prosty i szybki -  czyli coś w sam raz na poranny pośpiech.

Popielaty cień nakładam na całą powiekę, brąz w zewnętrznym kąciku oka, a pomarańcz rozcieram w załamaniu. Łuk brwiowy i wewnętrzny kącik rozświetlam perłowym cieniem.
I mój ostatnio ulubiony makijaż dzienny gotowy!

Kosmetyki:
Paleta cieni Sleek Au Naturel
Eyeliner Wibo
Tusz CoverGirl Lash Blast

30 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! Zmajstruję sobie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny dzienniak bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie... znów ta nachodząca mnie Au Naturel... *będę silna i nie kupię*
    piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, taki dzienny, naturalny, ale podkreślający urodę oczka :D
    Nie mam Au Naturel, ale da się wykombinować Oh so special....uczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje makijaże !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie.;**

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ;) ja mam ostatnio bzika na punkcie kresek ;)) Twoja jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, delikatny, idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny naturalny make-up! bardzo wiosenny i dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta krecha;) reszta też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda to pięknie! :) zarazem delikatnie i subtelnie, ale też wyraziście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaz extra! Bardzo w moim typie , jak nie wiem jak sie umalowac, robie cos bardzo podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kreska! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za inspirację, bo nie miałam pomysłu na wykorzystanie popielatego cienia z paletki Au Naturel :)) Ten makijaż wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba. :)
    Zapraszam również do siebie w wolnym czasie. :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...