środa, 21 marca 2012

Haul pielęgnacyjny


Nareszcie mamy wiosnę, a przynajmniej jej początki!
Z czasem u mnie niestety krucho, ale zaraz biegnę nadrobić blogowe zaległości.

Ostatnio projekt denko zbiera żniwo wśród mojej półki pielęgnacyjnej w łazience, dlatego wybrałam się do Rossmanna żeby uzupełnić braki.
Płyn micelarny  AA do skóry bardzo suchej -  miałam już inną wersję tego płynu (z serii AA Wrażliwa Natura) i byłam z niego bardzo zadowolona, bo dobrze zmywał makijaż, nie podrażniał i była bardzo wydajny. Myślę że z tym będzie podobnie. 13zł
Szampon Alterra – miałam już niemal wszystkie szampony (poza nową wersją do włosów farbowanych) oprócz morelowej. Gdy tylko szampony Alterra pojawiły się w promocji nie zastanawiałam się ani chwili i wrzuciłam wersję morelową do koszyka. Pachnie bosko! 6,99zł
Kremy do twarzy Alterra – chyba nie odkryję Ameryki mówiąc, że na produkty Alterra do twarzy jest  do końca marca dostępna na wizażu zniżka -20%. Rabat ten łączy się z innymi promocjami! Jak ja, fanka kosmetyków Alterra  mogła przejść obok tego obojętnie? Zdecydowałam się na krem aloesowy na dzień i wersję z orchideą anti aging na noc. Z obu jestem jak na razie  bardzo zadowolona. Miałam już prawie wszystkie kremy Alterry więc myślę że wkrótce zrobię ich porównanie. 6,50zł/szt.
Krem pod oczy AA Wrażliwa Natura +20 – koło tego kremu chodziłam chyba dobre dwa miesiące. Wziąć nie wziąć? Kiedy zobaczyłam go w Rossmannie w Cenie Na Do widzenia nie wahałam się ani minuty. Porwałam ostatnie pudełeczko z półki. 7,99zł


Znacie może te produkty? Podzielcie się koniecznie wrażeniami z ich stosowania.

19 komentarzy:

  1. Chyba złamię swoje postanowienie i wybiorę się do Rossmana po Alterrę. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków, ale szczególnie jakiś szampon chciałabym kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rabaty z wizażu dotyczą tylko jednego kosmetyku, tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze kuszą mnie te promocyjne ceny Alterry, ale po tym jak chusteczki aloesowe tej firmy wypaliły mi twarz mam stracha :P może się przełamię, bo szampony i odżywki służyły mi nieźle swojego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak załatwiła maseczka :O Odżywki i szampony są świetne!

      Usuń
  4. mialam ten krem aloesowy,nie byl zly!:)Czekam na recenzje kremu pod oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy do twarzy fajne. ;pp
    Czekam na recenzje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba zdecyduje się na krem tonujący póki trwa rabat :)
    Miłego alterrowania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem AA polecam. Recenzja u mnie na blogu. Przyrzekałam sobie, że w tym miesiącu nic sobie nie kupie ale nie mogę oprzeć się produktom Alterry:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam krem AA pod oczy, jest świetny wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten zielony krem z aloesem się na dzień nie sprawdził. Zostawiał paskudny film i podkład się na nim ważył i strasznie szybko schodził, nie chciałam go używać na noc więc oddałam chłopakowi i on jest z niego zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam porównanie kremów. Bardzo lubię Alterrę, ale do tej pory miałam do czynienia raczej z produktami do włosów i kremami pod oczy, więc czekam na coś o kremach do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam Alterry do pielęgnacji twarzy, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się skusiłam na szampon i maskę nawilżająca z alrerry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alterra ostatnio robi furorę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba będę się musiała rozejrzeć za tym kremem aloesowym, chusteczki z tej serii bardzo mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zachęciłam się do kupna alterry

    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Alterra mnie zachwyciła:) skusiłam się niedawno na większe zakupy i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...