czwartek, 1 marca 2012

Ulubieńcy lutego


Luty żegnam absolutnie bez żalu, bo ogromnie dał mi w kość syberyjskimi mrozami i śniegami. 

Czekam na wiosnę!
W tym miesiącu w mojej pielęgnacji królowały kosmetyki Alterra:
Alterra Krem dla skóry bardzo wrażliwej-rewelacyjny krem nawilżający, pięknie rozprawia się z suchymi skórkami, pozostawia twarz gładką i świetnie nawilżoną. I do  tego nie jest drogi! Kupiłam go w promocji za ok. 7,99zł

Alterra olejek Pomarańcza & brzoza-jakiś czas temu kupiłam w promocji 3 olejki Alterra: dwa z papają i jeden z pomarańczą. Spisują się idealnie w stosowaniu na skórę, ale także na włosy w olejowaniu. Nie dość że mają świetne składy, pięknie pielęgnują skórę i włosy to jeszcze genialnie pachną!
Makijaż w tym miesiącu zdominowały kosmetyki:
Rimmel Wake Me Up- świetny rozświetlający podkład.  Bardzo się z nim polubiłam!

Yves Rocher MascaraVolume Déployé- bardzo dobry pogrubiający rzęsy tusz z fikuśną szczoteczką. 

Vipera Eyeshadownr.18-cień, który pasuje do wszystkiego.

Phycisian Formula Happy Booster- uwielbiam ten serduszkowy róż! Cudownie ożywia twarz no i poprawia nastrój swoim wyglądem.

Catrice Eyeliner – trwały, czarny eyeliner. 

Catrice LE Urban BaroqueFleur de lis – świetny duet dwóch cieni: lilaróż i brudny fiolet. Bardzo lubię te cienie; to była świetna limitowanka!
 Harlan Coben Krótka piłka to kolejna przeczytana przeze mnie książka tego autora, który staje się moim ulubieńcem. Świetnie pisze, a zagadki, bohaterowie (przede wszystkim Myron i Win) i dialogi są niesamowicie wciągające! Polecam!

 
Bardzo dziękuję za rady w sprawie poszukiwania idealnego brzoskwiniowego różu, chyba zdecyduję się na nowy róż Catrice.
Na pewno pochwalę się zakupem na blogu! 

24 komentarze:

  1. chyba tez czas u mnie z ulubieńcami ... a tak mi się nie chce XDDD

    ale podkład Rimmel - cudowny miałam próbke i jest moim must have.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować ten krem z Alterry bo potrzebuję fajnego kremu nawilżającego:)

    Też będę w najbliższym czasie robiła ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że Alterra to bardzo fajna firma.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała przetestować ten krem z Alterry i w końcu kupić sobie olejek! Basta, jutro kupuję olejek, postanowione.
    A Happy Booster mam gdzieś daleko w planach zakupowych... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cobena! Na początku też ubóstwiałam serię z Myronem, ale teraz bardziej doceniam te pojedyncze książki, bo te zazwyczaj najbardziej mną wstrząsają. Myron po kilki książkach robi się nieco przewidywalny, ale nadal bardzo przyjemny. Do tych namawiać Cię nie muszę, ale z pojedynczych najbardziej polecam Ci Tylko Jedno Spojrzenie (absolutny ulubieniec), Mistyfikacja, Niewinny i Bez Pożegnania :)

    A co do kosmetyków, to Alterrę uwielbiam i ja, zwłaszcza do włosów. A róż z PF jest przepiękny i sama chętnie bym go przygarnęła, gdybym nie miała czego zużywać :P A tak niestety rozsądek krzyczy, że go nie potrzebuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam,że będzie coś Alterrowego ;)
    Pozdrowienia od Jofki z alterrowego z wizażu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek z Alterry to moje odkrycie tego roku :) a i za cieniem z Vipery się rozejrzę jak będę w pobliżu standu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie katuj mnie tym serduszkowym różem, proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Już sam jego wygląda sprawia, że chciałabym być jego posiadaczką :P

      Usuń
  9. Bardzo fajni ulubieńcy :) Olejek Alterry kocham, mam wersję z granatem. Chciałabym wypróbować też tą Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadła mi w oko ta paletka Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajni ulubieńcy :) Podkład też jest moim faworytem aktualnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejki to też moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten sam olejek Alterra:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po wykorzystaniu mojego olejku z alterry (oliwki i awokado) na pewno rzucę się na tą wersję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam 'krótką piłkę' i resztę jego książek - uwielbiam go!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten roz jest naprawde piekny,a na wiosne czekam razem z Toba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam tego kremu z Alterra nawilżającego,muszę się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie kuszą tymi olejkami z Alterry, i chyba też się skuszę bo ciekawi mnie olejowanie włosów :)
    ps: dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  19. H.Coben to jeden z moicj ulubionych pisarzy, "krótką piłkę czytałam dwa razy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co mi przypomina, że czas zmotywować się do regularnego stosowania mojej Alterry. Wiosna idzie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Cobena!
    i olejek Alterra ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam książki Cobena ;>
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...