sobota, 31 marca 2012

Ulubieńcy marca

Jak zwykle co 30 dni muszę wyrazić szczerze zdumienie i zaskoczenie, że kolejny miesiąc jest już niemal za nami. Nie mogę uwierzyć, że marzec tak szybko minął! Przecież nie tak dawno zmagałyśmy się z siarczystymi mrozami lutego, a teraz mamy Wielkanoc za pasem!
Jednak w natłoku codziennych zajęć czas pędzi niesamowicie!

Wytypowałam (znowu jak co miesiąc) mój zestaw ulubieńców:
Pielęgnacja:

Ziaja Krem do rąk i stóp głęboko odżywczy – najlepszy krem do stóp jaki kiedykolwiek miałam. Cudownie nawilża i natłuszcza stopy. Cudo w niskiej cenie! Ok. 4zł
AA Wrażliwa Natura Nawilzająco-rozjaśniający krem pod oczy 20+ - świetnie nawilża i lekko rozjaśnia cienie pod oczami. Bardzo się polubiliśmy. Kupiony okazyjnie w CND w Rossmannie ok. 8zł.
Alterra krem na dzień z aloesem – w szale wizazowych zniżek na produkty do twarzy Alterra zaopatrzyłam się w krem aloesowy. I to był strzał w dziesiątkę! Cudownie nawilża i odżywia, a poza tym świetnie spisuje się pod makijażem. Cena: 6,50zł ze zniżką wizażową
Makijaż:

Catrice róż w kolorze Apricot Smoothie – czyli cudowna brzoskwinka. Ślicznie ożywia twarz. Cena ok. 12zł
Rimmel Match Perfection -  słynny już żelowy podkład, który wylądował w mojej kosmetyczce dzięki wiz azowej wymiance. Bajeczna trwałość, świetne krycie. Niestety zdarzało mu się czasami wysuszać okolice nosa w czasie mrozów.
Rimmel Airy Fairy – znowu blogowa sława! Piękna, różowa pomadka, która pasuje niemal do każdego makijażu. Ok. 18zł
Essence All about cupcake – uwielbiam te pomadkę. Jak nie wiem po jaki kolor pomadki sięgnać sięgam właśnie po nią. No i po Airy Fairy.  Ładnie nawilża i pachnie. Cena ok. 7zł
Essence Circus Circus Raise the curtain for…- cień w kremie, który oczarował mnie swoim niespotykanym kolorem Cena ok 11zł
Catrice korektor rozświetlający pod oczy- kosmetyk, który wywołuje u mnie mieszane uczucia. Ładnie rozświetla spojrzenie, świetnie kryje cienie, ale… o tym ale już wkrótce napiszę recenzję. Ok. 16zł
Zapach:

CK One – jak nigdy w tym miesiącu wzięło mnie na świeże zapachy. Padło na CK one. Towarzyszył mi w torebce cały miesiąc.
Książka:

Dla odmiany od kryminałów zdecydowałam się na przeczytania kolejnej książki Paulliny Simons, autorki Jeźdźca miedzianego, pod tytułem Droga do raju. Książka jest kompletnie inna niż poprzednie tej autorki.
Jest to tzw. książka drogi, opowiadająca o problemach dziewczyn, a wręcz już kobiet wkraczających w dorosłość. Świetnie opisana podróż przez całe Stany Zjednoczone. Polecam, świetne czytadło.
W jednym z ostatnich numerów Party dołączony był film Vicky Cristina Barcelona. A że mam sentyment do tego filmu, bardzo się ucieszyłam i od razu kupiłam egzemplarz dla siebie.
Płyta jest zamknięta w książeczce zawierającej wiele ciekawostek, opisów postaci i pięknych zdjęć z filmu.
W tym filmie uwielbiam przede wszystkim moja ulubioną, boską Penelope Cruz w roli Marii Eleny, bajeczne pejzaże i atmosferę Hiszpanii. Lubię do niego wracać.
 
Jestem bardzo ciekawa Waszych ulubieńców marca!

42 komentarze:

  1. U mnie niestety w sklepach nie mogę jej dostać, ale widziałam już na allegro :)
    Świetna kolorówka! Szminki mają bardzo ładne kolory.
    Na Vicky Cristina Barcelona byłam dawno temu w kinie i nie przypadł mi ten film do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dodam jeszcze, że obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwiniowy róż z Catrice jest też moim ulubieńcem :) Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak skończy mi się mój żel pod oczy skuszę się na ten z AA.Bardzo fajni ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zapolowac na ten krem od ziaji do rąk i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten podkład z Rimmel'a i jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z checia przecyztam o tym rozswietlaczu z catrice,bo zastanaiam sie nad jego zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę dorwać ten krem z Ziaji i róż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. krem od Ziaji faktycznie bardzo dobrze natłuszcza:) lubię go od czasu do czasu użyć żeby zregenerować stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez uwielbiam ten podkald :D

    OdpowiedzUsuń
  11. krem pod oczy z AA koniecznie bede musiala przetestowac, bo wlasnie szukam tego typu produktu - pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio oglądałam właśnie Vicky Christinę i Barcelonę- też miałam ją z gazety :)

    Krem do stóp Ziaji to istne cudo, uwielbiam go po stokroć i jestem pewna, że nie znajdę nic lepszego w takiej, a nawet dwa razy wyższej cenie :) Z ulubieńców powtarza nam się też podkład Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. krem z Ziaji zapisałam sobie na listę kosmetyków, które koniecznie muszę kupić choć wcale ich nie potrzebuję :) ale zaciekawiłaś mnie nim na tyle, że muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam w zeszłym tygodniu Vicky Christina Barcelona, ale mnie nie zachwycił niestety... Gdyby nie rewelacyjna Penelopa uznałabym ten czas za stracony.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne szminki;)






    zapraszam do mnie;*
    ja już obserwuję od dawna;) może i Ty również poobserwujesz mojego bloga?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam krem pod oczy AA, świetny to samo szminka Rimmel Airy Fairy:) Vicky Cristina Barcelona to jeden z moich ulubionych filmów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś Ck one i fajnie,bo używałam go z moim TŻ na spółę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. krem do rąk i stóp z ziaji jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem nie znam ani jednego kosmetyku z Twojego zestawu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem AA pod oczy fajnie nawilża, pomadka Essence jest śliczna uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cały czas się waham nad podkładem z Rimmel.
    Z pomadką z Essence mam tak samo :) Odkąd ją mam jest to mój ulubieniec. Jak nie wiem jak pomalować usta sięgam po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę koniecznie obejrzeć ten film ... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała trylogia "Jeździec miedziany" poruszyła mnie do głębi. Niestety, inne książki tej autorki nie są już takie jak tamte.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja poluję na promocję tej cudownej brzoskwini:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam krem AA.Bardzo fajna konsystencja i nawilżenie,ale piekł jak diabli niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Poszukam kremu do rąk i stóp w słoiczku. Jest bardzo tani.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawa ta Twoja ekipa ulubieńców :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Z checia powachalabym tego calvina;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej kochana! :)
    Bardzo fajny blog, dodaję do ulubionych koniecznie :D
    A ulubieńcy bardzo wo moim stylu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę Vicky Christina Barcelona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten róż jest cudowny :)! Świetni ulubieńcy Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochamy zapachy CK! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam vicky christina barcelona! :) ciekawa jestem zapachu CK, gdy wstąpię do perfumerii od razu powącham, ciekawe czy mi również się spodoba:)

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie podkład się niestety nie sprawdził :(
    mogłabyś napisać coś więcej na temat kremu z AA?

    OdpowiedzUsuń
  35. O muszę zapolować na krem z Ziaji :))

    OdpowiedzUsuń
  36. też uwielbiam Essence all about cupcake :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę przeczytać tą książkę już zapisałam tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kusi mnie ta Alterra:) Zapraszam przy okazji do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Zostałaś otagowana http://redhead-blabber.blogspot.com/2012/04/reading-is-cool.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja także uwielbiam ten zapach CK. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...