wtorek, 24 kwietnia 2012

Basic Vanilla Matt Lip Gloss


Wiosna zobowiązuje mnie do zmiany zimowej kolorystyki na zdecydowanie żywszą.
Ostatnio mam ogromną obsesję na punkcie kolorowych, niemal jaskrawych odcieni  kosmetyków do ust.  
Róż, pomarańcz, koral-to jest to! Niemal codziennie używam moich ulubionych neonowych błyszczyków  Revlon w kolorach Coral Reef i Pink Pop. Ale czasami-najczęściej na tzw.  wyjścia- używam także czerwieni. Ostatnio moim ulubieńcem jest matowa pomadka w płynie Basic.
 Błyszczyko-pomadka zamknięta jest w typowym dla błyszczyków opakowaniu ze standardowym włochatym aplikatorem.
Szminka ma obłędny waniliowy zapach! Ponadto ma świetną musową konsystencję o mocnej pigmentacji, którą świetnie pokrywa usta. Jednakże, żeby wykonać perfekcyjny makijaż ust potrzebna jest konturówka.
Kolor to klasyczna, krwista czerwień, bez drobinek. Na ustach  tworzy piękny matowy efekt. Trwałość nie jest może powalająca-typowa dla błyszczyków, ale jest nieźle.

Podsumowując: Myślę, że warto się skusić  jeżeli mamy kosmetyki Basic w swoim zasięgu. Zapach i kolor-bajka!

29 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że sa inne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  2. Uwielbiam te matowe błyszczyki Basic mam wszystkie trzy wszystkie kocham i ciągle używam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor :-) Masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNY kolor. I efekt zmatowienia jest ekstra.
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten matowy efekt jaki daje ten błyszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niestety matowy efekt nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam konturówkę z tej firmy i jest mega ;)
    Nad błyszczykiem się zastanawiałam ale ostatecznie wzięłam szminkę z rimmela o tym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha faktycznie,ktoś pomyśli że się umówiłysmy na tą recenzję:D

    Ta czerwień jest piękna, a na twoich pełnych ustach wygląda jak z reklamy:D!

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się dziś nad nim zastanawiałam,tylko innym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się! I w Twoich ustach i błyszczyku!
    Uwielbiam czerwień! :)
    Przepięknie to wygląda!

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta opcja kolorystyczna, ze wszystkich jakie proponuje Basic, najbardziej do mnie przemawia - uwielbiam czerwień :)
    Piękne usta

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj moja Droga uprzedziłaś mnie, bo właśnie szykowałam się na post o wszystkich odcieniach tych pomadek. Są świetne i ostatnio to moi ulubieńcy! Choć czerwień to tylko na specjalne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne usta :) Żałuję, że nie mam dostępu do Basic :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna. Gdzie można dostać produkty Basic? I ile ta szminka kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki matowy efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda! Wreszcie inny kolor niż różowy i brzoskwiniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolor jest piękny! Zaczynam żałować, że nie używam szminek :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! przepięknie wygląda na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bosko ;) u mnie ich nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy kolejnych zakupach, zwrócę na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne usta, a czerwień mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny kolor. Szkoda, ze nie mam żadnej szafy Basic w swojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA! SZCZEGÓŁY U MNIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZYŁĄCZYSZ SIĘ DO ZABAWY.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne usta, siostra!:) Vampi

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny kolor! Uwielbiam czerwień na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...