niedziela, 15 kwietnia 2012

Kwietniowy haul: Rossmann


Przeglądając  nową promocję z Rossmanna nic szczególnie mnie nie powaliło na kolana, oczywiście poza kosmetykami Alterry, które darzę ogromnym uczuciem. 
Pomyślałam zatem, że mogę bezpiecznie wkroczyć do Rossmanna, bo w sumie nic nie potrzebuję poza żelem pod prysznic Alterra. Pomyliłam się i to bardzo. Ale wkraczając do Rossmanna trzeba się z tym liczyć! 

Tak więc wybrałam się po jeden żel a wyszłam ze sklepu niemal z pełną siatką.  A co najgorsze… chyba wrócę po więcej Alterrowych cudów…
W końcu po wielu podejściach zdecydowałam się na zakup słynnej chyba już w blogosferze odżywki Isana z olejem Babassu. Była w promocji 3,99zł za 300ml. Jak tu nie przygarnąć? Mam tylko nadzieje, że się spiszę jak trzeba, bo wiele się po niej spodziewam-a wszystko przez jej opinie w KWC. Na razie mogę powiedzieć że przyjemnie pachnie.
Koło kosmetyków Alterra nie mogę nigdy przejść obojętnie.
Dlatego kiedy pojawiły się w promocji żele nie zastanawiałam się długo.
Wahałam się jednak między jagoda+wanilia a pomarańcz+wanilia. Padło na tę ostatnią wersję zapachową. A żeby żel nie stał smutny na półce, do pary dorzuciłam balsam o takim samym zapachu. Oba kosmetyki pachną jak pyszne ciasto! Balsam 6,99zł, żel 5,99zł.
Bardzo polubiłam się z płynami micelarnymi AA.  To już moja trzecia butelka tej firmy! I po raz drugi jest to wersja dla skóry suchej. Pięknie zmywa makijaż, nie wysusza, nie podrażnia. Mega wydajność i świetny zapach.  10,99zł
Wanilia i  fiołek to dwa z moich ulubionych zapachów. Dlatego gdy odkryłam na półce w Rossmannie sole do kąpieli Vanillia&Chai oraz Fiołek&czerwona koniczyna z radością wrzuciłam je do koszyka. Mam nadzieje, że się spiszą –a przede wszystkim będą pachnieć jak należy!  2,50zł/szt
Pomadka Isana wpadła mi do mi koszyka przez przypadek. Musze przyznać że zadziałały dwa czynniki: opis zapachu (malina) i kuszący napis edycja limitowana.
Troszkę zdziwiłam się, że jest to pomadka rozświetlająca, spodziewałam się malinowej czerwieni ale tak to jest jak nie do końca czyta się opisy z tyłu opakowania. Pachnie pięknie! 4,19zł
W CND pojawiły się miodowe mydełka Alterra. Cena? 0,89zł. Wstyd nie zabrać do koszyka! Maślankowe mydełko jest przecudowne, zobaczymy jak będzie z tą wersją.
Przy wyjściu porwałam jeszcze nowy Skarb z Moniką Brodką (którą bardzo lubię) na okładce….
…a w środku znalazłam niespodziankę; próbkę kremu Nivea. 

A może znacie któryś z zakupionych przeze mnie kosmetyków? Podzielcie się opiniami!

39 komentarzy:

  1. Ja dopiero przekonuje się do kosmetyków alterry. Musze wypróbować tą odżywkę do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam odżywkę Isany i bardzo ją lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy:)






    zapraszam:*
    może masz ochotę obserwować? ja już to robię od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy. Dzisiaj będę w Carrefour'rze (nie wiem jak to się pisze :D) i muszę wpaść do Rossmanna po jakieś kosmetyki Alterry i chyba po tą odżywkę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że mamy podobnie - też wpadam często do Rossmanna po jedną rzecz, a wychodzę z całą siatką ;) jutro muszę kupić żel pod prysznic i płatki kosmetyczne, ale coś czuję, że rzucę się na kosmetyki Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Alterra jest rzeczywiście taka dobra, że wszyscy za nią tak szaleją? :D bo wiesz ja nie w temacie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka Isany jest jedną z moich ulubionych, kupuję ją w dużych ilościach co rzadko mi się zdarza, bo lubię kupować nowe rzeczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnego z nich jeszcze nie miałam, ale może się skuszę na któryś żel od Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie kupić odżywkę z Isany, ostatnio też przygarnęłam kilka produktów z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam płyn AA i odżywkę Babassu :) super są, na pewno nie są to moje ostatnie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam wolę nie wchodzić do drogerii po jedną rzecz bo wiem że wyjdę z całą reklamówką;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy,mi żele z Alterry strasznie śmierdzą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam ostatnią tę odżywkę z babassu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy:) ja niedawno polubiłam Alterre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta odżywka Isany u mnie się kompletnie nie sprawdziła, miałam włosy jak siano :/ Ale Alterrę też kocham :) Mam w planach wypróbowanie olejków jak tylko będę mieć przypływ gotówki.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, jestem ciekawa tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. odżywka Isany spisuje się u mnie super, oby u Ciebie też :)
    jak tam tyle dobrego, to nie pójdę do Rossmanna, bo jeszcze mnie będzie kusić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mydełka Z Alterry- pięknie pachną i wystarczają na długo :) Miałam już konwaliowe i oliwkowe, teraz kupiłam dwa miodowe, bo cena bardzo zachęcająca. Reszty kosmetyków nie miałam, więc chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Isana i Alterra króluje u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest szał na Alterrę a ja nie posiadam nic z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  21. za pomadkami z Isany nie przepadam, ale koło mydełek z Alterry będę musiała się zakręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że żele są w promocji :O Myślałam, że tylko olejki. W takim razie muszę się przejść po wanilię i pomarańczę, bo borówki zapas mam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam odżywkę Isany, balsam i mydełko Alterry ;)
    fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również mam ochotę na Alterrę,ale narazie mam za dużo kosmetyków i mój popęd do niej musi poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też bardzo lubię Alterrę:) Ich kosmetyki mają dla mojego nosa boskie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytasz w moich myślach, też mam ochotę na napad na Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O jak fajnie, chyba wybiorę się po nowy numer gazety.

    OdpowiedzUsuń
  28. o, może kupię tę malinową pomadkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. alterra jest bardzo uzależniająca! może dobrze wybrałaś zapach żelu - ja mam ten z jagodą i długo się do niego przyzwyczajałam, podczas mycia jest dość duszący. używam tej odżywki do włosów z Isany i u mnie świetnie się sprawdza :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lecę do rossmanna po żel pod prysznic. Używałam go na ostatnich wakacjach w Mielnie.....przywołuję miłe wspomnienia:) Przepięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach żelu pod prysznic mnie kojarzy się z jakimiś lodami w kubeczku, które jadłam za czasów dzieciństwa ;)
    Bardzo zaciekawił mnie płyn micelarny :> chyba się na niego skuszę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo żałuję, że nie mam dostępu do Rossmana - tutaj w UK monopol ma tylko Boots i Superdrug ;/Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mydełko jest rewelacyjne!!! Używam go od niedawna i za taka cenę jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem bardzo ciekawa jak sprawiają się balsamy z Alterry.. Produkty do włosów mają genialne:)

    Pozdrawiam i zapraszam http://thenakedtruthaboutcosmetics.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...