sobota, 5 maja 2012

Essence Nude Glam Toffee to go


Lakier Essence Toffee to go wpadł mi do koszyka podczas jednej z moich licznych wypraw do Drogerii Natury.

Seria lakierów Nude Glam oferuje kilka nudziakowych kolorów, ja jednak po głębszej i dłuższej analizie kolorystycznej okraszonej ciężkimi wzdychaniami mojego TŻeta, zdecydowałam się na kolor Toffee to go. Zakochałam się w tym kolorze po uszy!
Jest to typowy nudziak w tonacji bezowej, nieco piaskowej, bez domieszki różu.
Zawiera bardzo drobny srebrny pyłek, który nadaje niesamowitego blasku paznokciom, ale sam w sobie nie jest na nich dostrzegalny.

Co najciekawsze lakiery Essence przeważnie na moich paznokciach nie utrzymują się długo, jednak ten wytrzymuje 4 dni bez zarzutu! Jestem w szoku i nie wiem czy to jest typowe dla tej serii, czy Essence poprawiło skład lakierów, czy po prostu moje paznokcie się z nimi przeprosiły. Nie wiem, nie wnikam, ale jestem zachwycona jego trwałością!
Lakier nie tylko pięknie wygląda na paznokciach dłoni ale także na stopach. Jest boski! Na pewno wrócę po inne kolory.
Ale tymczasem zaopatrzyłam się w rudziaczka z nowej kolekcji Wibo. Dam znać jak się spisze.

34 komentarze:

  1. jak wiesz,też lubię toficzka :)
    A ten nowy z Essence mnie zaintrygował.Bardzo podoba mi się kolor. Niby patrzyłam na szafę Wibo za nowościami, ale zawsze wszystko wymiecione :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem Kochana:D Mnie sie akurat udało złapac ten lakier;)

      Usuń
  2. piękny kolor! :D
    w maju miałam ograniczyć zakupy, ale chyba pozwolę sobie na jakieś małe lakierowe szaleństwo ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny. ; D
    Szkoda, tylko że do mnie takie nie pasują. ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać idealnego nudziaka :) Może bardziej pasować Ci będą te bardziej różowe?

      Usuń
  4. też mam toffee to go, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Uwielbiam takie odcienie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten kolor, mam tylko jeden z serii Nude i właśnie ten, uwielbiam go :) Jeden z moich ulubionych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, robicie mi na niego coraz większą ochotę... ja mam hazelnut cream pie i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go i musi być być mój!

      Usuń
  8. ale świetnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zaopatrzę się w tego nudziaka z essence
    już zapamiętałam nazwę :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny odcień takiego właśnie szukałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://halloyellow.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html zostałaś otagowana! zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten bezowy kolorek! Muszę go kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny odcień na lato, pasuje mi do błyszczyka:) Zapraszam na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne to zdjęcie z perełkami :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny nude :) Ja nie lubie lakierów z essence, są zbyt gęste, cięzko mi się nimi maluje, chociaż krycie mają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny nudziak:)

    Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy "11 Questions Tag " :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nudziaki to nie do końca moje klimaty ale ten strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nude oststnio jest bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochan wszystkie nudziaki,ale z Essence nie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne to toffi, aż mi się zachciało jakiegoś nudziaka essence wypróbować, bo jakoś tak się składa, że jeszcze żadnego nie kupiłam a jedynie ogladam i oglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go , fajny jest. mam też odcień 06 Hazelnut Cream Pie . Fajny blog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...