czwartek, 3 maja 2012

Majowy haul: Rossmann


Żeby dobrze rozpocząć maj trzeba zacząć od wizyty w Rossmannie!

Do Rossmanna zwabiły mnie nowe kosmetyki Alterry, której jak za pewne wiecie jestem ogromną fanką.  Mowa tu o szamponie z kofeiną i biotyną oraz masełku do ciała z kakao.

I oczywiście historia stara jak świat się powtarza: przyszłam po jedną rzecz wyszłam z niemal pełną siatką!
Żel pod prysznic Dove Śliwka & Kwiat wiśni – staram się jak mogę unikać kosmetyków z SLS, który wysusza mi skórę, ale temu nie mogłam się oprzeć. Głównym sprawcą tego wyskoku był jego zapach. Żel pachnie niesamowicie owocowo-nie mogłam się oprzeć. Ok.8zł
Żel pod prysznic Alterra Borówka & Wanilia – to już moja druga buteleczka. O ile wersja Pomarańcz & Wanilia nie skradła mojego serca (pomimo obecności wanilii, którą uwielbiam) to połączenie Borówki z Wanilia jest dla mnie zapachowym strzałem w dziesiątkę! Żel pachnie rozkosznie słodko, ma przyjemną konsystencję, pieni się jak trzeba, nie wysusza skóry i ma niezły skład. Czego chcieć więcej? Cena ok. 8zł/250ml
Szampon Alterra Biotyna & Kofeina -  nowość dla włosów osłabionych i przerzedzających się (cokolwiek to znaczy). Nie byłabym sobą gdybym odpuściła sobie zakup nowej wersji moich ulubionych szamponów. Miałam już wszystkie (prócz wersji do włosów farbowanych, bo takich nie mam) i jestem ciekawa jak ten się sprawdzi na ich tle. W każdym razie zapowiada się świetnie. Niestety, ceny szamponów Alterra poszybowały w górę! Cena 9,5zł/200ml
Krem AA Technologia Wieku Energia młodości 30+ Krem nawilżająco-wygładzający na dzień – 30 lat jeszcze nie mam, ale uważam, że jest to krem w sam raz dla mnie jeżeli chodzi o działanie. Mam suchą skórę, a na takiej cerze  szybciej mogą pojawiać się zmarszczki, dlatego wole od czasu do czasu kupić sobie krem, który zapobiega starzeniu skóry. Lepiej zapobiegać niż leczyć! Czasami nie ma co się sugerować ramami wieku w jaki chce nas wpasować producent tylko potrzebami naszej skóry. Jednak trochę do myślenia dało mi, to że ten krem reklamuje dwudziestopięcioletnia, a nie trzydziestoletnia Monika Brodka. Jestem już po pierwszych testach i jest nieźle. Cena 16zł /50ml
Mydełko Alterra z wyciągiem z nagietka -  mydełko miodowe spisało się an medal, czas na zmianę warty! Zdecydowałam się na kojące mydełko z nagietkiem. Zobaczymy co pokaże. Nie pachnie kwiatowo,  przypomina mi zapach ściętych roślin. Cena 2,5zł
Wiecie może czy wersja maślankowa mydełek Alterra została wycofana? Nie mogę ostatnio znaleźć tego mydełka, a było świetne!

Używacie tych kosmetyków? Pochwalcie się koniecznie wrażeniami!

34 komentarze:

  1. Żel z borówką i wanilią uwielbiam:-)Moje dzieci też:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te kosmetyki z Alterry, które pokazałaś u siebie, ale mam jeszcze tyle żeli i szamponów w domu, że po prostu nie mogę nic więcej kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo muszę wypróbować ten nowy szampon :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję szamponu Alterry z papają teraz. Jak ją wykończę, to pewnie się skuszę na ten nowy :>

    OdpowiedzUsuń
  5. korzystam właśnie z żelu z borówką i wanilią z Alterry ;) jest całkiem OK, ale ten zapach jest dla mnie nieco zbyt intensywny

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele pod prysznic z Alterra są bardzo śmierdzące ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. O ! Ten nowy szampon z alterry z kofeiną muszę miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, w końcu ten szampon przybył do nas! poczekam na promocje i będzie mój;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo.. Jutro wybieram się do Rossa i na pewno przyjrzę się nowemu szamponowi Alterry ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Co sądzisz o alkoholu w żelu pod prysznic z Alterry? Ja trochę się go obawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bałam się alkoholu w kosmetykach Alterry ze względu na moja sucha i wrazliwą skórę i okazało się że niepotrzebnie! Zatem mnie alkohol w składzie kosmetyków nie szkodzi, jedynie przeszkadza mi w kremie na noc z orchideą :/

      Usuń
  11. Żel pod prysznic borówka & wanilia mam i jestem zadowolona z zapachu niesamowicie:) przyznam, że w sklepie nie powąchałam, a przy pierwszym użyciu miło się zaskoczyłam :) świetny zapach!
    Mydełko z alterry miałam tylko oliwkowe, ok!:)
    Widzę, że nie tylko ja szaleję za tą firmą:) świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś otagowana:
    http://sweetperelka.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  13. nowy szampon Alterry kusi.. a krem może kupię mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy któraś z was wie, czy skład tego szamponu z kofeiną różni się od kofeinowego szamponu Alverde?

    Sunako-chan

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę lecieć do Ross i obadać nowości z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten żel borówkowy z alterry ale u mnie w kontakcie z wodą on zaczyna niemiłosiernie śmierdzieć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, u mnie wszystko jest ok :/

      Usuń
  17. Jeszcze nie miałam żadnego żelu z Alterry, ale mnie nieźle kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie poczyta o szamponie kofeinowym, super zakupy.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam o niektórych rodzajach żeli i szamponów Alterra, ta borówka i kawa.... mmmm.... chyba kupię :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. też zakochałąm się w niektórych kosmetykach Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Borówka i wanilia to mój ulubiony zapach żelu pod prysznic. Dobrze, że jednak ta "limitka" jest na stałe :)
    Ja również nie widziałam maślankowego mydła ostatnio :/ A ono i te z miodem dobrze nawilżały. Kocham za zapach konwaliowe i lawendowe, ale po nich skóra jest ściągnięta troszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknie za tym maślankowym, było boskie!
      A konwaliowe i lawendowe muszę przetestować koniecznie ;)

      Usuń
  22. kupiłam ostatnio ten żel pod prysznic :) a recenzję szamponu chętnie przeczytam - lubię składy alterry, ale po porażce z szamponem z granatem bałam się więcej eksperymentować na sobie samej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon z granatem jest mocno kontrowersyjny :P Spróbuj czegoś innego koniecznie!

      Usuń
  23. Uwielbiam Alterrę :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga( tym razem kosmetycznego ;))
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/
    Udanego weekendu!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  24. O, dzięki za cynk o tym szamponie :) Na pewno go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są te mydełka z Alterry :). Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ochotę na alterre :)

    me gusta!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana ja miałam borówkę i wanilię. Zakupiłam go, bo pokochałam ten zapach od pierwszego powąchania ;) Jednak potem nie było już tak kolorowo. Na mojej skórze pachniał jak syrop- taki maksymalnie chemiczny. Bardzo zawiodłam się na tym produkcie :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...