poniedziałek, 11 czerwca 2012

Catrice Duo Blush: Apricot Smoothie


Różoholiczką jestem już od dawna, dlatego jakiś czas temu z przerażeniem stwierdziłam, że wykończyłam mój ostatni róż w odcieniu brzoskwiniowym! Wydawało się to bardzo dziwne, ale jak widać denkowanie jednak potrafi dać mocne efekty nawet przy takich przypadkach jak ja.
Dzięki Wam zdecydowałam się na dwukolorowy róż Catrice Apricot Smoothie.
Róż zamknięty jest w prostym i estetycznym opakowaniu z przezroczystego, grubego plastiku. Całkiem przyjemnie się prezentuje.
Konsystencja jest typowo pudrowa, chociaż wydaje mi się że jest on nieco bardziej wilgotny niż klasyczny puder. Dzięki temu nie jest aż tak pylisty i dobrze trzyma się włosia pędzla.Na powierzchni wytłoczony jest wzorek, coś a'la pikowanie.
Apricot Smoothie to zestaw dwóch kolorów który każda z nas powinna mieć w kosmetyczce: ślicznej, typowej brzoskwinki i nieco ciemniejszej pomarańczy. Większą część kosmetyku stanowi jaśniejsza część.
Ciemniejsza, zawiera złote drobinki, ale są bardzo małe więc efekt brokatowych policzków nam nie grozi.
Jedynym minusem tego różu jest niestety jego trwałość. Na policzkach utrzymuje się bez zarzutu do 4 godzin.  Chociaż wiele zależy od użytego podkładu  ( świetnie trzyma się na Revlonie Photoready).

Podsumowując: Pomimo tego, że nie jest specjalistą w dziedzinie trwałości jest to róż jak najbardziej warty polecenia! Pięknie podkreśla kości policzkowe, ożywia twarz. Dzięki połączeniu dwóch kolorów, możemy w zależności od potrzeb stopniować uzyskany efekt na policzkach.  Jestem z niego bardzo zadowolona i ostatnio używam go niemal codziennie! Cena: ok. 16zł.

19 komentarzy:

  1. Hmm, kusisz no. Macałam go już kilka razy, ale jakoś nie mogę się skusić na róż w takich odcieniach, mam wrażenie, że by mi nie pasował... A jednak, kolor mi się bardzo podoba. Mam zagwostkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go uwielbiam, ma piękny kolor i cudnie wygląda na polikach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi :) Piękny kolor! Tylko szkoda, że taki mało trwały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest wspaniały, ale kiepsko się u mnie trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przypadł mi jakoś szczególnie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten kolorek, może kiedyś się na niego skuszę, ale póki mam inną upatrzoną brzoskwinkę :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pomarańczowe róże:) ładnie "ocieplają" twarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielbię ten róż, to jeden z moich żelaznych ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem co miałam kupić w Naturze.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujący produkt! :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go mam i dla mnie na lato jest idealny. W porze zimowo-wiosennej wybieram raczej chłodne róże więc teraz brzoskwinka (a właściwie morela) to miła odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie kusi Sleek wlasnie ten peach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka! :)
    Zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...