środa, 13 czerwca 2012

Czerwcowy haul: Drogeria i apteka


Od dobrych dwóch miesięcy wdrażam w życie projekt denko wśród moich kosmetyków. Wszystkich! Dotyczy to zarówno pielęgnacji jak i makijażu. I po wspomnianych dwóch miesiącach akcja zerowanie przyniosła skutek i to lawinowo! Dlatego też ostrzegam: haule mogą pojawiać się u mnie teraz częściej, bo przewietrzyłam zapasy!

Pierwsze kroki skierowałam do apteki i tam kupiłam:
Ziaja Kuracja nawilżająca Nano-krem dzień/noc – jak wiecie (albo i nie) mam bardzo suchą skórę, na dodatek alergiczną. Polowałam na coś lekkiego, a jednoczenie głęboko nawilżającego ot tak dla odmiany ( bo skończyłam już 2 tubki kremu Alterra dla wrażliwców) i najlepiej z naszej rodzimej firmy. Skłaniałam się w kierunku serii dla sucharków Iwostin, ale w końcu zdecydowałam się na Kurację nawilżającą Ziaji dla skóry odwodnionej. Zobaczymy jak się sprawdzi, ale jestem dobrej myśli bo kosmetyki Ziaji bardzo lubię. Cena ok. 15zł/50ml
Herbapol Capitavit – to mój ulubieniec w walce z wypadaniem włosów! Co prawda zapach ma łudząco podobny do ziołowych kropli żołądkowych , ale warto trochę pocierpieć bo rzeczywiście powoduje wzmocnienie włosów u nasady oraz pojawianie się nowych! Wcieram go w skórę głowy na 1-2 przed myciem, a na włosy nakładam oleje. Dla mnie bomba jak na razie. Cena: 8zł

W drogerii musiałam zaopatrzyć się w niezbędne dla mnie makijażowe trio:
Tusz Maybelline Volum’ Express Turbo Boost – mój maskarowy KWC! Uwielbiam go od lat, zawsze wracam do niego skruszona  kiedy zabłądzę wśród innych marek szukając jeszcze czegoś lepszego. Jak na razie nic takiego nie znalazłam. Rewelacja, pięknie pogrubia, podkręca, wydłuża i rozdziela rzęsy. Boski i niezawodny. Cena ok. 25zł
Eyeliner Rimmel Glam’eyes – eyelinerowa zmiana warty, o której pisałam kilka tygodni temu niestety zakończyła się fiaskiem ( wkrótce napiszę coś-nie-coś więcej w tej sprawie), więc musiałam poszukać czegoś nowego. Wahałam się na kilkoma markami i zupełnie przez przypadek zauważyłam w szafie Rimmel to cudeńko. Jestem już po ok. 3-4 użyciach i jak na razie sprawuje się super. Nie chcę zapeszyć , ale być może stanie się moim ulubieńcem. Na pewno wrzucę jego recenzję, tylko jeszcze troszkę go protestuję. Cena 20zł
Dax Cosmetics Cashmere Eyeshadow Base – od pewnego czasu reakcje alergiczne zaczęły wywoływać u mnie bazy: KOBO i Hean. Wcześniej nie miało to miejsca, więc się zdziwiłam. Dlatego szukałam od kilku tygodni bazy bezzapachowej – i Dax właśnie taką niedawno wypuścił na rynek. Świetne, ułatwiające aplikację opakowanie, odpowiednia konsystencja, przedłużanie trwałości cieni i eyelinera – na tą chwilę uwielbiam ją! Więcej już niedługo. Cena ok. 23zł

Potestuje i dam znać jak się zakupy sprawują!

32 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa recenzji tego kremu Ziaji.

    Mam tą bazę i jestem zadowolona, zaciekawił mnie ten preparat do włosów, muszę wypróbować ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś Turbo Boost'a i byłam zachwycona :)
    muszę do niego wrócić ;) nie wiem dlaczego myślałam, że go wycofali

    OdpowiedzUsuń
  3. tez starama sie wszystko "namietnie" zuzywac a potem przychodzi ten milszy moment czyli zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim słyszałam , że seboren jest dobry , ale jego wielka butla mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie Capitavit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz z Maybelline był moim pierwszym w historii, który mi się spodobał i mam do niego sentyment :D

    Buziaki, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam eliner Rimmel Glam’eyes. W sumie jestem zadowolona, tylko według mnie trochę za wolno wysycha i przez to czasem się rozmazuje. A poza tym to ma fajny, mocny kolor i długo się utrzymuje na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  8. Capitavit? nie słyszałam o nim a to co piszesz brzmi interesująco :)
    Turbo Boost miałam, ale wolę Volum express :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Ziaja jest super, także myślę, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne zakupy! Cieszę się, że będzie pojawiało się więcej hauli zakupowych :D. Capitavitu nigdy nie miałam, więc jak skończę to co mam, na pewno go zakupię :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbapol Capitavit pierwsze słyszę, napisz proszę coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy :) Ciekawi mnie Capitavit. Walczę z wypadającymi włosami, póki co używam wcierki Jantar i czekam na efekty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam z tej samej serii Ziaji krem na trądzik różowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie ciekawi ta baza od Dax... zastanawiam się co mogło Cię uczulić w pozostałych bazach :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam wielbię eyelinery w żelu, mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi denko już jakoś tako szło, ale znowu zaczęłam zapasy robić, coś z nami kobietami musi być nie tak:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam ten krem z Ziaji i u mnie sprawdził się bardzo dobrze ;).

    + Dodaję do obserwowanych ;)!

    OdpowiedzUsuń
  18. hm, nic kompletnie z tego nie miałam i byłabym ciekawa wszystkiego :) ja na skórę głowy wcieram jantar i powiem ze jak narazie nie widze zeby mi nowe wlosy rosly:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym za jakiś czas poczytać o tym kremie z ziaji ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tę bazę Daxa. Bije na głowę wszystkie, których dotąd próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ten tusz z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę możliwości "zdobywania" :) Ja mam szlaban na zakupy.
    Specyfik z herbapolu mnie zainteresował, byłby alternatywą dla Jantaru, ale przez alkohol w składzie raczej go nie wypróbuję. Moje włosy "po alkoholu" są porowate ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znowu muszę się przyznać , że nie mam żadnego produktu z Ziajii.
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzję Ziaji i bazy Daxa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie baza Dax spisuje się świetnie, pobiła wszystkie inne
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem tej bazy z Dax. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://glamourka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Baza Daxa rządzi! Nie wyobrażam sobie makijażu bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem z Ziaji to jest chyba to czego mi po ostatnim tygodniu trzeba..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...