poniedziałek, 23 lipca 2012

Lipcowy haul


Czas na haul!
I to bardzo przekrojowy:  od pół produktów do pielęgnacji do książek. Ten miesiąc jak widać jest  dla mnie bardzo różnorodny zakupowo.
Zamówienie z ZSK ( uwielbiam ten sklep, zakupy w nim są mocno uzależniające) :
Macerat z morszczynu pęcherzykowatego – zamierzam dodawać go głownie do kremów i balsamów antycellulitowych ale także do klasycznych balsamów i kremów do twarzy.
Organiczny olej makadamia – chodził za mną już od nie dawna, kupiłam go głównie z myślą o olejowaniu włosów, ale nie omieszkam sprawdzić jego działania na skórę.
Kwas hialuronowy 1%,  Potrójny kwas hialuronowy 1,5%- kwas hialuronowy towarzyszy mi już od ponad 6 miesięcy w łazience i jestem nim zachwycona. Dotychczas miałam tylko wersję 1%, dlatego na próbę wzięłam mieszaninę 1,5%.  Kwas hialuronowy mogę polecić z czystym sumieniem wrażliwcom o bardzo suchej skórze, cudownie nawilża  i koi skórę, ale w duecie z kremem (!)
Serum 10% SAP – tym zestawem jestem najbardziej podekscytowana! Jest to zestaw do przygotowania 10% serum ze stabilną witaminą C, które:
Chroni skórę przed atakiem wolnych rodników, które przyczyniają się do jej przedwczesnego starzenia. Witamina C uczestniczy w syntezie elastyny i kolagenu powodując ujędrnienie i wygładzenie zmarszczek. Hamuje i regeneruje zniszczenia skóry powodowane promieniowaniem UV. Serum zapewnia także delikatne działanie przeciwbakteryjne ( źródło: ZSK).
Jestem ogromnie ciekawa jego działania!
W sklepiku Lawendowej Farmy zamówiłam 3 pełnowymiarowe mydełka Kremowa śmietanka-rewelacja dla suchej i szorstkiej skóry- oraz trzy tzw mydełka próbne: Biały Alabaster ( niewidoczny na zdjęciach), Kawa z cynamonem i Różowy Grejpfrut
Kawe z cynamonem kupiłam w nadziei, że będzię moim ulubionym peelingiem kawowym w kompakcie. Zapach cynamonu uwielbiam więc to dodatkowo mnie zachęciło.
Różowy Grepfrut jest polecany do skóry suchej i wrażliwej, a zapach jest idealny na upalne dni więc również nie mogłam mu się oprzeć!
Na stronie internetowej Weltbild oraz w ich stacjonarnych sklepach trwa promocja Milion książek za 9,90zł. Ja skorzystałam z tej okazji i kupiłam:
Sofia Brandon Podróżuj, gotuj, bądź zdrowa – czyli przygodowa książka kucharska o podróży przez Australię, Azję i kraje Morza Śródziemnego. Zawiera sporo przepisów i ciekawostek czyli coś w sam raz dla mnie – maniaka kuchni.
Ciasta – książeczka kupiona do kompletu. Zbieram serię tych książek kulinarnych; są małe, ślicznie wydane i mają naprawdę przydane przepisy. Uwielbiam piec, więc jest to książka w sam raz dla mnie.

Coś czuję, że to nie ostatni haul w tym miesiącu! Znacie te produkty?

23 komentarze:

  1. I jak pachnie mydełko kawa z cynamonem? Zawładnęło sercem?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Zsk uzależnia- potwierdzam! ;)
    Serum z SAP jest super, ale ja wolę robić je sama, zwłaszcza z oszczędności pieniążków :D ( kupuję same SAP na ZSK).
    Używam regularnie i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie zamawiałam nigdy na ZSK, ale oglądając blogi mam nabieram na to ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne łupy :))
    wszystko w moim guście, włącznie z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zakupy! Najbardziej zaintrygowały mnie te mydełka ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo naturalnych rzeczy, ja niestety nadal przywiązana jestem do gotowych kosmetyków z dużą ilością chemii.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapachniało mi aż tymi mydłami, te grejpfrutowe musi być moje!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich mydełek to aż żal używać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeste ciekawa tego mydełka kawa z cyamonem pewnie pieknie pachie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za info o promocji na Weltbild :) Nie wiedziałam... Też ostatnio zamówiłam kilka rzeczy ze sklepu ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mydełko kawa z cynamonem musi być boskie, z promocji na Weltbildzie też skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem jak sprawdzi się to serum

    OdpowiedzUsuń
  13. zakupy ekstra! jestem ciekawa recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy :) Mydełka przykuwają uwagę, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dzisiaj odebrałam zamówienie z mazideł :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. ZSK uwielbiam, a i te mydelka kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te mydełka wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie też czekam na paczkę ze strony ZSK :)
    Daj znać jak u Ciebie będą się te półprodukty sprawdzać :)
    Zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...