sobota, 14 lipca 2012

MIYO mini drops w Super Pharm!


Pewnie Ameryki nie odkryłam i wiecie to już od dawna, ale w Super Pharm są lakiery MIYO w atrakcyjnych cenach.

Co prawda są to tylko lakiery-wiadomo chciałby się zobaczyć tam całą szafę tych kosmetyków-ale nie ma co narzekać. W plastikowym pudełku wysypana jest cała paleta kolorów i można szperać do woli. Cena-5,50zł.
Od ilości odcieni niemal oszalałam, ale powstrzymałam się przed sporymi zakupami, bo mam pokaźny zbiorek w domu.
Ostatecznie zdecydowałam się na dwa pastelowo–letnie kolory: rozjaśniony barbie róż  Candy Girl i jaśniutką brzoskwinkę Papaya Dream. Różowy już testowałam na paznokciach u stóp i jestem zadowolona z trwałości i efektu na lekko opalonych stopach.

Wkrótce wrzucę zdjęcia tych dwóch lakierów na paznokciach, ale teraz już wiem, że wrócę po więcej do Super Pharm!
Macie jakieś sprawdzone kolory lakierów MIYO?

EDIT: Kochane dziękuję za cynk, że jednak te lakiery można znaleźć w niższych o 2zł (!) cenach w innych drogeriach. Będę ich szukać! :)

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te kolory.
    Tyle razy już byłam w SP i nie rzuciły mi się w oczy, niestety.
    Następnym razem będę rozglądała się uważniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kolor Papaya Dream - na paznokciach prezentuje się pęknie! Mam już go piąty dzień na paznokciach i tylko troszeczke starł się na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, letnie kolory (:
    Ale SP sobie liczy... Normalnie Mini Drops kosztują 3,50zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kurczę dobrze wiedzieć, nie miałam jeszcze okazji znaleźć je w innej drogerii wiec myślałam że 5,5 zł to standardowa cena, a tu proszę. Dziękuję za cynk!

      Usuń
  5. Ja też przygarnęłam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze sa to sie zgodze, ale ze w atrakcyjnej cenie to nie :)
    Normalnie 3,5 zl, w SP 5,5 zl.
    Ale ze u mnie nigdzie nie widzialam w normalnej cenie a jeden kolor musialam miec to przeplacilam i kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo a ja nie wiedziałam:) Sprawdze czy jest u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam w SP 2 odcienie: Nougat i Vibrant Red. Chciałam wziąć coś z pasteli, ale już za dużo ich mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze z nimi do czynienia... dobrze wiedzieć, ze sa w superpharm:))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam Papaya Dream i jestem mega zadowolona, z cenami przesadzili, ja swoje kupuje w małej drogeryjce za 3.90zł

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja te lakierki kupuje za 3,49 ;D
    Na razie posiadam trzy Lilac Bouquet , Sapphire Sparkle i Danger . Są świetne ;D Mam zamiar kupić jeszcze kilka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niedawno odkryłam,ze u mnie w małej drogerii też są włąsnie lakiery tej firmy i jestem szalenie szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak będę przy okazji to na pewno coś wybiorę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te 2 kolorki :)
    Ja u siebie niestety jeszcze tych lakierów nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba kolory są przepiękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się pokusiłam :) bardzo ładne kolory wybrałaś :)
    zapraszam do mnie http://agniecha1988.blogspot.com/2012/07/ostatnie-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się za nimi rozejrzeć :) Słodkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w Sp i nie widziałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory w sam raz na lato :D ja jeszcze nie miałam do czynienia z tą marką w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio dużo czytałam o tej marce i już nie mogę się doczekac pierwszych zakupów MIYO! :) Kolorki cudne *.* Dodaję do obserwowanych i czekam na nowe posty

    / pozdrawiam,
    http://makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie nie ma MIYO:( ale skoro są już w Super to chyba trzeba wybrac się na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. W Blue City w Warszawie na 100% były ostatnio :) Jka ktoś jest z Warszawy, może skorzysta. :)

    http://lilesly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Można je również znalezc w Drogerie Polskie w Żorach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie dobrali kolory że aż chce się za każdym razem nowy dokupić. i ta cena:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...