piątek, 6 lipca 2012

Physicians Formula w TKMaxx!


Uwaga Krakowianki! Physician Formula pojawiła się w TKMaxx!

Dziś przeglądając jak zwykle w TKMaxx półki z kosmetykami natknęłam się na pokaźny zbiorek produktów PF w naprawdę dobrych cenach.
Były to:
I Organic wear™100% Natural Origin Bronzer w dwóch odcieniach, na który się zdecydowałam. Każdy kosmetyk :24,99zł!

Uwielbiam design kosmetyków PF, bronzer wygląda przeuroczo, ma lusterko i pędzelek. Tłoczenia na powierzchni pudru są śliczne. Mam już serduszkowy róż z którego jestem ogromnie zadowolona, więc mam nadzieję że nie zawiodę się na bronzerze. Wkrótce recenzja!

Poza kosmetykami PF było także sporo lakierów OPI ( w tym mappetowa kolekcja), Color Club oraz kosmetyków kolorowych Revlon.

Zajrzyjcie w wolnej chwili do krakowskiego TKMaxx’a w Bonarka City Center - naprawdę warto!

36 komentarzy:

  1. Informuje ze w Poznaniu takowe tez saB-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Trójmieście nie ma buuuu ;)

      Usuń
    2. Ehhh a już miałam nadzieję, że i w Trójmieście też będzie...

      Usuń
    3. moge cos na to zaradzić :]

      Usuń
    4. jaaaaaaaaaaaaaaaaa chcę omg, omg, w trójmieście nie ma. ale naprawdę są? to nie jest prima aprilis. kurde a one są takie cudowne. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muszę mieć. ojejku. idę jeszcze raz przeczytać co jest ;P
      może do trójmiasta też przyjadą ;)

      Usuń
    5. drogi mikołaju, poproszę o bronzer (Organic wear™ 100% Natural Origin Bronzer) i może puder transparentny (Organic wear™ 100% Natural Origin Pressed Powder) albo jakiś inny jasny. chociaż może się opalę to może niekoniecznie najjaśniejszy :) o serduszkowych różach nie wspominam, ale chyba i tak jeszcze ani widu ani słychu :)

      Usuń
    6. o serduszkach se ozesz pomarzyć :P no chyba ze EWedel XD

      Usuń
    7. Pewnie we większości TkMaxxów wkrótce pojawi sie PF, ale serduszkowy róz chyba sie nie trafi... :(

      Usuń
    8. wedel wcale nie jest zły ;) a ja pamiętam, miałam takie pudełko w dzieciństwie, mama mi dała po swoich czekoladkach. też muszę kiedyś dostać takie pudełko z czekoladkami.

      Usuń
  2. Czemu, ach czemu, TkMaxxx jest umiejscowiony na drugim kończu miasta? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego jest umiejscowiony na drugim końcu Polski, oto jest pytanie ;p

      Usuń
  3. Aaaaaaaaaaa, idęęęęęęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Zazdroszczę :( Miałam od nich puder sypki i jest super. Zawsze chciałam od nich róż i bronzer

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ostatnio ale nic mnie nie zachwyciło. A bronzer faktycznie wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. one są tylko w krakowie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie tylko bo Obssesion pisała troszke wyżej że w Poznaniu też można je upolowac :)

      Usuń
  7. Czekam na recenzję :) PF mają świetny design kosmetyków, oko zdecydowanie przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś wie, czy są w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  9. O nieźle! Ciekawe czy w Wawie są ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. o ciekawie jak byłam to revlon był pakowany

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie ostatnio jak byłam w sobote to revlon był pakowany

    OdpowiedzUsuń
  12. no i kolejna rzecz która jest w tkmaxx'ie i nie mam do niej dostępu :/ no kurcze chyba już czas pisać list do mikołaja niech się na grudzień już zaopatrzy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wróciłam z Bonarki ;) Też je dzisiaj oglądałam. Wybór niezły i ceny jak najbardziej ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to też mogę komuś kupić. Piszcie w razie czego maila :)

      Usuń
    2. Byłam dziś mega pozytywnie zaskoczona, bo wcześniej TKMaxx jakoś mnie nie zachwycał od strony kosmetyków :/ Piękne były też lakiery OPI które pokazałaś u siebie na blogu! :)

      Usuń
  14. ooo muszę zahaczyć jutro do Tk-ka, mam zamówienie na essie, więc looknę przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten puder, szkoda, że mam tak daleko do TK Maxx

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie w Kielcach też się musiały pojawić, bo moja mama wróciła wczoraj z zakupów z tymi właśnie błyszczącymi cieniami. Nie używałam ich jeszcze, ale wydają się być średnie, niezbyt mocno napigmentowane, choć kolory całkiem w porządku dla niepewnej ręki, dość delikatne.
    Fajnie, że w TK-Maxx można kupić takie kosmetyki, i to jeszcze w niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się dziś wybiorę do m1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aż się boję zaglądać, bo mi się jeszcze spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś też byłam w TKMAxx i widziałam te kosmetyki, i nic nie kupiłam bo nie znałam firmy, o ja głupia.......będe maszerować drugi raz skoro to takie fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...