sobota, 11 sierpnia 2012

Błękitna laguna

...bo jak inaczej nazwac połaczenie cienia Hawaiian Beach z błękitnym eyleinerem?

Ten zestaw kolorystyczny towarzyszy mi niemal na co dzień od około dwóch tygodni; tak mocno się w nim zakochałam.
Miedziano-złoty, wielowymiarowy cień Sephory z delikatnymi iskierkami (niestety, niewidocznymi dokładnie na zdjęciu) i cynamonowy cień Lancome w załamaniu powieki idealnie komponuje się z tuszem do kresek Wibo w kolorze electric blue. 

Idealny, lekki, troszkę egzotyczny duet na lato!
Kosmetyki:
Baza Dax Cosmetics Cashmere
Mini paletka cieni Lancome Color Design (dwa cienie-jasna perła Filigree i perłowy brąz cynamonowy Click-z prawej strony paletki)
Tusz Maybelline Volum' Express Turbo Boost
Kredka Inglot 44

A Wy macie jakieś ulubione makijaż ostatnich tygodni?

48 komentarzy:

  1. Kolor eyeliner'a po prostu boski. :)
    Cały makijaż ładnie się komponuje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękne połączenie i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniały jest ten kolor eyeliner'a ;o
    zakochałam się w nim do szaleństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kreska! Ja wciąż walczę ze swoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękna i precyzyjna kreska i eyeliner w genialnym kolorze!
    żałuję, że go nie kupiłam, a kusił :)

    pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten cień Hawaiian Beach :>

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jak ja lubię takie kreski ;) a szczególnie latem
    Śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor. ta kreska robi wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! coś pięknego :) Nie wiedziałam, że ten eyeliner jest tak intensywny, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kreska kocham ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wygląda ta kreska!

    Nie wiem jak to możliwe, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga.. Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreska świetna i do tego ten kolor.... powalające:)

    OdpowiedzUsuń
  13. co za cudo ten eyeliner! pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha! Też mam tę paletkę z Lancome, ale w innych odcieniach.
    Kreska niezwykle efektowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Eye-liner ma przepiękny kolor, w sam raz na lato.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się bardzo ta kreska i żałuję że nie kupiłam niebieskiego eyelinera :(

    Makijaż ostatnich tygodniu u mnie to tonacja wakacyjna, najczęściej rezygnacja z czarnych kresek. Mocno podkreślone oczy, lecz efekt gradientu. Błękity, złoto, brąz, fiolet i róż. Podkreślone usta czerwienią, brązem lub nudziakami. I nieudany eksperyment z bublem a mianowicie flamastrem do ust od maybellina, który wysuszyl mi usta na wiór. Porażka w każdym razie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie skomponowane kolory i oczywiście idealne kreseczka, jak zwykle;-) Żałuję, że nie polowałam na ten eyeliner :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor super :) Ale rzęsy średnio...

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż! Cień jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny make-up :) Skoro lubisz kolorowe kreski to myślę, że powinien spodobać Ci się neonowy błękitny eyeliner od Bell :) Polecam :) Pokazywałam go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow:D genialny kolor tego eyelinera :) super makijaż

    OdpowiedzUsuń
  22. liner ma świetny kolor, polowałam na niego, ale niestety dość szybko je wymietli :) a w połączeniu z tym cieniem całość prezentuje się naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio mój makijaż oka ogranicza się do czarnej kreski i tuszu, muszę przełamać swoje lenistwo i zacząć tworzyć coś fajnego na oczach przy pomocy cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sama często właśnie tak maluję oko :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna kreska, elektryzujący kolor :o

    OdpowiedzUsuń
  26. taki nieskomplikowany makijaż a taki genialny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fenomenalnie to wygląda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, połączenie tego eyelinera z cieniem od Lancome - genialne!
    + widziałam, że udało Ci się dorwac róż z LE Essence... może i mi się jeszcze uda, bo bardzo mi na nim zależało:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki cudowny ten liner! Żałuję, że u mnie nie ma tej kolekcji różanej :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Też ostatnio myślałam o kolorowej kresce ;) Pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś pięknego wyczarowałaś, jako początkująca zostałam zainspirowana! Tylko czy taki eyeliner nie zginie przy błękitnych oczach?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...