niedziela, 5 sierpnia 2012

Duet idealny: ZSK Serum 10% SAP & Oragniczny olej makadamia

W lipcowym haulu z różnościami zaprezentowałam moje zamówienie ze sklepu internetowego Zrób Sobie Krem. Zamówiłam m.in. zestaw do zrobienia serum ze stabilną witaminą C.

Serum ze stabilną witaminą C bez efektu podrażnienia w porównaniu ze stosowaniem czystego kwasu askorbinowego, bez dodatku alkoholu. Dzięki temu produkt może być stosowany do każdego rodzaju cery nawet tej najbardziej wrażliwej, naczynkowej, może być też stosowany pod oczy. Chroni skórę przed atakiem wolnych rodników, które przyczyniają się do jej przedwczesnego starzenia. Witamina C uczestniczy w syntezie elastyny i kolagenu powodując ujędrnienie i wygładzenie zmarszczek. Hamuje i regeneruje zniszczenia skóry powodowane promieniowaniem UV. Serum zapewnia także delikatne działanie przeciwbakteryjne. (żródło: ZSK)

Obietnice producenta robią wrażenie, dlatego moje oczekiwania wobec tego specyfiku był ogromne.
Zrobienie tego serum nie wymaga super zdolności - wszystko jest poza tym pieknie opisane na stronie sklepu.
Otrzymane serum ma rzadką konsystencje, wodnistą i lekko mleczny kolor. Pachnie delikatnie różą, gdyż w skład zestawu wchodzi hydrolat różany.
Słyszałam, że najlepsze efekty można osiągnąć stosując to serum na noc wraz z olejem zimnotłoczonym. Dlatego też do zestawu dobrałam sobie organiczny olej makadamia, który pachnie lekko orzechowo, a chwilami przypomina mi zapach...świeżego pieczywa!
Serum + olej w proporcji mniej więcej 1:1 stosuje na noc. Mieszanka wbrew pozorom jest lekka i wchłania się szybko. Skóra rano jest aksamitnie gładka, nawilżona i świetnie napięta. 
Ten duet bajecznie usuwa oznaki zmęczenia, nadaje skórze blasku. Nawilżenie jest tak mocne, że nie muszę stosować jak co tydzień maseczek, bo moja skóra jest tak mocno odżywiona i nawodniona. Nigdy wcześniej coś takiego nie zdarzyło mi się w przypadku mojej skóry sucharka.
Jednakże, w moim przypadku nie sprawdziło się codzienne nakładanie tego serum pod oczy. Mam bardzo wrażliwą skórę i być może ten duet jest za intensywny do stosowania na co dzień jako specyfik pod oczy, bo w 4 dniu wklepywania podrażnił nieco skórę w tym obszarze. Dlatego pod oczy będę go stosować raz w tygodniu.

Podsumowując: Polecam! Świetne serum w przystępnej cenie (15,97zł) o cudownym składzie. Bajecznie nawilża skórę, idealne na noc, ale wrażliwcy powinni uważać na delikatną skórę pod oczami. Naprawdę warto spróbować.

11 komentarzy:

  1. Akurat wczoraj zastanawiałam się nad zakupem tego serum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja na niego się zasadzałam od paru miesięcy;)

      Usuń
  2. Wygląda naprawdę obiecująco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Półprodukty górują! :) Ja sama robię sobie serum SAP, ale stosuję go solo na dzień( dodatkowa ochrona) i zależy mi na jego właściwościach depigmentacyjnych. Jest ok, ale czekam na więcej- w końcu to najpewniejszy antyoksydant :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno kiedys spróbuje;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://zielarkamiszka.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To serum można sobie samemu robić;) patrzyłam ostatnio na składniki i okazało się, że zakupiłam wszystko osobno. Więc można sobie zostawić opakowania, zapisać proporcje i robimy własne serum;) uwielbiam olejek makadamia;) W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://www.skin-therapy.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można kupić składniki osobno :) Lista jest na stronie ZSK:)
      Olejek makadamia jest fenomenalny :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...