sobota, 25 sierpnia 2012

Dwie nowe współprace: Dax Cosmetics & Mariza

Kocham nasze rodzime firmy kosmetyczne!
Dlatego gdy otrzymałam dwie propozycje współpracy od polskich marek kosmetycznych nie zastanawiałam się długo.
Około dwóch tygodni temu, przyszła do domu przesyłka z kosmetykami Dax Sun.
Akurat te kosmetyki do opalania są mi znane od lat, kupuje je cała moja rodzina, dlatego od razu zgodziłam się przyłączyć do akcji Opalaj się bezpiecznie, której partnerem jest właśnie firma Dax.
Do tej pory używałam filtrów tej firmy 15 i 30, więc z miłą chęcią testuję teraz nieco niższe SPF: olejek kokosowy SPF 6 i balsam do opalania SPF 10, które pani Katarzyna dopasowała do mojego fototypu. Testuję je już drugi tydzień niemal codziennie, bo pogoda dopisuje i już mogę zdradzić, że moim ulubieńcem z tej pary jest olejek. Więcej już wkrótce w pełnej recenzji!
Tydzień temu napisała do mnie pani Bożena z www.e-mariza.info , która zaprosiła mnie do współpracy z firmą Mariza.
Nie sposób było odmówić, bo o tej marce czytałam na blogach i słyszałam od znajomych same dobre rzeczy.
Paczka z kosmetykami dotarła do mnie wczoraj, w niej:
Krem do stóp Active Care nawilżająco-wygładzający
Pomadki Soft&Colour w odcieniu 06 i 14
Matowy róż do policzków w odcieniu Soczysty Róż
Zestaw (trio) matowych cieni do powiek nr 4
Lakier do paznokci nr 57
Jestem zachwycona zawartością paczki!
I powolutku, mimo że dostałam te kosmetyki dopiero wczoraj-zaczęłam je testować! 
Piszę tego posta z ognistą pomadką na ustach, soczystym różem na policzkach i trio cieni na powiekach. 

Pełne recenzje już wkrótce!

23 komentarze:

  1. Ale konsultantki Mariza się wzięły do roboty :O
    Jak nie Monika, to Iza, to Bożena :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki do opalania Dax również bardzo lubię.
    Mają przepiękne zapachy :)
    Używam mleczka 30SPF.

    Jeżeli chodzi o Marizę, to o firmie słyszałam, ale nie miałam okazji testować żadnych ich kosmetyków.
    Bardzo podoba mi się to zestawienie potrójnych matowych cieni. Przepiękna kolorystyka :)
    Będę czekała na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariza ostatnio staje się bardzo popularna i kusi mnie niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) Super produkty! Sama bym to potestowała mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marizki są świetne, a Dax uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki dostałaś od obydwu firm. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję;-) Też współpracuję z panią Bożeną;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka w czerwonym kolorze wygląda nieziemsko! A i lakier wydaje się mieć całkiem przyjemny odcień - czekam na post z nim w roli głównej.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używalam kosmetyków z marizy, najwyższy czas coś przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  10. z niecierpliwością czekam na notkę o pomadkach, bo mam wielką ochotę kupić sobie jakąś z nowego katalogu tylko nie wiem którą echhhh

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję :) i jestem ciekawa produktów z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dostalas z daxa lepsza niz ja! ;D mi wyslali jeden produkt dzieciecy... nie wiem o co kaman :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) przyjemnych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa produktów Marizy. Nigdy ich nie używałam, ale też bardzo ciężko mi się do nich przekonać. Czekam na recenzje wszystkich kosmetyków i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania!
    Chętnie poczytam o marce Mariza, bo nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję :*** i zapraszam do mnie :****

    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mariza jest mi mało znana, ale tym bardziej fajnie, że promują się poprzez blogi. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...