czwartek, 9 sierpnia 2012

Już jest! Essence LE Miami Roller Girl

Jak wiecie (albo i też nie) nie mam szczęścia w dziedzinie polowania na limitowanki Essence i Catrice. Zawsze coś pójdzie nie tak i nie mam możliwości podskoczyć do drogerii.
Dlatego dzisiaj przemknęła mi przez głowę myśl, że przecież w nowej gazetce Rossmanna ma być już limitowanka Essence z różem o którym marzę czyli Miami Roller Girl. Stąd moje przypuszczenie, że być może podobnie jak w DN; limitka pojawi się przed gazetką. Ale szczerze mówiąc nie bardzo na to liczyłam.
Dlatego ogromnie się zdziwiłam kiedy zobaczyłam cały stand z tą limitowanką! 
Porwałam od razu róż.
Róż jest śliczny! Ma pięknie soczyste kolory od mocnej pomarańczy aż do różu. Już nie mogę doczekać się pierwszej aplikacji! Róż kosztował 11,99zł Recenzja na pewno się pojawi!

Oprócz różu są trzy kolory cieni do powiek: beż, żółty, różowy. Zainteresował mnie beżowy, ale niestety ma mocne, srebrne drobinki. 
Pomadki są ochronne w dwóch kolorach (pomarańcz i różowy) mają piękne zapachy i soczyste kolory. Lakiery również mają świetne odcienie, niestety nie przypatrzyłam się doczepianym pasemkom.

Naprawdę warto dziś zajrzeć do Rossmanna!

31 komentarzy:

  1. piękny ten róż, też go chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi sie od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno, nic tak mi się nie podobało z limitek Essence, jak ten róż ;p trzeba chyba zapolować (i to jeszcze dziś!) ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten róż, też muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. to przejście między kolorami jest genialne! czaję się na ten róż, ale jeszcze nigdzie nie widziałam tej limitki niestety : P

    OdpowiedzUsuń
  6. Sialalalala ide jutro na polowanie do Rossmanna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi wrażenie :)
    Jestem ciekawa Twojej opinii po kilku aplikacjach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam też róż już kilkakrotnie na blogach i od razu wpadł mi w oko. Kupiłabym go z całą pewnością jednak...w moim Rossmannie jeden jedyny raz pojawiła się malusieńka półka Essence. Ale było to dawno temu. Zatem sądzę, że i tym razem nic z tej firmy nie znajdę. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda nieźle, ale raczej go nie kupię. Jestem już spłukana :P

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor! :) ciekawe czy jest w moim Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam w 2 rossmannach w centrum lodzi i limitki niestety nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny *_*
    Szkoda, że nie mam na razie dostępu do Rossmannów :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa pigmentacji :) ja bym pewnie wyglądała jak klaun :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby nie fakt, ze zdobyłam Revoltaire z Catrice, to pewnie bym sie na ten rzuciła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na widok tego różu uruchamiają się moje ślinianki! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadę wieczorem na zakupy i... mam nadzieję, że jeszcze go zastanę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dzisiaj podskoczę do Rossmana i mam nadzieję, że będzie ta limitka :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny, już czas na zakupy mam tylko jeden róż;

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam go, kolory ma cudne, ale po pierwszej aplikacji jestem zawiedziona. Nie chce się u mnie rozprowadzać, znika z twarzy. Może to wina podkładu? Muszę pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...