środa, 22 sierpnia 2012

Rewelacyjna CND w Rossmannie: AA Wrażliwa Natura Krem aktywnie nawilżający na dzień

Pomimo tego, że jestem zawiedziona faktem wycofania przez Rossmann kolejnego mojego ulubionego produktu (odżywki morelowej Alterra; mojego absolutnego KWC) wybrałam się tam po krem do twarzy.

I ku mojemu zaskoczeniu (tym razem miłemu)  na półce zobaczyłam świetną promocję CND: Kremy na dzień i na noc AA Wrażliwa Natura 20+ przecenione na 7,80zł! 
Na próbę wzięłam tylko wersję aktywnie nawilżającą na dzień i już żałuję, bo jest rewelacyjny.  Fenomenalnie nawilża! Musze się wybrać po więcej! 
Niestety, jest to CND ( tzn. Cena Na Do widzenia) więc nie wiem czy powinnam się cieszyć, bo z tej promocji wynika, że raczej już tego kremu nie spotkam na półkach Rossmanna. Podobnie stało się z rewelacyjnym kremem pod oczy z tej serii.

Ale krem na dzień gorąco polecam! Świetnie nawilża i wchłania się błyskawicznie!

17 komentarzy:

  1. Hej ;) jeżeli masz ochotę zostać testerką kosmetyków firmy Mariza - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że firma po prostu odświeża niektóre swoje produkty ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu kupiłam ten kremik w CND za 10,50 zł chyba - jest świetny, skoro jeszcze obniżyli cenę to chyba kupię słoiczek na zapas :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, uwielbialam te kremy. Pod oczy tez jest rewelacyjny. Musze sie wybrac po zapas. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam kremów z serii Wrażliwa Natura. Dużo dobrego słyszałam o kremie pod oczy WN, właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest! Udała się im ta seria WN ;)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale chętnie spróbuje jak skończę swoje

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak bardzo miałam ochotę go spróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w innych drogeriach na pewno go złapiesz ;) Widziałam go dziś np w Super Pharm...ale za 20zł :/

      Usuń
  9. Ja go używałam i zawiodłam się. :( Strasznie ściągał mi skórę i w ogóle nie czułam nawilżenia. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a u mnie typoowego "sucharka" pięknie nawilża:/ Widać każda skóra inaczej reaguje :)

      Usuń
  10. Nie używałam, ale AA nie przemawia do mnie :(

    Zapraszam serdecznie do siebie na konkurs kosmetyczny :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam wczoraj w rossmanie i na polce CND nie bylo tych kremow, ale za to widzialam babeczki ktore wlasnie rozstawialy nowy towar i zauwazylam w ich wozkach ze mialy te kremy. Wiec jednak nie znikaja :-)

    Bardzo je lubie, i fakt faktem ze ja taki krem zuzywam przez rok czasu, ale bylabym zla gdyby go wycofali. Bardzo udane produkty, a za ta cene dostac krem bez parafiny to na prawde niewykonalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam cały czas, że krem pod oczy z tej serii jest świetny. Szkoda, że wycofują dobre produkty...

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieki za polecankę, postaram się sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...