środa, 5 września 2012

Mariza: Care & Colour 57

W jednym z poprzednich postów pochwaliłam się nieskromnie nową współpracą z firmą Mariza. Jednym z przesłanych do recenzji kosemtyków była lakier z serii Care & Colur nr. 57.
Lakier jest zamknięty w szklanej buteleczce z wygodnym pędzelkiem, który nie sprawia żadnych problemów podczas nakładania. Jest w sam raz elastyczny.
Kolor w buteleczce wygląda jak delikatna morelo-pomarańczka, jednak po pomalowaniu na paznokciach mamy tylko i wyłącznie soczysty oranż. Tego lata absolutnie postawiłam na takie odcienie więc ten lakier idealnie wpasował się w mój wakacyjny nastrój.

Jeżeli chodzi o trwałość, to jest to dla mnie lakier w tym względzie standardowy-czyli wytrzymuje bez zarzutu na moich paznokciach 3-4 dni. 
Zdjęcia robiłam w drugim dniu noszenia lakieru na paznokciach.

Podsumowując: Jestem na tak, lakier pokrywa paznokcie równą warstwą (wystarczą dwie o czym informuje producent na etykiecie buteleczki) szybko zasycha, ma piękny nasycony kolor. Trwałość nie należy do najlepszych, ale moje paznokcie naprawdę ciężko zadowolić w tym temacie!

Jest to moja pierwsza z recenzji kosmetyków Mariza, wkrótce kolejne, ale już dziś zapraszam na stronę pani Bożeny www.e-mariza.info dzięki której mam przyjemność testować kosmetyki tej firmy. 
Podkreślam także, że fakt, iż lakier otrzymałam do testów bezpłatnie nie ma absolutnie wpływu na moją ocenę kosmetyku. Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie też dzisiaj Marizowy post w podobnej kolorystyce:D

      Usuń
  2. Bardzo podobny do Tart Deco Essie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor. Ja nie miałam do czynienia z kosmetykami Mariza, ale niedługo to się zmieni i mam nadzieję, będę mogła kusić Was na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor! Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor. Wykończenie też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny, kolor szałowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wrzesień w sam raz:) taki jarzębinowy , bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, już nieco jesienny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny, aczkolwiek chyba za pomarańczowy jak dla mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolorek bardzo ładnie prezentuj się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny kolor.

    klamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o, bardzo ładny kolor-w butelce nie wygląda tak ładnie jak na paznokciach;)
    zapraszam do siebie na http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek! taki żywy i wciąż przypominający lato :)

    zapraszam do siebie
    http://usmiech-deszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W buteleczce mi się podoba, na pazurkach troszkę mniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki elektryzujący ten pomarańcze. Ja mam podobny, ale z Vinylux

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...