sobota, 15 września 2012

Mariza Soft & Colour 14

Pogoda ostatnio nas ewidentnie nie rozpieszcza-jest szaro i ponuro... 
Nic tylko zaszyć się pod kocem z herbatą i książką...

Nie na taką jesień czekałam! Jednak mam nadzieję, że złota jesień jeszcze do nas zawita. 
Ale póki co trzeba sobie te słotne dni podkolorować-w tym pomaga mi pomadka Mariza Soft & Colour 14 w odcieniu ognistej czerwieni, którą otrzymałam do testów od pani Bożeny z www.e-mariza.info.
Opakowanie jest największym minusem tej pomadki.
Z daleka wygląda całkiem nieźle, niestety przy bliższym kontakcie trochę rozczarowuje. Jest wykonane z nieco słabej jakości plastiku.

I chyba to tyle w kwestii minusów!
Bo pomadka jest naprawdę świetnej jakości! I to za niewielkie pieniądze-7,90zł w promocji.
Szminka pachnie przyjemnie owocowo. 
Konsystencje ma lekko kremową, bardzo dobrze aplikuje się ją na usta. I co ważne przy tak mocnym kolorze-nie rozmazuje się.  Jest też bardzo dobrze napigmentowana. 

Szminka ma bardzo dobrą trwałość wytrzymuje bez rozmazywania się kilka godzin. A gdy ściera się to znika bardzo równomiernie.  Nie przesusza ust co ogromnie mnie cieszy!
Kolor 14 to mocna czerwień, nieco koralowa, bardzo twarzowa. Pięknie komponuje się z opalenizną.

Podsumowując: Czy polecam? Jak najbardziej! Naprawdę porządny kosmetyk w niskiej cenie. A kolor jest idealny na jesienne wyjścia. Minusy? Jak już wspomniałam jedynym sporym minusem tej pomadki jest jej opakowanie. 

Jest to kolejny z testowanych przeze mnie kosmetyków Mariza i ubolewam, że kosmetyki tej firmy,które są naprawdę świetnej jakości są ciężko dostępne w drogeriach. 
Jednakże, zawsze można skorzystać z pomocy konsultantek tej firmy.

Podkreślam także, że fakt, iż pomadkę otrzymałam do testów bezpłatnie nie ma absolutnie wpływu na moją ocenę kosmetyku. Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.

42 komentarze:

  1. Zgadzam się :) Pomadki i produkty są wspaniałe ;) Jestem ich konsultantką i powiem, że za tak małe pieniądze produkty są naprawdę wspaniałe. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się szczerze mówiąc, że będą aż tak dobre. Jestem z nich ogromnie zadowolona!

      Usuń
  2. Tj. pisałaś - szkoda, że kosmetyki tej firmy są tak mało dostępne w sklepach stacjonarnych, bo słyszałam wiele dobrego o kilku z nich i być może zaopatrzyłabym się w jakiś.

    A szminka ma świetny kolor, choć ja jeszcze nie jestem na tyle odważna, by nosić czerwień na co dzień. A i fakt, że mam dość wąskie usta sprawia, że wydaje mi się, że taki kolor nie pasuje do mnie.:)


    klamarta.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale Zawsze możesz skorzystać z pomocy konsultantek :)
      Hehe też tak mówiłam jakiś czas temu;) Przełam się, naprawdę warto ;)
      Buziak :*

      Usuń
  3. ja na razie przekonuję się do tego typu kolorów. wolę stosować na razie bezpieczniejsze kolory, chociaż strasznie poluję ostatnio na fuksję, może dzięki niej się przekonam :D

    variablewomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też jestem chora na fuksje! Szukam idealnej, myślałam nad tą z Maybelline ;)

      Usuń
  4. uuu, bardzo odważny kolor, pięknie wygląda, ale nie wiem czy bym się odważyła... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się odważyć ;) Czerwona pomadka to jest to ;)

      Usuń
  5. Wow! Usta wyglądają idealnie w tym kolorze! :))

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor ;) Bardzo ładnie na Twoich ustach wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Pięknie wygląda na Twoich pięknych ustach! A niech to, chcę ją! :D

    A w ogóle to jeszcze bardziej Cię lubię - widzę, że Martina czytasz <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* Hehe jest piękna, bierz w ciemno!

      Oj, uwielbiam sage Martina <3

      Usuń
  9. Lubię mocno napigmentowane pomadki. Dobrze wiedzieć, że takie w swojej ofercie ma Mariza. Kocham czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje. Ja ostatnio zrezygnowałam z czerwieni na ustach, ale może powinnam wrócić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć, warto-szczególnie jesienią :)

      Usuń
  11. Pięknie wygląda na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mrrr, Kochana masz piękne usta! :))*

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda ślicznie, i jeszcze na takich ustach! ja jestem miło zaskoczona Marizą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Ja też, Mariza mnie mocno zaskoczyła-pozytywnie ;)

      Usuń
  14. Pomadka wygląda fantastycznie. Nie jest płaskim matem ale nie jest również przesadnie błyszcząca...ideał i te Twoje usta!

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusiłabym się bo pomadka wygląda obłędnie , ale niestety nigdzie nie moge spotkać tych kosmetyków a konsultantki też nie mam na oku :/

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście wrzuciłam linka do strony p. Bożeny gdzie możesz zamówić kosmetyki Mariza ;)

      Usuń
  16. Świetny kolor, a na Twoich ustach prezentuje się bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentuje na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...