poniedziałek, 24 września 2012

Włosowe Love: Odżywki

Pora na drugi odcinek włochatej telenoweli!

Po poście na temat ulubionych szamponów, nadszedł czas na ulubione odżywki do włosów.
Mam trzy ulubione odżywki do spłukiwania i wszystkie należą do marek własnych Rossmanna. Wszystkie też mają przyjazny włosom skład.
I co bardzo przykre dwie z nich znikną z półek tej drogerii już wkrótce, albo nawet już teraz ich tam nie znajdziemy.
Jako maniaczka kosmetyków Alterra o świetnym składzie dla skóry i włosów nie mogłam przejść obojętnie obok odżywek do spłukiwania tej marki.
Moim absolutnym odżywkowym KWC jest Alterra Morela & Pszenica: Odżywka nadająca połysk do włosów pozbawionych blasku i łamliwych
Ma bardzo gęstą, kremową konsystencję dzięki czemu nie spływa z włosów i jest ogromnie wydajna. Odżywka pachnie intensywnie słodkimi landrynkami; uwielbiam ten zapach! Po umyciu włosów nakładam ją na ok 0,5-1 min po czym spłukuję chłodną wodą. 
Efekt po wysuszeniu jest niesamowity! Włosy są bardzo gładkie, nawilżone, sypkie, niesamowicie błyszczące, a zniszczone końcówki znikają jak za dotknięciem zaczarowanej różdżki! A jako bonus-pachną cukierkami!
Powiększoną butle (250ml) tego produktu można było dostać za ok 10zł! Można było-bo tego produktu nie można już znaleźć na półkach Rossmanna. Zniknął niepostrzeżenie, bez CND czy jakiejkolwiek informacji. Bardzo żałuję, bo gdybym wiedziała, że to ostatnie chwile tej odżywki na półce to na pewno zrobiłabym gigantyczny zapas! Niestety, dowiedziałam się o tym po fakcie, kiedy po wycieczce do trzeciego Rossmanna nie znalazłam tej odżywki na półce. Co ciekawe w nowej gazetce promocyjnej Rossmanna jest ta odżywka w promocyjnej cenie-nie sądzę, że będzie mi dane gdziekolwiek ją znaleźć, ale jeżeli się Wam uda-bierzcie ją w ciemno!
Nawilżająca odżywka Alterra Granat & Aloes jest również świetnym produktem. Ma taką samą konsystencję jak wersja morelowa, odróżnia ją tylko owocowy, nieco świeższy zapach. 
Dzięki niej otrzymujemy gładkie, błyszczące, zregenerowane, bardzo dobrze nawilżone włosy. Myślę, że po zniknięciu odżywki morelowej ta stanie się moim must have na półce w łazience.
O odżywce Isana z olejem Babassu krążą już legendy! Kupiłam ją w promocji za ok 4zł, co przy dużej pojemności jest świetnym interesem! 
Na początku stosowania nie mogłam się z nią dogadać. Konsystencja jest lżejsza niż Alterry, a włosy po użyciu Isany były szorstkie co bardzo mnie denerwowało, bo byłam przyzwyczajona do gładkości i blasku włosów po użyciu Alterrowych specyfików. Jednak nie zraziłam się i postanowiłam dać jej tydzień-dwa na pokazanie na co ją stać. I to była świetna decyzja! Po ponad tygodniu odżywka zaczęła działać jak należy: wygładzała, nabłyszczała i nawilżała. I o to chodziło!
Niestety, podobnie jak w przypadku Alterry Morela & Pszenica, ta odżywka również znika z półek Rossmanna! I także od piątku Isana powinna być w promocyjnej cenie. Jeżeli ją spotkacie-mnie już się nie udało-wrzućcie ją do koszyka.

Oprócz odżywek do spłukiwania używam także zrobionej przeze mnie mgiełki różanej z keratyną, która niesamowicie nawilża i nabłyszcza włosy. 

Niestety, z trójki moich ukochanych odżywek zostanie mi już wkrótce tylko jedna!
 Znacie może jakieś świetne odżywki o przyzwoitym składzie do długich włosów?

22 komentarze:

  1. mnie też się nie udało jej spotkac ;/ jakby sprzątnęli wszystkie z półki ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardziej do gustu przypadła niestety morelowa;/ mam na szczęscie jeszcze jedno opakowanie. Podobnie podpasowały mi odżywki Alverde- z hibiskusem i amarantem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem strategii Rossmana. Najlepsze produkty (i najbardziej chodliwe) wtycofują :( A może skoro wiedzą, że ludzie będą kupowac te produkty, bo sa na prawdę dobre, to zminiają opakowania i to będzie pretekst do podwyższenia ceny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkę z Isany wielbię miłością ogromną.
    Niestety, zostało mi tylko troszkę na dnie butelki, a kolejnej już raczej nie znajdę. W żadnym z poznańskich Rossmannów już jej nie ma :(
    Odżywek z Alterry nie znam. Mam natomiast maskę nawilżającą z tej firmy, i bardzo mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą odżywkę z Alttery z granatem i lubiłam, a niedawno kupiłam różową Isane ale jakoś mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ulubiona trójca jeśli chodzi o odżywki d/s. chyba będę płakać za Isaną i Alterrą morelową. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Isanę też bardzo lubię, ale nie wiem czy jeszcze kiedyś ją spotkam w rossie :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałam odżywki Alterra z brzoskwinią, ale jakoś niespecjalnie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Isanę znam i lubię, odżywki Alterry będę musiała koniecznie na sobie przetestować :) Obecnie używam Garnier - Ultra Doux z awokado i maslem karite i jest bardzo dobra, mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też już Isany brak :( ja lubię maski Bingo, są lekkie i dobrze nawilżają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jeszcze Isana jest, nie wiem tylko w jakiej ilości...

    OdpowiedzUsuń
  12. ubolewam strasznie nad stratą Isany. dopiero co się z nią zaprzyjaźniłam, a już ją wycofują :( w moich rossmanach także jej już nie ma :( miejmy nadzieję, że wróci po protestach konsumentów. bo z tego co wiem wiele osób pisało już w tej sprawie do nich...
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem dlaczego wycofują coś co im się tak dobrze sprzedaj? po to by klient wypróbował tez inne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej nie wiedziałam, że ta odżywka Isany zniknie z półek. Ja mam dopiero pierwsze opakowanie i ją polubiłam, po użyciu jej włosy są takie śliskie w dotyku i błyszczące. Muszę w takim razie iść do Rossmanna po zapas. Morelową Alterrę miałam kiedyś i również była OK.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja często używam tej z granatem i bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To bez sensu wycofywać produkty,które są dobre i znane.;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tylko Alterra Granat & Aloes. Pozostałe dwie bardzo lubię. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam Isanę i Alterra Granat, bardzo lubiłam i wrócę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiałam tą odżywkę Alterra morela i pszenica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubolewam nad Isaną i morelową Alterrą:( Nieładnie ze strony Rossmanna...

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam maskę do włosów Kallos serical creme latte, niebieski słoik - bardzo fajnie wygładza włosy, niestety szybko się do niej przyzwyczajają - skutek: można jej używać tylko ok. raz na tydzień.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...