niedziela, 21 października 2012

Mariza Matowy róż do policzków: Soczysty róż

Wracam po długiej (przynajmniej dla mnie) blogowej przerwie!

Jednym z wrześniowych ulubieńców, który zwrócił Waszą uwagę był róż Mariza w odcieniu Soczysty róż, który otrzymałam do przetestowania od pani Bożeny z e-mariza.info. Nie ukrywam, że jest to nadal mój różowy ulubieniec.
Róż zamknięty jest w poręcznym plastikowym niskim słoiczku. 
Róż nie jest lekko twardy, ma nieco pylistą konsystencję, ale w niczym to nie przeszkadza. Bardzo łatwo nakłada się go na pędzel i świetnie rozciera na policzkach.
Wybrałam odcień Soczysty róż, czyli klasyczny, delikatny, jasny róż nadający świeżości twarzy. Idealny kolor dla mnie! Na dodatek bardzo dobrze napigmentowany.
Kosmetyk zawiera mikroskopijne drobinki, które ślicznie rozświetlają - ale nie  nabłyszczają- skórę.
Co mnie cieszy najbardziej to jego idealny kolor, świetne rozcieranie na skórze ( pomimo dobrej pigmentacji ciężko sobie nim zrobić krzywdę; można bardzo dobrze stopniować nasycenie koloru na policzkach), a przede wszystkim trwałość! Wytrzymuje na skórze bez poprawek ok 5-6 godzin!
Podsumowując: Jak najbardziej polecam ten róż, szczególnie ten klasyczny odcień pasujący chyba każdemu. Róż pięknie odżywia i odświeża twarz, świetnie ją także rozświetla. Poza tym jest bardzo trwały co jest jego dużym plusem! Na pewno będę chciała sprawdzić inne odcienie tego różu. 
Cena jest bardzo kusząca- 13,90zł, a w promocji 9,90zł. Warto spróbować. Cudeńko!

Jest to kolejny z testowanych przeze mnie kosmetyków Mariza, które są naprawdę świetnej jakości, niestety trudno upolować je w drogeriach. Zawsze jednak można skorzystać z pomocy konsultantek np. pani Bożeny z e-mariza.info . 
Podkreślam także, że fakt iż róż otrzymałam do testów bezpłatnie nie ma żadnego wpływu na moją ocenę kosmetyku, Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.

23 komentarze:

  1. w moim odczuciu trwały to on nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie sprawdza się super :) Może dlatego że używam trwałego podkładu? Albo przez moją suchą skórę? :)

      Usuń
  2. miałam się na niego skusić ale jednak zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor. Chyba będę musiała się rozejrzeć za jakąś konsultantką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto ;) Używam od 2 miesiecy głownie tego i Miami Roller Girl Essence ;)

      Usuń
  4. Mam bardzo podobny odcień z Bourjois i faktycznie ten kolor, pasuje chyba każdej dziewczynie :)
    Przyznam, że co raz bardziej kuszą mnie kosmetyki tej marki.
    Niestety, w mojej okolicy brak konsultantki.
    Ceny faktycznie są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dołączyć do Klubu Mariza i kupować dla siebie 30% taniej.
      brak opłaty wpisowej, nie ma wymogów co do wartości i częstotliwości zamawiania.
      Zapraszam na stronę www.e-mariza.info

      Usuń
  5. Piękny kolor ;)) Sama jednak nie miałam kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety muszę mieć bardziej pomarańczowo-brązowy róż, bo w różowych wyglądam jak barbie ;(
    muszę sprawdzić czy mają coś w takim odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  7. O, faktycznie śliczny jest ;) Czaiłam się, żeby jakiś róż Marizowy kupić, ale chyba jednak na razie spasuję a to wszystko na rzecz Sleeków xD

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny :-)
    oglądam te róże w katalogu i mam mętlik w głowie - tyle odcieni że trudno się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz numer cieni z trójki marizy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny odcień...chociaż nie wiem skąd mam wyczarować kosmetyki Mariza :P coraz częściej je widze na różnych stronkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd jesteś?
      Mogę pomóc w czarach ;)

      Usuń
  11. Ładny kolor ale szkoda, że dostępne są tylko w sprzedaży bezpośredniej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, ja mam zamiar zamówić sobie ten róż ;) zostałam od niedawna konsultantką, jakby któraś coś chciała,to chętnie dostarczę na teren i okolice-ŻOr, pzczyny, katowic ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...