poniedziałek, 8 października 2012

MIYO Candy Girl

...czyli mój ukochany lakier ostatnich tygodni a nawet miesięcy.

Lakiery MIYO dorwałam w SuperPharm, ich kolory mnie powaliły! Wybór jest ogromny i większość piękna i nieszablonowa.
Na próbę wybrałam dwa kolory: Papaya Dream i Candy Girl.
Lakier zamknięty jest w małej buteleczce z bardzo wygodnym pędzelkiem.
Pędzelek jest elastyczny i bez problemu nakłada się nim lakier.
Wystarczą dwie warstwy aby pokryć płytkę kolorem.
Co mnie zachwyca?
Kolor! Candy Girl to jasny, czysty róż - tzw. landrynka. Cudownie wygląda na paznokciach! Szczególnie lekko opalonych dłoni. Pięknie błyszczy!
Poza tym jestem urzeczona jego trwałością. Rekord to niemal tydzień. Nie odpryskuje,  lekko ściera się na końcach. Dla mnie rewelacja.

Podsumowując: Polecam z czystym sumieniem! Rewelacyjny, trwały lakier w świetnych kolorach i niezłej cenie.

32 komentarze:

  1. faktycznie Candy, ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę, że lakiery Miyo nareszcie dotarły do SP.
    Również kupiłam 2 kolory.
    Postawiłam jednak na bardziej jesienne odcienie.
    Wybrałam dwa brązy - czekoladowy i metaliczny brąz.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jaki śliczny! Jak balonowa guma do żucia. Bardzo ładny połysk. Jesli faktycznie trzymają tydzień to czuję się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny "cukiereczek". Przydałby mi się taki, ale dropsów jak nie widziałam tak nie widzę u siebie w sklepach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale uroczy kolor :) Bardzo lubię takie! No i trwałość zadziwiająca!

    OdpowiedzUsuń
  6. cukierkowy kolorek :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, muszę wypróbować ich lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny i bardzo w moim stylu. Ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena w/w lakierów w superpharmie jest straszna! W moim miasteczku kosztują 2,60zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie namierzyłam ich jeszcze nigdzie poza SP :/

      Usuń
  10. Piękny kolor ;)
    Ja nie mam żadnego z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor zupełnie nie dla mnie, ale na twoich paznokciach wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny taki typowo cukierkowy kolorek. Szkoda, że moje poszukiwania MIYO nie skoczyły się jeszcze sukcesem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny cukiereczek :)
    lubię Miyo!

    skórki tylko proszą o zadbanie o nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest co raz chłodniej i moje dłonie, skórki to odczuwają, nie nadążam z nawilżaniem ;(

      Usuń
  14. świetny różyk! u mnie też dziś króluje na pazurkach :) tyle, że trochę ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się, muszę go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przepadam za różem na moich paznokciach, ale może porozglądam się za innym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy można spodziewać się recenzji kosmetyków mariiza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada dzień :) Wróciłam po dłuższej przerwie i teraz będę intensywnie nadrabiać zaległości blogowe :)

      Usuń
  18. To chyba ja trafiłam na jakiś bubel, u mnie ten lakier trzymał się z ledwością dwa dni :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...