niedziela, 28 października 2012

Pachnąca jesień

...patrząc za śnieg za oknem powinnam raczej napisać zima!
Ale kalendarzowo mamy jesień, więc tego się trzymajmy.

Uwielbiam jesienią zapachowe świeczki, woski, olejki. Jednak ciężko trafić na świecę, która po zapaleniu rzeczywiście mocno pachnie. 
Dla mnie niezastąpione są woski Yankee Candle; mają piękne i intensywne zapachy. 
W zeszłym sezonie jesienno-zimowym kupiłam 3 woski ( Midnight Yasmine, Vanilla Cupcake, Home, sweet home),  w tym natomiast troszkę bardziej zaszalałam i wzięłam 4 plus jeden sampelek.
Wybrałam cztery woski: 3 typowo jesienne ( w tym świąteczny rodzynek)  i jeden wakacyjny.
Christmas Treats pachnie tak jak dom przed świętami: choinką, gorącą czekoladą, wanilią i ciasteczkami korzennymi na choinkę. Idealny na zimę!
Natomiast Autumn Pumpkin to typowo jesienny zapach. Wyczuć w nim można przede wszystkim korzenne przyprawy; cynamon, kardamon, herbatę, ale także zapach...świeżego wafelka! I ciasta dyniowego. Bardzo apetyczny i rozgrzewający aromat.
Sugared Vanilla pachnie niczym słodkie, waniliowe perfumy. Wyczuć też można delikatnie palony cukier. Kocham wanilię więc jest to zapach idealny dla mnie! 
Bermuda Beach czyli coś co ma wprawiać w letni nastrój w chłodne wieczory. Wbrew pozorom, zapachem dominującym w czasie roztapiania wosku nie są tropikalne owoce! Są to egzotyczne kwiaty, rozgrzany piasek i lekka morska nutka. Bardzo letni zapach.
Jedyną małą świeczką na jaką się zdecydowałam jest White Linen & Lace. Pachnie przepięknie niczym eleganckie, kwiatowe perfumy! Bardzo przyjemny zapach. I bardzo kobiecy.
Do topienia wosków YC używam kominka kupionego okazyjnie we Flo.
A jeżeli chcę zmienić wosk w kominku, to po zastygnięciu wrzucam go na minutę do zamrażarki po czym delikatnie naciskam wosk, który z łatwością wyskakuje w całości z miseczki.
Skończył mi się zapas podgrzewaczy do kominka, dlatego w Lidlu zaopatrzyłam się w świeczki Vanilla Cake o zapachu lodów waniliowych. Cena: 1,99zł. 
Pachną przecudnie i myślę, że będą się dobrze komponować z zapachami YC, bo w każdym z nich pojawia się nutka wanilii. 

Mimo, że jeszcze jasno za oknem chyba zapalę sobie kominek z jakimś aromatycznym woskiem, zaparzę herbatę, wskoczę pod kocyk i poczytam książkę. 
Ten śnieg tak na mnie działa!
Znacie produkty Yankee Candle?
Jakie są Wasze ulubione jesienne zapachy?

27 komentarzy:

  1. gdzie je kupujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je kupić na allegro i na stronie Pracowni Snów :)

      Usuń
  2. Muszę sobie kupić jakiś wosk YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich zapachy. Z wymienionych wyzej miałam white linen& lace.
    Zapach dyni musi byc bardzo interesujacy i napewno jesli bede miala okazje napewno go kupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ah, uwielbiam zapalać kominek w jesienne i zimowe wieczory :D Muszę się skusić na jakiś wosk i świeczkę z YC, ich zapachy wydają się być fenomenalne. x

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam woski z YC. Mój ukochany to baby powder, a od niedawna również stokrotkowy Loves me, loves me not :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm ale cudnie musi pachniec u Ciebie ;-) wanilia, mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba te naklejki przeszły delikatną zmianę :) Fajne zapachy wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciągle mi nie po drodze do sklepu z woskami Yankee :( może w tym tygodniu mi się wreszcie uda tam wpaść i wybrać coś jesiennego lub zimowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm <3 Zapachy muszą być cudowne .

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzą mi się te woski ;D jutro skaczę do lidla po podgrzewacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kupić te YC ale zawsze szkoda mi kasy :D czas to zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, już wiem które woski zamówić następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie kuszą mnie woski YC :)
    na razie palę świece zapachowe Bath & Body Works, ale jak już się całe wypalą to pomyślę nad zakupem kominka i wosków YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam produktów tej firmy, ale skoro mają tak piękne zapachy, to chętnie kupiłabym jakiś wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj chyba skusze się na któryś z tych wosków :D Najbardziej mi się podoba Christmas Treats:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden wosk i jestem nim zauroczona :)) Ogólnie uwielbiam świeczki taką jesienno-zimową porą:))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna, która kusi woskami YC, chyba się poddam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. oh ja też zakupiłam sobie te woski i jestem nimi zachwycona i zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam pachnace swieczki! obecnie zuzywam taka paczuszke [ ok 30 swieczek ] z ikei - wybralam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam "pod nosem" ich sklep i jakoś brakuje czasu by tam wstąpić, ale teraz zachęcona Twoim postem chętnie go odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam nic yc, chociaż od dawna mnie kusi.
    Zawsze jednak gdy chcę coś zamówić tyle mi się ich podoba, że nie wiem co wybrać, a rocznego zapasu za jednym zamachem kupować nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapachy,które przedstawiłas nie są dostępne ani na Allegro ani w Pracowni Snów.To zapachy dostepne w Stanach.Pomijam już to,ze ich wygląd w opakowaniu znacznie różni się od wosków Yc w ogóle.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...