środa, 3 października 2012

Ulubieńcy września

Wrzesień za nami-nie da się tego ukryć.
Nie było źle, chociaż troszkę brakowało mi złotej jesieni.

I oczywiście w zeszłym miesiącu postawiłam na powakacyjną pielęgnację.
Pielęgnacja:
Pomadka Nivea Malina & Żurawina - pachnie nieziemsko maliną, daje efekt zadbanych ust. Dobrze nawilża, ale nie jakoś spektakularnie. 
Hydrolat różany bułgarski ze ZSK - pachnie ślicznie jak nadzienie z pączków! Ładnie odświeża skórę i lekko ją nawilża.
DIY Mgiełka z keratyną - cudownie wygładza i nawilża włosy. Na dodatek DIY czyli wiadomo co w niej jest naprawdę.
Krem do stóp Mariza Active Care - pachnie ślicznie lawendą, świetnie nawilża i wygładza moje stopy. A są bardzo wymagające. Bardzo dobry, wydajny produkt!
Makijaż:
Pomadka Mariza 14 - czyli ognista czerwień. Mój ukochany kolor sierpnia i września. Szminka dobrze nawilża i długo się utrzymuje. I nie rozmazuje się.
Błyszczyk Essence Stay With Me Berry Me! - mój ukochany kolor już od roku- buraczek, mocno nawilżający i trwały. Szkoda, że ten odcień jest wycofany, bo jest fenomenalny.
Lakier MIYO Candy Girl - używałam go całe lato i we wrześniu również. Jest to cukierkowy róż, mocno błyszczący i niezwykle trwały. MIYO to ostatnio moje ulubione lakiery.
Baza pod cienie Dax Cosmetics Cashmere - odwieczny ulubieniec; świetnie utrwala cienie, podbija ich kolor. Rewelacja.
Róż Mariza w odcieniu Soczysty róż - bardzo trwały  róż, w kolorze świetnie ożywiającym cerę. Obszerna recenzja już wkrótce!
Trio cieni Mariza - niesamowita pigmentacja, naturalne odcienie i trwałość. Więcej już wkrótce. 
Maybelline Dream Fresh BB- rewelacyjny krem tonujący. Sprawdza się idealnie na mojej suchej cerze, bardzo ładnie ją nawilża i wyrównuje koloryt.
Książka:
We wrześniu przeczytałam ostatni wydany tom Pieśni Lodu i Ognia G. R. R. Martina - Taniec ze smokami II. Ale oprócz tego czytałam kolejną część z serii H. Cobena o Myronie Bolitarze Obiecaj mi. Jak zwykle się nie zawiodłam rewelacyjny kryminał.

To byłoby na tyle we wrześniu!
Jak zawsze jestem bardzo ciekawa Waszych ulubieńców!

31 komentarzy:

  1. Ten bb krem też jest moim ulubieńcem od kiedy go tylko kupiłam :)) stay with me też uwielbiam! :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten róż Marizy

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny odcien blyszczyka z essence, ja posiadam dwa ale tego akurat nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam książki Cobena :D a Obiecaj mi była pierwszą jego książką, którą przeczytałam :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam róże z Marizy;-) Pomadki zresztą też, ta czerwień jest przepiękna;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten lakier z MIYO, jakoś nigdzie nie mogę ich dopaść :/
    Chociaż jakoś ostatnio w ogóle nie maluję paznokci (nie wiem co się dzieje ;) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbowałabym kosmetyki Mariza, bo prezentują się bardzo ciekawie, tylko nie wiem, gdzie mogłabym je zdobyć, muszę dowiedzieć się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde! BB krem od Maybelline ma tak kuszące opakowanie, że mam ochotę go kupić, pomimo tego, że kilka kremów tonujących leży nieużywanych w mojej toaletce. :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem BB mam również i jestem nim zachwycona!
    Mimo, że mam cerę mieszana, to sprawdza się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa niemal całej kolorówki, szczególnie różu Mariza, wpadł mi w oko odcień i chętnie go zobaczę w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze w koncu kupic te BB Maybeline :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełka mnie urzekła, zdaje się, że coś zielonego w niej mieszka?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również bardzo lubię błyszczyki Essence Stay With Me ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tą pomadkę i bardzo polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny raz robisz mi smaka na Marizę:D zresztą wiele osób pisze teraz o cieniach tej firmy, prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. widze, że polubilaś produkty marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie próbowałam kosmetyków z firmy MARIZA ale chyba się skuszę w końcu
    .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam tą pomadkę Nivea. Pachnie obłędnie ale efektów u mnie nie ma jakichś specjalnych.. niestety

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor lakieru Miyo bardzo mi się podoba :)
    a książki Coben'a są rewelacyjne! Żadne inne tak nie wciagają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować tych lakierów Miyo bo jeszcze nie miałam żadnego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo Marizy u Ciebie we wrześniu było:) Pomadka z Nivea super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem z Maybelline również bardzo lubię, natomiast bazą Dax zawiodłam się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo tych ulubieńców. Sama na listę wciągam tak średnio kilka kosmetyków w roku. To jest moje naj, a reszta jest dobra lub znośna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pomadka nivea i błyszczyk essence także są moimi ulubieńcami, nie tylko we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też zakochałam się w tych produktacvh z marizy, które opisujesz. DObra jakość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...