piątek, 16 listopada 2012

Ile warta jest moja twarz? Makijaż

Ile warta jest moja twarz?
To zależy od dnia!

Dlatego, że ostatnio nieczęsto zdarza mi się używać tych samych kosmetyków tygodniami. Ale postanowiłam przedstawić kosmetyki, którymi wykonałam wczorajszy, makijaż.

Podkład:
Revlon PhotoReady - ok. 60zł - mój ulubieniec już od ponad roku. Sprawdza się świetnie na mojej suchej skórze.

Korektor:
Maybelline Dream Lumie Touch - ok. 30zł - najlepszy korektor pod oczy jaki miałam, bajecznie rozjaśnia cienie.

Puder:
Catrice Urban Baroque - ok 15zł - puder z limitowanki, który uwielbiam! Jest bardzo wydajny.

Baza pod cienie:
DAX Cosmetics Cashmere - 25zł - moja ulubiona baza pod cienie, dla mnie - ideał.

Cienie do powiek:
Inglot 393 Pearl - 10zł - idealny, perłowy cień do rozjaśniania wewnętrznego kącika i łuku brwiowego
MAC Brule - 50zł - idealny cielaczek
Inglot 360 Matte - 10zł- mój ulubiony cień do podkreślania załamania powieki; kolor czekoladowy.

Eyeliner:
Rimmel Glam' Eyes liner - 20zł - kolejny ulubieniec. Bardzo łatwy w obsłudze, trwały eyeliner.

Kredka:
Cielista Inglot - 15zł - powiększa oko, sprawdza się u mnie lepiej niż biała kredka, bo daje bardziej naturalny efekt. Świetny kolor, bez różowych tonów.

Tusz:
L'Oreal Power Volume Colagene - ok. 50zł - pięknie pogrubia i wydłuża rzesy. 

Róż:
Physicians Formula Happy Booster - ok. 30zł - rozweselający róz do policzków, uwielbiam go używać. Gwarantuje w pełni naturalny efekt.

Rozświetlacz:
Essence Vampire's Love - 12zł - bardzo lubię ten rozświetlacz! Nie ma różowych tonów,  co mnie bardzo cieszy.

Pomadka:
Revlon Lip butter Colorburst Berry Smoothie - 35zł - piękny różowo-fioletowy odcień

Suma: 362zł, czyli całkiem sporo, ale tak jak wspomniałam ta wartość zależy mocno od  danego dnia!

A ile warta jest Wasza twarz? 
Może też tak jak ja lubicie te kosmetyki?

26 komentarzy:

  1. 362zł to i tak nie jest tak źle, obawiam się, że ja bym się w tej kwocie zazwyczaj nie zmieściła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to rozsądna suma :) Biorąc pod uwagę, że kosmetyki kolorowe starczą na długo koszta rozkładają się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam jak Beauty_Station :). Poza tym nasza twarz zasługuje na wiele :))

      Usuń
  3. Całkiem sporo wyszło :) Niby kosmetyki ze średniej półki cenowej, ale jak się zbierze to się nazbiera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz Vampire's Love jest moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, zainteresował mnie korektor Maybelline. Kupujesz go normalnie w drogeriach? Jaką ma pojemność?
    Ps. dobra sumka, nie za dużo, nie za mało, chociaż to oczywiście subiektywne odczucia. Dla mnie i 800 zł to nie jest dużo, jeśli komuś te kosmetyki faktycznie służą i dzięki nim czuje się pięknie i pewnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na wakacjach za granicą, ale wiem, że jest już w Polsce. Tyle że w drogerii nie opłaca się go kupować - podobno kosztuje nawet powyżej 30zł- warto zajrzeć na allegro, można zaoszczędzić całkiem sporo ;) Niestety, napisy mi się starły i nie wiem ile ma ml. Całość produktu mieści się w połowie opakowania. I jest całkiem wydajny, używam go od miesiąca :)

      Usuń
  6. Kurcze, muszę tę bazę kupić i sprawdzić na sobie ;> Chyba w końcu kupię i Dax i Artdeco dla porównania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba w końcu stworzę taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę się zabrać za taki wpis :P Zazdroszczę tego bajecznego różu z formuły :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś zrobić jakiś pościk o tym korektorze pod oczy ? I zdjęcia porównawcze ? Ja aktualnie używam z WMA i jestem zadowolona ale może znajde coś jeszcze lepszego i ciekawa jestem tego którego Ty używasz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, też chybamuszę zrobić rachunek sumienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również ciekawi ten korektor Lumi Touch, ostatnio dużo dobrego o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne kolory cieni z Inglota:) takie moje. a Revlon u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tak dużo nie wyszło zapraszam do zobaczenia moich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba skuszę się na ten korektor :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę pudru Catrice z limitki, mi nie udało się go upolować ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Phototready i mam z nim relację lovehate ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ukochany korektor <3 mam ten sam kolor masełka z Revlonu i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też robiłam ten tag, tylko inaczej do niego podeszłam. Jeśli chcesz, podeślę Ci link, jeśli nie, nie podeślę ;)
    Nie chcę spamować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że Inglot ma taką kredkę. Będę musiała się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta kwota nie jest wcale aż taka wysoka :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...