piątek, 9 listopada 2012

Mariza Soft & Colour 06

Z pomadkami Mariza bardzo się polubiłam. 
Czas na kolejny kolor z serii Soft & Colour
Jakościowo-pomadka identyczna jak jej czerwona siostra, czyli sprawuje się bez zarzutu! Jedyny mały minusik to opakowanie, o czym wspomniałam w poprzedniej recenzji. Ale za tak niską cenę, aż takbardzo nie powinno to przeszkadzać.
Kiedy zobaczyłam ten odcień - nr. 06- w opakowaniu bardzo się przestraszyłam.
Bo od razu skojarzył mi się z perłowymi pomadkami. A ja takich nie lubię. I na szczęście to było tylko złudzenie!

Kolor to ciemny róż z lekkim połyskiem. Nie jest klasyczna perła, tylko lekko metaliczny połysk. 
Po pomalowaniu ust wiedziałam, że ta pomadka będzie towarzyszyć mi często tej jesieni. 
Na ustach daje głęboki różowy kolor z delikatnym metalicznym blaskiem.
Chyba dam odpocząć czerwieni - zostawię ją na zimę, bo kocham czerwone i buraczkowe usta zimą - i przerzucę się tą oszronioną różę.
Identyczną pomadkę zauważyłam w jednej z gazet u Kristen Stweart, więc jest to kolor jak najbardziej modny tej jesieni! 

Podsumowując: Polecam, świetna jakość w niskiej cenie - pomadki te można upolować w promocyjnych cenach poniżej 10zł. Cieszę się, że miałam okazję przetestować pomadkę o innym wykończeniu nić klasyczne kremowe (które stanowią niemal 100% mojej kosmetyczki) dzięki temu dodałam coś nowego i modnego do mojego jesiennego makijażu.

Jest to kolejny z testowanych przeze mnie kosmetyków Mariza i ubolewam, że kosmetyki tej  polskiej (!) firmy,które są naprawdę świetnej jakości są ciężko dostępne w drogeriach. 
Jednakże, zawsze można skorzystać z pomocy konsultantek tej firmy. Zapraszam na stronę pani Bożeny z www.e-mariza.info, dzięki której mogłam testować kosmetyki tej polskiej marki. Można u niej zamówić kosmetyki, ale także dołączyć do klubu konsultantek.

Podkreślam także, że fakt, iż pomadkę otrzymałam do testów bezpłatnie nie ma absolutnie wpływu na moją ocenę kosmetyku. Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.

17 komentarzy:

  1. Do tej pory interesowały mnie tylko kremowe szminki, bez drobinek ale ta jest całkiem, całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :) chociaż ja na swoich ustach lubię tylko jasne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdy robi się chłodniej-jesień, zima- wole siebie w mocniejszych kolorach ;)

      Usuń
  3. Niestety, to ciut perłowe wykończenie mi się nie podoba.
    Wiadomo, kwestia upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie jest mój kolor i wykończenie ale u Ciebie wygląda bardzo fajnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nr 01 i 09 i są całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za perłą na ustach. Masz bardzo ładny kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W katalogu na pewno nie zwróciłabym na nią uwagi ale na Twoich ustach prezentuje się naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca podoba mi się ten kolor...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...