wtorek, 6 listopada 2012

OPI Skyfall czyli jak zostać dziewczyną Bonda

Lubicie filmy z Bondem? 
Ja oglądałam Bonda głównie w licealnych czasach, kiedy  można było te filmy obejrzeć w telewizji. Pamiętam, że zwykle kolejne części serii można było obejrzeć głownie.w weekendy. '

I jak chyba każdy oglądający te filmy mam swojego ulubionego Bonda. Moim ulubionym Bondem jest Roger Moore, mam ogromny sentyment do filmów z nim! Ale Daniel Craig w nowych częściach również zachwyca.

Dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy dzięki nowo nawiązanej współpracy do moich rąk trafiła świeżutka kolekcja OPI Skyfall, inspirowana nowym filmem z Bondem o tym samym tytule, który możemy aktualnie obejrzeć na ekranach kin.

Jestem bardzo podekscytowana! 
Po pierwsze - nigdy nie miałam okazji wypróbować lakierów OPI na swoich paznokciach, a wiele dobrego o nich słyszałam. 
Po drugie - kolory tej kolekcji są naprawdę niespotykane i bardzo oryginalne.
Po trzecie - każdy z lakierów ma nazwę będącą tytułem jednego z filmów z Bondem (uwielbiam gdy kosmetyki mają nazwy zamiast numerków-ot, takie skrzywienie). Można poczuć się jak dziewczyna Bonda!
Poza tym od 2 miesięcy stałam się lakieroholiczką, więc cieszę się podwójnie, że takie kąski do mnie trafiły.

Przyjrzyjmy się bliżej kolorom lakierów:
OPI Skyfall: Live and let die to ciemna, morska zieleń ze złotymi drobinkami.

OPI Skyfall: Tomorrow never dies czyli głęboki, granatowo-kobaltowy odcień z połyskiem.

OPI Skyfall: Moonraker to perłowy szaraczek z mikroskopijnymi srebrnymi drobinkami.

OPI Skyfall: Die another day jest przepiękną, połyskująca czerwienią  Kojarzy mi się z wstążką do bożonarodzeniowy prezentów.

OPI Skyfall: The world is not enough również kojarzy mi się świątecznie; to szaraczek z mnóstwem iskrzących drobinek: srebrnych, różowych, złotych. 

Wszystkie kolory są idealne na jesienno-zimową porę.

Recenzje poszczególnych kolorów już niedługo, ale już teraz zapraszam Was na stronę kupkosmetyk.pl , gdzie możecie kupić lakiery OPI oraz skorzystać z promocji: w listopadzie, przy zakupie  produktów z  kolekcji OPI Skyfall za kwotę powyżej 200zł przesyłka gratis!

Zaczynam testowanie! 
Który kolor chciałybyście zobaczyć jako pierwszy?

17 komentarzy:

  1. Wszystkie swietnie wygladaja, ale chcialabym zobaczyc The world is not enough :)

    Ja mam sentyment do Seana Connery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory mi soe podobaja, chyba bede na wszystkie polowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarty i piąty lakier najbardziej wpadł mi w oko. Wyglądają świetnie. ;)

    Filmów z Bondem nie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonda uwielbiam! Już byłam na Skyfall i wybieram się ponownie :) Zazdroszczę tych lakierków, oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OPI Skyfall: The world is not enough ten mi sie podoba najbardziej zreszta cala kolekcja jest super ;] zakochalam sie w tych lakierach od pierwszego wejrzenia pewnie po czesci to zasluga marketingu i samego filmu skyfall ktory jest tak kultowy, ale co mi tam lakierki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę o prezentację Live and let die:) ja nie przepadam za Bondem, ale lubię pana Craiga:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ko pletnie mnie nie porwał ani bond, a raczej jego odtwórca, i tak samo jest z tymi lakierami. bez szału

    OdpowiedzUsuń
  8. Też je dostałam i niesamowicie się ciesze :) Nie wiem jak Tobie, ale mi pędzelek OPI bardzo się spodobał, coś mi mówi, że się przełamię i sięgnę po coś jeszcze tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny blog już pokazuje te lakiery.. Ten tomrrow never dies :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni lakier ma świetny kolor ;) The world is not enough kojarzy mi się z takim kosmosem ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaż wszystkie naraz, są piękne jak cała kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowności! jak ja ci ich zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba najbardziej lubiłam Connery'ego i Brosnana aczkolwiek nowy Skyfall też miło się oglądało :)
    A kolory lakierów tak jak filmy o Bondzie - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...