środa, 21 listopada 2012

OPI Skyfall: Die another day

Jeżeli miałabym wybrać tylko jeden, najbardziej kobiecy kolor lakierów do paznokci to byłaby to na pewno czerwień!
Moim zdaniem to najpiękniejszy kolor, pasujący niemal do wszystkiego. Klasyka ponad wszystko!
Swego czasu miałam mnóstwo czerwonych lakierów w swojej kolekcji, ale projekt denko powoli przyduszał ten zbiorek. 
Ale takiego lakieru jak Die another day z kolekcji OPI Skyfall, nie miałam!
Ten kolor urzekł mnie od razu jak tylko wpadł w moje dłonie.

Jest to przepiękna czerwień, o wykończeniu frost, ale takim bardzo delikatnym. Wygląda jak bożonarodzeniowa wstążka do prezentów! I to też usłyszałam od znajomych, którzy pytały co to za lakier. Także, niby tylko czerwień, a jednak wzbudza zainteresowanie i to spore. Jak zresztą chyba każdy lakier z kolekcji Skyfall, który miałam na paznokciach.
I jak każdy lakier OPI z tej kolekcji wysycha ekspresowo i jest bardzo trwały.
Lakier ma świetną konsystencję i właściwie wystarczyłaby jedna warstwa, ale dla wyrównania koloru położyłam dwie.
Piękna czerwień, niesamowicie połyskująca, co nie zawsze udało mi się uchwycić na zdjęciach przy listopadowej aurze.
Zapraszam Was na stronę kupkosmetyk.pl , gdzie możecie kupić lakiery OPI oraz skorzystać z promocji: w listopadzie, przy zakupie  produktów z  kolekcji OPI Skyfall za kwotę powyżej 200zł przesyłka gratis!
Lubicie czerwienie na paznokciach? 
Jak podoba Wam się OPI Skyfall Die another day?

13 komentarzy:

  1. uwielbiam czerwień na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetny, długo się nad nim zastanawiałam!
    właśnie dzisiaj wstawiłam notkę na swojego bloga o dwóch innych lakierach z tej kolekcji i czekam na wysyp recenzji innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwień na paznokciach! Ten odcień jest piękny :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest piękny, ale nie trafia do mnie perłowe wykończenie, dlatego jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Uwielbiam czerwienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sexy, sexy! Bardzo "boooondowe" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie Skyfalle :)
    Nie, 42 zł to dla mnie zbyt wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwone pazurki :) Lakierów jednak nie używam więc Opi na mnie nie zarobi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...