poniedziałek, 26 listopada 2012

OPI Skyfall: Live and let die

Przedostatni już lakier z nowej kolekcji OPI Skyfall, kompletnie zawrócił mi w głowie!
W buteleczce wygląda niepozornie, ale na paznokciach... to już inna bajka! 

Live and let die to jeden z moich ulubieńców z kolekcji Skyfall!
W buteleczce wygląda jak zwykły ciemnozielony, morski lakier z drobnym złotym pyłkiem.
Na paznokciach kolor nabiera głębi!
Nadal jest to odcień ciemnozielony, butelkowy, błyszczący szmaragdowo. 
Momentami wydaje się niemal czarny. Złote drobinki świetnie go ożywiają, nadają głębi barwie.
Kojarzy mi się z brokatowymi sukniami z dawnych epok. Cudeńko!
Pracuje się z nim świetnie.
Zasycha w tempie sprintera i jest ogromnie trwały, co jest niespotykane w przypadku moich paznokci, bo tylko kilka marek lakierów na nich długo wytrzymuje.
Pomimo obecności drobinek, powierzchnia lakieru jest gładka.
Zapraszam Was na stronę kupkosmetyk.pl , gdzie możecie kupić lakiery OPI oraz skorzystać z promocji: w listopadzie, przy zakupie  produktów z  kolekcji OPI Skyfall za kwotę powyżej 200zł przesyłka gratis!

16 komentarzy:

  1. Jaką w bezchmurną noc :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. w buteleczce jakoś tak bardziej mi się podoba, choć tak jak piszesz, na paznokciach wygląda bardziej na czarny, ale że czerń lubię, też jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem kocham zielenie, a takie ciemne to już kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szmaragd:) Bardzo dobrze się w nim czuję, ale nie mam jeszcze żadnego lakieru w tym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :) dosyć rzadko spotykany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czarny kolor i muszę przyznać, że piękne prezentuje się na Twoich paznokciach:)). Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie odcienie :) bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, ale za tę cenę nie dla mnie. :) Myślę, że znalazłabym jakiś podobny tańszy odpowiednik. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda na paznokciach, ciekawa jestem, czy dobrze bym się czuła w takich ciemnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor jest hipnotajzing ;D bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz bardziej przekonuję się do tego, że mam gust zupełnie inny niż reszta świata... mam miniatury z kolekcji skyfall i mnie w ogóle nie porwały. do tego kolor, który masz na paznokciach totalnie mnie rozczarował :) chyba mi się spaczył lakierowy gust :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. W buteleczce niezbyt mi się podobał ale po zobaczeniu go na paznokciach jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...