poniedziałek, 12 listopada 2012

OPI Skyfall Tomorrow never dies

Boje się niebieskości na moich paznokciach,
Pomimo tego, że mam ciemną karnację, mam wrażenie, że niebieskawe odcienie lakierów... podkreślają naczynia krwionośne na moich dłoniach. 
Co ciekawe tylko ja mam takie wrażenie - inni tego nie zauważają. Wiem, wiem brzmi to co najmniej dziwnie, ale nic na to nie poradzę!

Dlatego, do odcienia Tomorrow never dies z kolekcji Skyfall OPI podchodziłam ostrożnie.
Jednak lakier OPI Skyfall Tomorrow never dies nie jest do końca niebieski!

Jest to cudowny kolor kojarzący się z nocnym niebem; jest w nim więcej fioletu niż błękitu. I nie da się ukryć, że jak każdy kolor lakieru z kolekcji Skyfall jest bardzo oryginalny!
Diabelnie ciężko uchwycić ten kolor aparatem!
Niestety, na moich zdjęciach wydaje się niebieski, ale na żywo jest to unikalny fiolet, niemal purpura z niebieskimi tonami. Lakier ma wykończenie frost.
Co do trwałości OPIków jestem bardzo zadowolona! 
Utrzymują się na moich paznokciach bardzo długo i co dla mnie bardzo ważne-nie odpryskują. Po kilku dniach mogłam zauważyć lekkie ścieranie na końcówkach. 
Ale to dopiero drugi kolor OPI na moich paznokciach, więc dam znać jak inne będą się sprawować. Na tą chwilę rewelacja!
Wkrótce, kolejne trzy odcienie!
W tym dwa, w których już jestem zakochana po uszy!

Zapraszam Was na stronę kupkosmetyk.pl , gdzie możecie kupić lakiery OPI oraz skorzystać z promocji: w listopadzie, przy zakupie  produktów z  kolekcji OPI Skyfall za kwotę powyżej 200zł przesyłka gratis!

Jak Wam się podoba OPI SKyfall Tomorrow never dies?

21 komentarzy:

  1. cudowny kolor!:) nie rozumiem w tym wypadku nazwy, bo był film Tomorrow Never Dies i teraz jest Skyfall.. to czemu dali nazwę dwóch filmów na raz?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D To jest kolekcja Skyfall, ale każdy wchodzący w jej skład ma nazwę jednego z filmów z Bondem ;) I co ciekawe, wydaje mi się, że kolory są dopasowane do konkretnych filmów ;)

      Usuń
  2. Też go dostałam, ale jeszcze nie zabrałam się za malowanie, obecnie cieszę się Golden Eye, które powala mnie na kolana swoim bling bling :P

    OdpowiedzUsuń
  3. cacy kolorek, lubię takie ;) ostatnio kupiłam sobie bardzo podobny ale z JOKO ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny kolor z MIYO :) ale podobny do tego na zdjęciach bo jak piszesz że w rzeczywistości wygląda inaczej, bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Na skórkach widać, że to bardziej fioletowy, niż niebieski lakier :)
    Ale fakt faktem, bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam prawie identyczny kolor na paznokciach ale My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest :)
    Miałam go brać, ale stwierdziłam, że kupię sobie identyczny w Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolor :) Widziałam na innych zdjęciach to, jak potrafi być fioletowy i jeszcze szalenie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek zdecydowanie warty zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor mnie nie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki głęboki odcień - przepięknie prezentuje się na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w nim. cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...