środa, 7 listopada 2012

OPI Skyfall: The world is not enough

Noszę go na paznokciach co prawda dopiero od wczoraj, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam pokazać Wam to cudeńko!
A mowa tu o lakierze OPI z kolekcji Skyfall w odcieniu The world is not enough
The world is not enough to trudny do zdefiniowania odcień. 
Po pomalowaniu paznokci skojarzył mi się od razu z słynnym cieniem MAC Satin Taupe, bo łączy w sobie kilka kolorów: brąz, fiolet, złoto i srebro. 
Dodatkowo migocze milionem drobniutkich iskierek w różnych odcieniach: m. in. różu, srebra, a nawet zieleni. Te maleństwa są bardzo malutkie, świetnie zmielone, przez co powierzchnia koloru na paznokciach jest gładka.
Kolor ciężki do opisania, a jeszcze cięższy do uwiecznienia na zdjęciach!
Nie mogę jeszcze wiele powiedzieć o jego jakości - tak jak wspomniałam noszę go od wczoraj - ale kilka rzeczy mogę już stwierdzić. 
Lakier ma świetny pędzelek, wygląda całkiem zwyczajnie, jednak podczas używania pokazuje na co go stać! Rzadko kiedy udaje mi się nie pomalować skórek - z OPI mi się udało.
Nie wiem jeszcze jak inne odcienie, ale w przypadku The world is not enough wystarczą co prawda dwie warstwy koloru., ale myślę, że trzy oddają w pełni jego urok.
Jestem zaskoczona jego prędkością wysychania na paznokciach! Ekspres!
Po pomalowaniu, dałam mu mocny wycisk - przeżył w nienaruszonym stanie sprzątanie i...wyrabianie ciasta! Czyli jest naprawdę dobrze!
Dam znać jak będzie sprawował się dalej!
Jestem oczarowana tym kolorem. I blaskiem! Idealny odcień na jesień i zimę. 
Pięknie migocze w sztucznym  świetle i świetle świec. 
Nie mogę się na niego napatrzeć!
Zapraszam Was na stronę kupkosmetyk.pl , gdzie możecie kupić lakiery OPI oraz skorzystać z promocji: w listopadzie, przy zakupie  produktów z  kolekcji OPI Skyfall za kwotę powyżej 200zł przesyłka gratis!

15 komentarzy:

  1. Się zmówiłyście z tym kolorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe rzeczywiście:D Ale jest bardzo niezwykły, więc pewnie przez to ;)

      Usuń
    2. Popieram, jest przepiękny :D

      Usuń
  2. Ale iskrzy :) Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ale nie lubię tego typu wykończeń w lakierach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jest. Muszę go mieć. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Protestuję i nie oglądam postów z lakierami Bonda! Za bardzo zazdroszczę i za bardzo uwielbiam Bonda! ;)
    A tak serio...piękny jest i jeszcze tu wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój faworyt na paznokciach wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny :)
    gdy widziałam go wcześniej w butelce, w ogóle nie zwróciłam na niego uwagi, ale teraz, widząc go na paznokciach, wpadłam w zachwyt :) świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mieniący się :) bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...