piątek, 23 listopada 2012

Revlon Colorburst Lip Butter: Berry Smoothie

Revlonowe masełka Colorburst do ust cieszą się ogromną popularnością. 
Sama chciałam sprawdzić czy słusznie; firmę Revlon bardzo lubię, przede wszystkim za podkład PhotoReady i neonowe błyszczyki. 

Mam dwa kolory masełek: Cherry Tart i Berry Smoothie. Czyli czerwień i róż.
Berry Smoothie jest chyba jednym z najbardziej popularnych odcieni spośród tych masełek tej jesieni.
Pomadki mają bardzo ładne opakowania! Od razu przypadły mi do gustu.
Sztyft znajduje się w srebrzystej obudowie z nazwą firmy, natomiast całość zamknięta jest odpowiednią dla koloru masełka zatyczką, przez co od razu można trafić na kolor, którego szukamy np. w torebce.
Plastikowa, matowa zatyczka ma imitujące pikowanie powierzchnie.
I co jest dla mnie bardzo ważne, mogę bez obaw wrzucić tą pomadkę do torebki - na pewno się nie otworzy.
Pomadka jest miękka i ma bardzo kremową konsystencję. Wręcz maślaną!
Berry Smoothie nie jest mocno napigmentowana,, ale ta pomadka ma dwie twarze: może wyglądać bardzo naturalnie lub przy kilku warstwach dać mocniejszy efekt. Za to ją lubię!

Świetnie maluje się nią usta, nie jest tępa; sunie gładko. I najważniejsze  w ogóle nie wysusza ust! Wręcz je pielęgnuje. Jednak, jeżeli mamy problem z suchymi skórkami na ustach, ta pomadka może je podkreślić.

Berry Smoothie to rzeczywiście koktajl jagodowy! Bo jest to zimno-różowy odcień z fioletowymi tonami.
W sztyfcie zatopione jest mnóstwo mikroskopijnych drobinek (w większości różowych), które ślicznie połyskują.

Trwałość nie jest powalająca, ale ta pomadka nie należy też w tej dziedzinie do najgorszych.
Bez poprawek wytrzymuje bez zarzutu ok 3-4 godziny. Myślę, że jest to spowodowane jej maślaną konsystencją.
Podsumowując: Polecam! Pomadka pięknie nawilża usta! Berry Smoothie to kolor idealny na co dzień, ale nadaje się także na wieczór. Minusem jest niestety trwałość i lekkie podkreślanie suchych skórek.

21 komentarzy:

  1. * opakowania opakowania :D

    kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam! I nawet ten sam odcień :) Idelana na co dzień, szczególnie lubię ją w pracy, bo aplikacja nie wymaga lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu ciągle o niej myślę i sama nie wiem czy ją chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny :) tak naturalnie wygląda na ustach :) ja muszę upolować jakiś Revlonik wpadający w róż :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Colorburst jakoś mnie nie kusi, ale czekam na zapowiadane Revlonowe pomadki w krece, które mają się niedługo pojawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i jestem nią zachwycona. Pięknie wygląda na ustach i delikatnie je nawilża, mi więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania maja świetne :) Berry Smoothie wygląda świetnie na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całym moim uwielbieniem dla Revlonu, ale nienawidzę tych masełek. Kompletnie się u mnie nie sprawdziły (podkreślały suche skórki, właziły we wszelkie zakamarki, nie trzymały się ust, jakbym dosłownie masło nałożyła). Jestem tym bardziej zła, bo sprowadzałam sobie egzemplarz z USA, bo u nas nie ma odcienia. Bardzo żałuję, bo idea fajna. Ja czekam aż u nas pojawią się ich kredki do ust, coś na wzór Chubby stick :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że jest nieco mocniejsza, ale na ustach widać, że nie aż tak bardzo. podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze się w końcu skusić na te masełko wszyscy nim kuszą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Berry Smoothie jest na mojej chciejliście od dawna, muszę w końcu coś z tym zrobić, bo ten odcień jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda na ustach. Muszę się rozejrzeć za tymi masełkami, bo bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny kolor! Nie spodziewałam się takiego efektu na ustach po samym sztyfcie, ale jestem bardzo na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na mojego nowego bloga http://lepoudrier.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała tę pomadkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem bardzo ciekawa tych masełek :) pewnie się na jakiś kolor skuszę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...