środa, 28 listopada 2012

Ulubieńcy listopada

Znowu kolejny miesiąc już niemal za nami!
Listopad jest - jakby nie spojrzeć - ostatnim jesiennym miesiącem, po którym wchodzimy w zimowy okres. 

Nie ukrywam - uwielbiam zimowo-świąteczna atmosferę, ale nie lubię tego, że robi się co raz chłodniej. Moja skóra wtedy wariuje. No cóż, trzeba się do tego przygotować.

Tymczasem czas na ulubieńców listopada!
Pielęgnacja ciała:
Mleczko do ciała Ziaja Kozie Mleko - to moje pierwsze podejście do tego kosmetyku, ale jestem z niego bardzo zadowolona, Świetnie sobie radzi z moją bardzo suchą skórą, dobrze ją nawilża i wygładza. I ma przyjemny zapach.
The Body Shop Body Butter Vanilla - cudowny kosmetyk na zimniejsze miesiące! Bajecznie pachnie i mocno nawilża nawet najbardziej suchą skórę. Bardziej treściwa połówka idealnie wygładza suche kolana i łokcie.
Rossmann Szczotka do masażu - od kilku tygodni ostro walczę z cellulitem, a ta szczotka jest moim pomocnikiem! Zapewnia mocny masaż, poprawia ukrwienie, przez co skóra nóg staje się ładniejsza, ma lepszy koloryt, a kosmetyki lepiej się wchłaniają. Cudownie wygładza i niweluje problem wrastających włosków.
Pielęgnacja twarzy:
Krem AA Wrażliwa Natura - bardzo dobrze nawilża, jest delikatny i ładnie pachnie. Czego chcieć więcej?
Ziaja Krem pod oczy i na powieki przeciw zmarszczkom pietruszkowy - cudów nie robi, ale bardzo dobrze nawilża i nie podrażnia. Wszystko za niecałe 6zł.
Perfecta Maseczka głęboko nawilżająca - mój osobisty KWC od lat! Najlepsza maseczka nawilżająca jaką kiedykolwiek stosowałam. Tania i skuteczna!
Makijaż:
Tusz L'oreal Power Volume Collagen - świetnie pogrubia i wydłuża rzęsy, rewelacyjny tusz!
Maybelline Dream Lumi Touch - cudownie rozświetla cienie pod oczami!
Essence Stay with me Berry Me! - idealny błyszczyk na jesień i zimę. Cudowny buraczkowy kolor i mega trwałość. Ten kolor pięknie "wybiela" zęby.
Revlon Colorburst Lip Butter Cheerry Pie - piękna czerwień, która kojarzy mi się... zimowo. Pielęgnuje usta jak należy!
DAX Cashmere Eyeshadow Base - ulubieniec od miesięcy! Najlepsza baza pod cienie do powiek!
Mariza Róż do policzków Soczysty róż - jestem już chyba nudna z tym różem! Ale cóż poradze-to mój ulubieniec od miesięcy! Pięknie ożywia twarz.
Essence Circus Circus Raise curtain for.. - śliczny metaliczny cień z milionem malutkich drobinek. Bardzo trwały.
Mariza Trio cieni nr 4 - idealne cienie do dziennego makijażu. 
Paznokcie:
OPI Skyfall: Die another die - piękna czerwień z lekkim wykończeniem frost, kojarzy mi się z bożonarodzeniową wstążką. Cudo! Jak każdy lakier OPI na moich paznokciach wysycha ekspresowo i jest bardzo trwały. 
OPI Skyfall: The World is not enough - błyszczące milionem kolorowych drobinek cudeńko, niczym bombka choinkowa!
OPI Skyfall: Live and let die - mój ulubiony ciemny lakier - głęboka ciemna zieleń z mnóstwem złotych drobinek.
Sensique Keratin nutrition - używam go jako lakieru podkładowego, bardzo dobrze chroni paznokcie przed odbarwieniem.
Wibo LE Różana - cudownie pachnie niemal jak nadzienie z pączków. I ma przede wszystkim śliczny różowy, niemal neonowy kolor.
Zapach:
Suddenly Madame Glamour - słynny już dupe kultowego zapachy Chanel. Bardzo lubię stosować go na co dzień. 
Książka:
Harlan Coben Wszyscy mamy tajemnice - uwielbiam książki Cobena, szczególnie serię z Myronem, dlatego bardzo ucieszyłam się kiedy jej nowa cześć trafiła w moje ręce. Jak zwykle Coben nie zawodzi, jednak nie jest to ten Myron, którego pamiętam z chociażby Krótkiej piłki. Tak czy siak - bardzo polecam! I czekam na następną część!
Źródło zdjęcia KLIK
Moją absolutną ulubienicą listopada jest Ewa Chodakowska i jej treningi. 
Wiem, mamy prawie zimę! Kto teraz zaczyna ćwiczyć? No właśnie ja!
I jedyną osobą, która potrafiła mnie do tego skutecznie popchnąć i zmotywować jest właśnie Ewa Chodakowska! Oszalałam na punkcie jej treningów; regularnie ćwiczę z dwoma programami Ewy: Turbo i Skalpel. 
Jak na razie jestem jej bardzo wdzięczna za motywację i czekam na nowy program ćwiczeń, który ukaże się na płycie 30 listopada wraz z magazynem Shape. Ewa będzie ćwiczyć z gośćmi: Olą Szwed, Karoliną Malinowską i Beatą Sadowską.
Źródło zdjęcia KLIK

Jestem bardzo ciekawa Waszych ulubieńców listopada?

28 komentarzy:

  1. Chyba będę musiała kupić tą szczotkę z Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za bazą Dax'a. Początki były dobre ale później coraz gorzej :/

    Szczotkę z Rossmanna mam w dwóch wariantach i muszę przyznać, że są świetne jakościowo. Oba zestawy maja ponad rok czasu a nic złego się z nimi nie dzieje.

    Moim ulubieńcem w ostatnim czasie stał się podkład liftingujący z Lumene, róż Średnia morela z YR, pomadka z Essence a przede wszystkim to pędzle Hakuro. Pielęgnacyjnie ekoApmupłka z Pat&Rub do cery naczynkowej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż Średnia morela z YR jest na mojej wish liście ;)

      Usuń
    2. Polecam, udany odcień i wydaje mi się, że będziesz bardzo zadowolona.

      Usuń
  3. Oj Harlan Coben wymiata! Uwielbiam go i kocham <3 Oczywiście jako pisarza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy:) Sama uwielbiam lip buttery z Revlonu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery cudowne, wanilia z TBS kusząca, a trening motywujący! Moim ulubieńcem jest olejek z drzewa herbacianego z TBS :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  6. no sporo tego ;) marzy mi się takie masełko do ciała

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery OPI mają świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewkę też lubię :) Ostatnio ćwicząc turbo praktycznie równo w połowie kręci mi się w głowie i mam mroczki przed oczami i muszę przerywać trening :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Turbo, to mój ulubiony trening ;) Może najpierw poćwicz ze Skalpelem i wróć znowu do Turbo?

      Usuń
  9. Mam tą szczotkę z Rossmanna do masażu i jestem z niej bardzo zadowolona, już po tygodniu stosowania zauważyłm, że skóra jest jędrniejsza i lepiej ukrwiona. A na magazyn Shape będę polowała po 30 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po tygodniu zauważyłam, że skóra wygląda o niebo lepiej, jest niesamowita ;)

      Usuń
  10. Krem z AA i Ziaja kozie mleko są już na mojej liście oczekujących na zakup :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem wielką fanką Ewy i uwielbiam z nią ćwiczyć. Początkowo też robiłam turbo a teraz przerzuciłam się killera. Te ćwiczenia to dopiero dają wycisk! już się nie mogę doczekać piątkowego Shape :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyłam Killera ale zdecydowanie wole Turbo ;) Ja też czekam na nowego Shape'a i kolejne produkcje Ewy ;)

      Usuń
  12. Ha! Wiedziałam, że w ulubieńcach będą bondowe lakiery :D
    Ja po jakimś czasie wróciłam do mleczka kozie mleko, bo uwielbiam zapach tej serii i również jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Bo te lakiery są świetne! :D
      Też uwielbiam ten zapach i konsystencję <3

      Usuń
  13. A ja uwielbiam masełko z Revlonu i też czaję się na płytę Ewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szczotka do masażu jest świetna, ja używam jej jednak rzadko bo dużo wygodniejsza jest ostra gąbka :) ale przy walce z cellulitem daje zdecydowanie lepsze efekty. miałam również ten krem z aa, wersję na noc i byłam bardzo zadowolona :) mogę ci też polecić krem pod oczy z tej serii, jest bardzo fajny. no i trzymam kciuki za efekty treningów Ewy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten krem bo oczy i jest świetny :)
      Dziękuję za kciuki <3

      Usuń
  15. Miałam ten krem z AA i również byłam zadowolona. Polecam również krem pod oczy z tej serii - jest świetny :)
    I muszę w końcu wypróbować to mleczko do ciała Kozie Mleko...Bardzo lubię mydło pod prysznic z tej serii więc może i mleczku dam szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, przyłączam się do fanek Ewy Chodakowskiej! Ona też ruszyła mnie z kanapy :D. Uwielbiam jej ćwiczenia i sprawiają mi wiele radości. Piąteczka Ewuś :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka :* :D Jutro Shape z nowym treningiem, juz nie moge sie doczekac :>

      Usuń
  17. Świetni ulubieńcy! Może się skuszę na Shape z Chodakowską... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podzielam Twoje uwielbienie dla błyszczyka Essence :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...