niedziela, 23 grudnia 2012

Gwiazda Betlejemska czyli OPI Die Another Day & OPI Goldeneye


Macie już pomysł na świąteczny manicure?
Ja już mam!
Stawiam na blask i migotliwe złoto.
Zdecydowałam się na manicure, który kojarzy mi się z gwiazdą betlejemską: moja ukochana czerwień od OPI Skyfall: Die Another Day i złoty akcent w postaci jednego paznokcia w każdej dłoni w odcieniu Goldeneye również z kolekcji Skyfall od OPI.
Die Another Day towarzyszy mi najczęściej odkąd tylko trafił w moje ręce. Mam obsesje na punkcie tego lakieru! Piękna głęboka czerwień z połyskiem.

Natomiast jest to moje pierwsze spotkanie z Goldeneye
I muszę powiedzieć, ze jestem nim zauroczona! Ten lakier mnie wręcz hipnotyzuje! Nie mogę przestać wpatrywać się w paznokcie pokryte tym odcieniem. Jest to dla mnie idealne złoto; nie za żółte, nieperłowe. 
Bajka! Paznokcie migoczą mnóstwem drobinek i ku mojemu zdziwieniu są gładkie. Jak na razie jestem po prostu oczarowana! 
Manicure utrwaliłam OPI Rapidry.
Pokrył on paznokcie bardzo błyszczącą warstwą, niczym szkło.
I całkiem nieźle je utrwalił, bo noszę już ten manicure czwarty dzień i tylko na dwóch-trzech paznokciach widzę delikatne starcie końcówek. A to jest naprawdę coś, bo nie oszczędzam dłoni przed Świętami: niczym klasyczna pani domu sprzątam, piekę ciasta, robię pierogi. Jak na razie Rapidry spisuje się świetnie.

Wszystkie te piękne lakiery można kupić na stronie Kupkosmetyk.pl!
Uwielbiam to połączenie czerwieni i złota!
Podzielcie się koniecznie Waszymi pomysłami na świąteczny manicure!




Zapraszam również na nową stronę bloga na Facebook'a!

15 komentarzy:

  1. ja własnie pomalowałam podobnie, goldeneye na serdeczny, ale koralowy na resztę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień jest idealna! Bardzo ładny, świąteczni mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie! Miałam podobny pomysł z tym, że złoty brokat chciałam nałożyć od góry. Oczywiście coś musi być nie tak i niedawno zauważyłam, że nie wzięłam ze sobą brokatu :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne świąteczne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja Ci zazdroszczę tych lakierów ;) Mój wigilijny manicure to będzie chyba Jolly Jewels 116...

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAM połączenie czerwieni i złota: w Twoim wydaniu to wygląda przepięknie (mimo troszeczkę pobrudzonych skórek, ale u mnie tak samo- Święta, to się człowiek spieszy ;).
    zazdroszczę Ci tych lakierów. Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, świąteczne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę robiła coś podobnego na jutro ;) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również lubię takie połączenie :) czerwień i złoto zawsze sprawdzają się na święta :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...