poniedziałek, 17 grudnia 2012

Karnawał z OPI

Wszyscy żyją zbliżającymi się Świętami, a nie da się ukryć, że noc sylwestrową i karnawał mamy już za rogiem!
Oprócz makijażu, liczy się także zrobienie wrażenia naszym manicure. 
W karnawale można, a nawet trzeba zaszaleć!

Przedstawiam mam zestaw Sylwestrowy, który otrzymałam od OPI do testów. 
Gdy otwarłam paczkę ucieszyłam się ogromnie, bo pomimo tego, że jestem ogromną fanką ciepłych odcieni na paznokciach to jestem także sroczką! A zawartość pudełka była bardzo błyszcząca.
Same zobaczcie:
OPI Pure Lacquer Nail Apps - czyli naklejany lakier na paznokcie. Trafiły do mnie dwie wersje: Zig Zag Sparkle i Seqiuns. Obie bardzo migotliwe! Każde opakowanie zawiera 16 nalepek. Jestem ogormnie ciekawa jak te naklejki się sprawdzą na moich paznokciach.
OPI RapiDry Top Coat -maluszek z przesyłki, czyli  szybko schnący top coat, który utrwala naklejki na paznokciach, myślę, że na lakierze też się sprawdzi.
No i lakiery!
Trafiły do mnie błyszcząca trójka:
OPI Skyfall: The Living Daylights - lakier należący do bondowej kolekcji; jest to przezroczysta baza z mnóstwem kolorowego konfetii w odcieniach m.in. : różu, turkusu, srebra i złota.
OPI Skyfall: Goldeneye - czyli drobinkowe złotko również z bondowej kolekcji zachwycałam się tym lakierem widząc go na blogach, zobaczymy czy u mnie się sprawdzi!
OPI Designer Series: Radiance - czyli czyste sreberko z kolekcji Designer Series by OPI. Pięknie migocze delikatnymi drobinkami.

Moim zdaniem te lakiery i naklejki nadają się nie tylko na karnawał, ale także do świątecznego manicure!
W paczce znalazłam także magazyn Nail Bar by OPI, który dopiero tylko przejrzałam.

Wszystkie te błyskotki do paznokci można kupić na stronie Kupkosmetyk.pl!

Wpadło Wam coś w oko?
Wiecie już jak będzie wyglądał Wasz świąteczny lub karnawałowy manicure?

23 komentarze:

  1. Te naklejki mnie ciekawią! Wyglądają bardzo ładnie. Świąteczny manicure z pewnością będzie w czerwieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie tez leci opikowa kolekcja, coś mój kurier ma opóźnienie :D
    Również wybrałam brokat, mimo, że na swatchach w necie średnio mi się widzi. W buteleczce jest super, ale na paznokciach taki sobie. No nic, zobaczę na żywo, jak się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      Ale podałam adres do pracy, a tam jest do 15stej, więc raczej dziś nie dostanę :P

      Usuń
    2. ja też się zgłaszam :D ale paczkę dostanę najpóźniej, bo w czwartek :( uroki nauki poza domem...

      Usuń
    3. Bu. Właśnie dostałam paczkę, ale jestem zawiedziona doborem kolorów... Szkoda, że wysłali na odwal, bez wzięcia pod uwagę moich preferencji...

      Ewa, też tak miałaś, czy dostałaś te, które wybrałaś?

      Usuń
    4. hmmm no to ładnie, ja prosiłam o jeden konkretny odcień ;/ reszta średnio mi się podobała.

      Usuń
    5. Ostatnio wzięli to pod uwagę, a teraz... Aj. Zawiodłam się.
      Nie widzę się w złotym lakierze, a tym bardziej w złotych naklejkach. Kurczę.

      Usuń
    6. Idalia, ja nie wybierałam :) Co do Ciebie trafiło? :)

      Usuń
    7. Ewa, a mnie poproszono o wybranie... Dostałam złoty bondowski, DS030 i DS041 + złote i czerwone (w smoki...) naklejki.

      Usuń
  3. Golden Eye widzi mi się we frenczu ze złotymi paseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój karnawałowy mani to pewnie french - jak zwykle. :D Nudna się zrobiłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oruzmiem fenomenu tych lakierów ale to moze ja jestem dziwna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie przemawiają do mnie te lakierowe naklejki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój świąteczny to będzie albo jakiś nudziak, albo Jolly Jewels 116 ;) Wszystko oczywiście zależy od stanu moich paznokci po przedświątecznym śprzątaniu oraz mojego samopoczucia ;) A na sylwestra pewnie coś bardzo bling bling, po głowie chodzi mi srebrna folia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolly Jewels są śliczne :D Ja oszalałam na pkt blasku i czuję, że Święta i Sylwestra przejdę z połyskliwym manicure ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza myśl jak go zobaczyłam :D

      Usuń
  10. Ależ miła współpraca! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko bym przygarnęła ! :)
    bardzo fajna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa tych naklejek :) wyglądają bardzo zachęcająco. no i lakiery!!! uwielbiam :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...