poniedziałek, 3 grudnia 2012

OPI Skyfall: Moonraker

Hu hu ha! Zrobiło się bardzo zimowo za oknami! 

A lakier z kolekcji OPI Skyfall: Moonraker idealnie pasuje do tego świątecznego krajobrazu.
Moonraker to odcień łączący srebro i odrobinę niebieskości. Kojarzy się z lodową krainą! Wykończenie frost. 
W przeciwieństwie do pozostałych lakierów z tej kolekcji, Moonraker jest nieco wymagający: paznokcie muszą być idealnie gładkie, wypolerowane, trzeba uważać podczas nakładania, gdyż łatwo tworzą się smugi i prześwity.
Ale trwałość jak w przypadku wszystkich lakierów OPI Skyfall, z którymi miałam do czynienia jest świetna! I prędkość wysychania lakieru na paznokciach fenomenalna! 
Zatem jest warty zachodu.
To już niestety ostatni lakier OPI z kolekcji Skyfall, który trafił w moje ręce... 
Jestem z nich bardzo zadowolona; zarówno z jakości jak i oryginalnych kolorów.

Zapraszam Was na stronę kupkosmetyk.pl , gdzie możecie kupić lakiery OPI m.in. właśnie z kolekcji Skyfall!

16 komentarzy:

  1. Fajny kolorek ;) U mnie dzisiaj też biało za oknami ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wszystkie lakiery z tej kolekcji się podobały ;D ten jest bardzo zimowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo podoba mi się to wykończenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek ładny, ale wykończenie nie za bardzo.
    Nie lubię gdy widać takie smugi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nie powala ;) Spodziewałabym się więcej, ale OPI tak jak każda inna firma- ma lepsze i gorsze partie/serie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak o wiele tańszy 'foliowy' Barry M...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny :). Dodałabym może czarny topper :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor:) szkoda że tak wymagający bo nie każdy ma idealne paznokcie;) na Twoich wygląda cudnie;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier nie dla mnie - unikam takich problematycznych :) w ogóle wykończenie frost średnio mi się nosi na paznokciach - wolę kremy i drobinki, są dużo łatwiejsze w obsłudze :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...