piątek, 14 grudnia 2012

Pure Ice: czyli iskierki do paznokci

Kilka miesięcy temu zakochałam się w lakierach z różnokolorowymi drobinkami. 
I wbrew pozorom wcale nie tak łatwo znaleźć idealny lakier napakowany iskierkami w kolorach tęczy. Można znaleźć natomiast mnóstwo wersji ze złotym i srebrnym pyłkiem.

Dlatego, kiedy w lecie podczas zakupów internetowych natrafiłam na taki lakier Pure Ice w odcieniu Dreamy- dorzuciłam go do wirtualnego koszyka.
Baza to półprzezroczysty róż w ciepłym odcieniu, w którym zatopione jest mnóstwo tęczowych drobinek; od srebrnego przez niebieski  zielony, czerwony, fioletowy, pomarańczowy aż po złoty. Cała paleta barw!
Jest niesamowicie iskrzący!

Wkrótce wrzucę zdjęcia i opisze jak sprawuje się na paznokciach.
Od kilku miesięcy moje lakieromaniactwo zdecydowanie się nasiliło! 

Jak Wam się podobają te tęczowe iskierki zamknięte w buteleczce?

18 komentarzy:

  1. Czekam na zdjęcia.
    W buteleczce wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak na pazurkach się prezentuje, bo w butelce świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, ale lakier wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W buteleczce wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie spiszą się w Sylwestra:) Można pociągnąć nimi jakąś ciemniejszą bazę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na zdjęcia na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudo ! Ciekawe jak na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ładnie ciekawe jak na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się pieni. Ciekawe, jak wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda w tej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie go znalazłaś w internecie? na jakiejś polskiej stronie? bo ja szukam i szukam i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam (bo było to chwilkę temu) to to był ebay ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...