środa, 12 grudnia 2012

Wibo: Różany lakier 4

Bardzo lubię pachnące lakiery! 

Moim absolutnym zapachowym ulubieńcem jest My Secret Lilac, dlatego gdy zobaczyłam pachnący różami lakier Wibo w promocji w Rossmannie za 1,40zł (taka rewelacyjna wyprzedaż kosmetyków Wibo z kolekcji różanej miała miejsce kilka miesięcy temu) nie wahałam się nawet sekundy! Przede wszystkim dlatego, że od kilku miesięcy kompletnego bzika na punkcie wszystkiego co różane.
Lakier zamknięty jest w uroczej buteleczce w kształcie róży. Pięknie wyróżnia się w mojej lakierowej kolekcji. 
Kolor to energetyczny,mocny odcień różu. Bardzo ładnie błyszczy.
Lakier nakłada się bardzo łatwo, utrzymuje się na paznokciach niestety maksymalnie tylko 3 dni. 
Pachnie niczym nadzienie z pączków! Zapach jest całkiem intensywny przez pierwsze dwa dni.

Bardzo się z nim polubiłam i wybaczam mu przeciętną trwałość, bo pachnie różami i ma piękny, głęboki kolor, a to wszystko za 1,40zł! 

Wiem, że to kolor mało zimowy - nadaje się bardziej na lato, ale w połączeniu z moim nowym błyskotkiem do paznokci wygląda świątecznie, ale o tym już wkrótce!

23 komentarze:

  1. bardzo ładny kolor, 3 dni to nie dużo, ale dla kogoś takiego jak ja kto lubi zmieniać kolory to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :) wygląda jak krwista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny:) Te lakiery faktycznie pachną jak nadzienie z pączków:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pachnie różami?!
    Nie wierzyłam w to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor :) Dodatkowo wyobrażam sobie ten słodki, 'pączkowy' zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień! Sama oglądałam je ostatnio i teraz zastanawiam się czemu się nie skusiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :)! Zakochałam się w tym lakierze, szkoda, że go nie doceniłam w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam różane lakiery i zostałam tylko przy jasnym kolorze, ale ten lakier też jest bardzo ładny :) elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam 2 lakiery z tej serii, ale mnie nie zachwyciły... może dlatego, że były to jasne pastele - nakładanie były małym koszmarkiem :)
    twój kolorek bardzo fajny, chociaż faktycznie - wolałabym go nosić latem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, mnie sie ostały dwa tandetne róże....

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, uwielbiam Wibo, a z tej serii nigdy nie mialam żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor :) No i ta cena wyprzedażowa była boska :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...