poniedziałek, 21 stycznia 2013

Mini zakupy

Każda z nas zna chyba ten scenariusz: idziesz po dosłownie jedną rzecz do Rossmanna - wychodzisz z kilkoma.
Mnie ten scenariusz przytrafił się dzisiaj, w sumie mamy tzw. Blue Monday, więc czuję się  usprawiedliwiona.
Do Rossmanna wybrałam się po coś kąpielowego.
Padło na żel pod prysznic Radox o zapachu wanilii i imbiru. Pachnie cudownie słodko - idealnie na zimowe kąpiele. Cena 7,50zł/500ml, więc żal było się nie skusić. Zobaczymy jak się sprawdzi.
Pomimo, że troszkę się obraziłam na szampony Alterra o czym pisałam tutaj, są to nadal moje ulubione kosmetyki do włosów. I wracam do nich zawsze skruszona. Moja ulubiona wersja to Papya & Bambus. Włosy są świetnie oczyszczone, błyszczące, nawilżone i pachnące. Obecnie szampony, odżywka i maska Alterra są w promocji - 6,99zł.
Bardzo polubiłam się z kremem do rąk Alterra, dlatego gdy mi się skończył bez wahania wrzuciłam nową tubkę do koszyka.
Krem pięknie nawilża dłonie i szybko się wchłania. Troszkę męczący jest jednak nieco za intensywny zapach.
Mydełka Alterra uwielbiam - szczególnie różane. 
Pięknie pachną, są cudownie kremowe i mocno się pienią. A co najważniejsze - nie wysuszają!
Różane znam od dawna i gorąco polecam, ale do koszyka dorzuciłam też nowość: mydełko pomarańczowe. Pachnie bosko, niczym świeżo obrana pomarańcza, lub...Fanta. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.

Jak widać w moim koszyku rządziła Alterra!
Lubicie -tak jak ja- kosmetyki Alterra?

31 komentarzy:

  1. lubię produkty marki Alterra moją oni w swojej ofercie kilka perełek ;)
    skoro ich szampon jest w promocji to muszę uzupełnić zapasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj wybieram się do Rossmanna po jedną rzecz, ciekawa jestem czy tym razem uda mi się zakupić tylko to, co planuję :) Świetne zakupy!

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, ja też bardzo lubię kosmetyki Alterry. Zawsze staram się mieć pod ręką ich chusteczki aloesowe do demakijażu:) Krem do rąk kupiłam niedawno i również się sprawdza. Odżywka granat+ aloes to jedna z moich ulubionych:) Tylko za kremem tonującym nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chusteczki muszę w końcu kupić! Zawsze o nich zapominam :/ Maska i odżywka są super :)

      Usuń
  4. Na temat kosmetyków Alterry wiele mówi się dobrego :P ja jeszcze nie mialam okazji ich wyprobowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz używam różanego mydełka z Alterry i jestem z niego bardzo zadowolona. Dzięki Tobie wiem, że pojawiło się nowe, pomarańczowe. Na pewno się na nie skuszę przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się skuś :D Pachnie obłędnie świeżą pomarańczą :)

      Usuń
  6. Fajne ;))) ja w końcu muszę spróbować te szampony alterra bo wstyd się przyznać że nigdy ich nie miałam :D ale mój jest taki wydajny że go kończe kończę i skończyć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powoli uzupełniam swoją kolekcję o kosmetyki z alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków z Alterry! :O Zawsze jakoś omijałam je szerokim łukiem, ale przy następnym zakupach - postanawiam poprawę i kupię sobie jakiś szampon bądź odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź te kosmetyki koniecznie, tylko uwaga - uzależniają ;)

      Usuń
  9. Mój szampon do włosów powoli dobija dna, więc może skuszę się na Alterre. Do tej pory męczyłam włosy zwykłymi szamponami, a trochę natury im by nie zaszkodziło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, moje włosy odżyły po Alterze :)

      Usuń
  10. Miałam takie plany zakupowe, a i tak nie kupiłam połowy. Tak to jest jak zakupy robi się na szybko !

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten szampon, ale jakoś nie przypadł mi do gustu :) wole ten z kofeiną (chyba tak, jak sie nei myle) ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z kofeiną znowu nie podbił do końca moje serca tak jak ten z papają i bambusem ;)

      Usuń
  12. Ten szampon nawet przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam Alterrowe mydełka, szczególnie różane. Co do pomarańczowego to nawet nie wiedziałam że takie istnieje. Będę go szukać, bo chyba wszystkie pozostałe już miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różane to jest to <3 Ale idealne było maślankowe - cudownie kremowe, niestety jak wszystko co dobre - wycofane :(

      Usuń
  14. Ten żel Radox brzmi baaardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten krem do rąk, chcę kupić ten z kakao z Isany ale nie ma go ciągle i zastanawiam się nad tym z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w planach wycieczkę do Rossmanna po nowy Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te mydla to do czego? Do prania? :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się nie polubiłam z szamponami Alterry, a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Blue Monday miałam we wtorek ;)) Szampon Alterry z papają jest w moich zapasach, zobaczymy jak będzie się u mnie sprawował:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj lubię Alterrę i to bardzo ;) wrzuciłam właśnie ostatnio maskę i odżywkę z okazji promocji ;) a i mydełko mam - aloesowe

    OdpowiedzUsuń
  21. ja generalnie co kupię jakiś kosmetyk z alterry to po ścianach nim rzucam, więc coraz rzadziej próbuję :) ale mydełek jestem ciekawa, może się sprawdzą.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...