niedziela, 27 stycznia 2013

Pastelowa chmurka

...czyli  lekki makijaż w delikatnych, rozmytych, ale błyszczących barwach.

Zima w pełni, śniegu po pas, więc chciałam dodać troszkę koloru do makijażu. 
Zwykle robię to malując usta na mocniejsze kolory - czerwień, buraczkowy - ale tym razem chciałam czegoś lżejszego. I to na oku!

Oko trochę zmięte - wybaczcie - ale tak to jest jak się czyta książki do późna...
Kosmetyki:
Baza Dax Cosmetics Cashmere
Cienie (kolejno od wewnętrznego kącika na ruchomej powiece) :
Inglot 393 Pearl
KOBO Golden Rose
Inglot 407 Pearl
Cień na dolnej powiece:
Inglot 439 Pearl
Cień w załamaniu:
Lancome Click (gdzieś się schował, bo nie ma go na zdjęciu)
Eyeliner Rimmel Glam'eyes
Tusz Maybelline Volum' Express turbo Boost
Kredka na linii wodnej Inglot 44

Lubicie kolorowe akcenty w makijażu zimą?

25 komentarzy:

  1. Pewnie, że lubimy kolorowe akcenty. Ja robię właśnie tak jak Ty, rzucam kolor na dolną powiekę, lub robię kolorową kreseczkę. :)
    Twój makijaż bardzo mi się podoba. Wymęczone oczy rozumiem, bo sama często siedzę do późna, mam zapasy kropli do oczu w łazience. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż. lubie takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! używałaś moich ulubionych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt daje ten cień z Kobo:)Ja też zwykle w dziennych makijażach dodaje kolor na dolnej powiece:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą fioletową kreseczką.

    OdpowiedzUsuń
  6. stęskniłam się za Twoimi makijażami!
    ten jest taki typowo wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cień z Kobo chyba stworzyli specjalnie dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziś mam bardzo podobny makijaż i tak właśnie myślę że brakuje mi kreski eyelinerm

    OdpowiedzUsuń
  9. KOBO Golden Rose rządzi :) Od razu wiedziałam, że to ten cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż :) Podoba mi się zwłaszcza niebieski cień.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne oko! muszę zapolować na cień kobo, bo wygląda super na powiece :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się kolory użyte w tym makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny naturalny makeup ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio Paraguayą się maluję, a ona letnia zdecydowanie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Muszę kupić ten cień z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealna kreska :) kolorystyka bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Tobie cień z inglota 407 pearl jest mój- jest cudowny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomogłam :D :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...